Citat:
Ursprungligen postat av
OlikaBroed
Hej alla.
Som ni som följt tråden på sistone förstår så är det inte Bröd som skriver detta, utan hans fru.
Jag vill meddela er att Bröd gick bort tidigt på morgonen igår, onsdagen 22/12. Som tidigare meddelats så sövdes han några dagar dessförinnan. Framför allt de sista tre dagarna sov han lugnt och djupt. Visade inga tecken på obehag eller oro. De sista ögonblicken av hans liv präglades av stillhet, och jag, hans närmsta vän och en sjuksköterska fanns vid hans sida. Han dog omgiven av kärlek och värme.
Det här blir en speciell och svår jul. Men Bröds minne lever vidare i oss som kände honom (varesej det var i köttvärlden eller i andra forum). Det är en tröst att han levde, och dog, som han ville. Han är oändligt saknad och älskad.
En övrig kommentar: Det har kommit frågor om både Bröds förnamn och bild på hans ansikte. Jag förstår nyfikenheten, men jag känner inte att det är upp till mig att avslöja saker om honom som han själv inte ville dela här. De gånger han delat med sig mer i direktmeddelanden så har det skett under förtroende.
Återigen - tack för alla stödjande inlägg och meddelanden som både Bröd och jag fått här.
Vänligen,
/Fru Bröd.
Sov så gott Bröd ❤️ tack för att du så osjälviskt delade med dig om dina tankar och din situation.
All kärlek till dig, fru Bröd ❤️