Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Ingen ASiHh Inte riktigt. Men de finns om jag blir riktigt dålig. Kom hem idag efter 14 dgr på sjukhus. Hemtjänst och hemsjukvård mötte upp. Haft folk här i fem timmar och jag är helt slut i kolan.
Är också sämre än innan jag åkte in akut.
En promenad till kök och vardagsrum får mina tunna ben att skaka, och jag blir fruktansvärt andfådd. Det här är inget kul😔
Morfin tål jag inte längre. Får potent preparat som inte innehållar morfin.Jag sköter dessutom medicinen själv efter att smärtläkaren gått igenom mitt schema.Hon var nöjd
Vi får justers lite i hemtjänstscheman. De som kom idag var outstandig! Och hemsjukvården kommer och tar blodvärden.
Vi får de hur det utvecklar sig..
Gonatt på er💗
God kväll Picasso!
Förstår att du blev trött av all cirkus med folk precis när du äntligen fick komma hem.
Men det är för din skull så du får stå ut helt enkelt och vila efteråt 🥰
Men jag förstod nog inte riktigt... du skrev att du är sämre än när du åkte in akut.. varför är du hemma?
Kan dom inte hjälpa dig mer där än hemma kanske?
Lät inge vidare oavsett
Hoppas att nya medicinen gör susen så du slipper dom värsta smärtorna.
Och som en till frågat: Har du någon du kan snacka med och få ur dig tankar och känslor?
Jag kan ju tycka att livet är förbannat orättvist för jag vét många, många andra som gott kunnat få ditt skit istället..
Valfritt från aktuella brott och kriminalfall typ.
Du ska veta att du finns i mångas tankar och att vi bryr oss!
All styrka ❤