Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-11, 15:58
Medlem
Om man kunnat så hade jag gett dig mitt liv.
Citera
2022-02-11, 18:40
Medlem
Ziayas avatar
Den här tråden är ett exempel på varför jag vill ha kvar och donerar till Flashback, även om jag har andra skäl med. Den är ett fantastiskt möte med döden och främlingars välvilja och jag är glad att så många bidragit till cancerfonden tack vare tråden av OlikaBroed och podden flashbackforever.

Väldigt sorgligt och väldigt vackert och en tröst som sätter perspektiv på en för många kämpig tillvaro.

Tack
Citera
2022-02-14, 09:19
Medlem
Fint
Citera
2022-02-17, 10:19
Medlem
cleovarnamnets avatar
En kvarts miljon till Bröds minne nu!
Jag hoppas att familjen håller koll på insamlingen och kan glädjas åt att han har så berört så många!
Citera
2022-02-17, 11:44
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
En kvarts miljon till Bröds minne nu!
Jag hoppas att familjen håller koll på insamlingen och kan glädjas åt att han har så berört så många!

Så oerhört coolt och så bra gjort av dig Cleo som bröstade den och startade insamlingen!❤️

Ikväll blir det en brasa och en skål till herr Bröds minne i en god och prisvärd cava på en torsdag (nr: 72601 på bolaget). Och en extra skål för en kvarts mille såklart helt underbart.
Citera
2022-02-17, 17:06
Medlem
Till Bröds fru: om du eller bäste vännen läser här så ligger det ett mkt intressant PM i OlikaBroeds inkorg. Ser att du inte loggat in sen 25 dec. Men det ligger och väntar.
Senast redigerad av Picasso2 2022-02-17 kl. 17:09.
Citera
2022-02-17, 17:30
Medlem
fittknullares avatar
Vila i frid <3
Citera
2022-02-19, 03:11
Medlem
Laureths avatar
Frid min vän, eller ovän. Jag vet inte vad vi hade varit, men jag saknar det vi inte längre har möjlighet att vara.
Citera
2022-02-19, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Oroa dig inte, TS är ett troll.
Inget troll när det gäller honom. I wish. Han, och hans fru har privat haft kontakt med ett par av oss härinne.

Sov gott och må väl min vän.
Citera
2022-02-19, 19:16
Moderator
Ruskigbusss avatar
Ett sista modsmeddelande.

Tråden handlar inte om hurvida trådskaparen var ett troll eller inte. Om man inte tror på vad han eller hans fru skriver, så kan man låta bli att skriva. Tänk om ni har fel.

Tråden handlar inte heller om någon insamling. Det är jättebra att någon startade en insamling i cancerfonden, det uppskattar vi som haft cancer och de som kommer att få cancer. Men, tråden får inte handla om det. Det tar fokus från vad tråden handlar om.

Det enda skälet till att jag tillåter att tråden är öppen, trots att trådskaparen har dött, är att det kanske finns andra som vill berätta om sin erfarenhet i liknande situation eller uttrycka sitt deltagande.

Allt annat - Off topic - kommer att raderas.

Detta skall, som vanligt, INTE kommenteras i tråden.
/Mod
Citera
2022-02-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Till Bröds fru: om du eller bäste vännen läser här så ligger det ett mkt intressant PM i OlikaBroeds inkorg. Ser att du inte loggat in sen 25 dec. Men det ligger och väntar.

Hur går det med dig Picasso?
Citera
2022-02-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Hur går det med dig Picasso?
Lite sämre, men än klarar jag mig självständigt för det mesta. Ont när jag står och går. Men det får jag ta. Nån morfintablett slinker ner ett par gånger i veckan.

Planerar ett en tripp i mars/april till Sthlm, men får se hur det blir med orken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in