Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-13, 20:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Är det nu ni flashbackrassar kastar HB under bussen då "han är ännu en översexuell rasfrämling"???

Ska bli intressant att se hur flashbackrassarna reagerar om det faktiskt visar sig vara Bali och ifall han visar sig vara skyldig.

Du verkar osunt fixerad vid "rassar". Du låter dina hjärnspöken styra dig.
Citera
2021-09-13, 20:45
Medlem
fittslems avatar
Ger det en dag till, men finns inte ett namn imorgon så förutsätter jag att det vänstermaffien som vill skriva FUD om högern.
Citera
2021-09-13, 20:45
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Såklart så skyddar pedofilpappa Kristersson sin pedofila ögonsten Bali. Högern har stora problem med kvinnohatare just nu verkar det som, alla incels drar sig till högern och det påverkar högerns kultur och interna liv.

Nja några må vara lite konservativa och att gilla 17 åringar är varken pedofili eller speciellt onormalt. Opassande, javisst, men så illa är det inte.

Men Centerpartiet däremot har på riktigt stora problem med riktig pedofili och är idag ett vänsterparti.
Vänsterpartiet, MP och F! Hatar kvinnor och allt som har med kvinnlighet att göra (vissa förnekar t.o.m. biologiska kön och menar att det är en social konstruktion osv, de skiter totalt i vetenskapen mao, ja det är så illa). Flera för debatten om att transpersoner ska få tävla i kvinnoidrott. Etc.

så kvinnohatare och pedofiler finns primärt på vänstersidan. Kom inte och påstå nåt annat.
Senast redigerad av barfotalasse 2021-09-13 kl. 20:48.
Citera
2021-09-13, 20:48
Medlem
slutaletas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Ingen rök utan eld.

Aldrig gillat Hanif men det känns extra skönt att flashbacks lilla husblatte är på väg bort.

Givetvis är det så men knappast så pass allvarligt att han kommer kliva av politiken. Finns väl folk med dina åsikter som jobbar politiskt vars stora dröm vore att få peta bort Hanif. Ingen skriver om det förutom här på FB.
Citera
2021-09-13, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nja några må vara lite konservativa och att gilla 17 åringar är varken pedofili eller speciellt onormalt. Opassande, javisst, men så illa är det inte.

Men Centerpartiet däremot har på riktigt stora problem med riktig pedofili och är idag ett vänsterparti.
Vänsterpartiet, MP och F! Hatar kvinnor och allt som har med kvinnlighet att göra (vissa förnekar t.o.m. biologiskt kön och menar att det är en social konstigt, ja det är så illa). Flera för debatten om att transpersoner ska få tävla i kvinnoidrott.

så kvinnohatare och pedofiler finns primärt på vänstersidan. Kom inte och påstå nåt annat.

Centern är inte ett vänsterparti.
Vem är pedofil i centern?
Hur vet du att kvinnan är 17?
Citera
2021-09-13, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Med tanke på hur aktiv den lille skäggtomten varit på Twitter så har han sannolikt tusentals PM som skall gås igenom. Skall man dessutom gå igenom alla hans Tweet så rör det sig över 69-tusen tweets. Det tar en stund om man skall kolla igenom alla nyanser & möjliga angreppspunkter. Sen antar jag att han även finns på alla andra jävla sociala medier som existerar.
Du verkar inte gilla HB? Det gör inte jag heller men kanske har jag en annan anledning till det än du. Men som skrivits här så vet vi inte om det är HB som saken gäller. Iofs tror att det är HB. Men eftersom det inte rör sig om brott i det här fallet utan enbart olämpligt beteende så är det upp till M att besluta om personen utesluts från partiet eller inte. Om han inte utesluts så får vi kanske aldrig reda på vem han är.
Citera
2021-09-13, 21:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Du verkar inte gilla HB? Det gör inte jag heller men kanske har jag en annan anledning till det än du. Men som skrivits här så vet vi inte om det är HB som saken gäller. Iofs tror att det är HB. Men eftersom det inte rör sig om brott i det här fallet utan enbart olämpligt beteende så är det upp till M att besluta om personen utesluts från partiet eller inte. Om han inte utesluts så får vi kanske aldrig reda på vem han är.
Att det är HB kan man nog vara 99% säker på. Men om han bedöms oskyldig internt inom M så måste dom nog gå ut med vad anklagelsen bestod av, med chattloggar osv. Annars kommer detta att jaga moderaterna för lång tid framåt.

Jag ogillar moderater rent allmänt. HB kan vara underhållande ibland, speciellt när han retar upp tokvänstern. Men totalt sett så är han negativ för Sverige. På så vis att många tycks ha lurats att tro att HB på något vis framför vad partiet egentligen tycker.
Vilket självklart inte är fallet, då stora delar av partiledningen är äckliga Reinfeldt-kloner.
Citera
2021-09-13, 21:05
Medlem
Jag hoppas det är Hanif. Hoppas pajasen blir ett dåligt skämt på Parlamentet sen. haha.. Passar han bra.
Citera
2021-09-13, 21:07
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Centern är inte ett vänsterparti.
Vem är pedofil i centern?
Hur vet du att kvinnan är 17?

Jo, har du missat att de i senaste valet övergav alliansen och började stödja sossarna och Miljöpartiet? De har lämnat högersidan. Acceptera läget.

Vem är pedofil i vänstern? Bor du i skogen utan internet? Har di missat alla centerpartipedofiler som sköljt över oss senaste tiden?

Förutom Federley-skandalen så kan du få ett axplock:

http://mobil.andersleander.bloggplat...g-om-pedofili/

https://nyheteridag.se/cuf-vill-lega...-med-pedofili/

Osv osv. Tvättäkta pedofiler och de hymlar knappt med det längre.

Citat: ”Flickan är över 15 år, men under 18.”
Så 16-17. Förmodligen 17 annars hade de nog skrivit 17. Men det är iaf över sexåldern och således inte pedofili. Kvinnor är sexuellt färdigutvecklade långt innan det.
Citera
2021-09-13, 21:11
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jo, har du missat att de i senaste valet övergav alliansen och började stödja sossarna och Miljöpartiet? De har lämnat högersidan. Acceptera läget.

Vem är pedofil i vänstern? Bor du i skogen utan internet? Har di missat alla centerpartipedofiler som sköljt över oss senaste tiden?

Förutom Federley-skandalen så kan du få ett axplock:

http://mobil.andersleander.bloggplat...g-om-pedofili/

https://nyheteridag.se/cuf-vill-lega...-med-pedofili/

Osv osv. Tvättäkta pedofiler och de hymlar knappt med det längre.

Citat: ”Flickan är över 15 år, men under 18.”
Så 16-17. Förmodligen 17 annars hade de nog skrivit 17. Men det är iaf över sexåldern och således inte pedofili. Kvinnor är sexuellt färdigutvecklade långt innan det.
Jag tror också att hon var 16-17, det känns rimligast på något sätt, men jag vill ändå påpeka att man är "över 15 år" samma dag som man fyller 15.
Citera
2021-09-13, 21:36
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Såklart så skyddar pedofilpappa Kristersson sin pedofila ögonsten Bali. Högern har stora problem med kvinnohatare just nu verkar det som, alla incels drar sig till högern och det påverkar högerns kultur och interna liv.
Okej, så du menar att alla hunkiga chads röster vänster? Du verkar ha en ganska skev verklighetsbild.
Citera
2021-09-13, 21:54
Bannlyst
Citat:
Inte samtliga. Men påfallande många Incels lockas av kvinnoförtryck och autokrati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in