Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-10, 12:22
Medlem
Gaffelpärms avatar
”Oj där försvann Morgan Johansson”
P1 reporterns ord när skarp kritik gavs under en intervju till Morgan Johansson när han ”Helt plötsligt fick teknikproblem och bara la på luren”, för att sedan aldrig återkomma……
#Morganjohanssonjagbackaraldrigfrånenintervjuvelle rfråga eller inte idag, el imon och inte då eller då, kanske ev………..

Måtte vildvittrorna ta fanskapet!
Citera
2021-08-11, 10:33
Medlem
Bra med Diskrimineringsombudsman, även kallad Disko !
Citera
2021-08-12, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
En polisman ska inte sladdra på twitter som en försupen skvallerkärring. Det är första felet. Vill han ändå ventilera sina extrema åsikter måste han göra det anonymt. Om inte som i det här fallet så ska han avskedas.

Verkar köra på i detta fall utan konsekvenser?
Citera
2021-08-12, 11:51
Medlem
PC-Dators avatar
Äntligen har Nadim Ghazale avslöjat sig själv som en antisemit, rasist, hatspridare, mobbare och mycket annat skit. Se bara hans tweets. Horungen måste få sparken nu, allt annat är skandal.

Jag visste att Nadim var en horunge, skönt att han själv har avslöjat det jag alltid visste.
Citera
2021-08-14, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Äntligen har Nadim Ghazale avslöjat sig själv som en antisemit, rasist, hatspridare, mobbare och mycket annat skit. Se bara hans tweets. Horungen måste få sparken nu, allt annat är skandal.

Jag visste att Nadim var en horunge, skönt att han själv har avslöjat det jag alltid visste.

Vad har hänt såhär långt?
Citera
2021-08-22, 01:34
Medlem
Ograsts avatar
Det verkar nu som han raderat sin twitterprofil.
Citera
2021-08-22, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Morgan eller Nadim?
Citera
2021-08-22, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Hoppas för guds skull att någon printat alla hatiska tweets mot judar som Morgan Johansson sjukt nog har backat upp.
Såna här allvarliga saker får inte bara begravas, trots att det är regimen som styr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in