Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-15, 18:47
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UglySeabear
Iranier är väl den mest integrerade gruppen medans irakierna toppar våldtäktslistorna

Stort LOL om ditt påstående om iranier. Integrerade my ass.

Så fort jag hörde om denna nyhet så var min absolut första tanke och bild jag fick i huvudet: Hanif Bali. Så rätt man kan ha ibland.
Citera
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Tyr sig? En 15 åring som vill ha en sexuell relation är INTE normalt att fortsätta ha kontakt med. Det är äckligt och vidrigt beteende.

Nej en 15 åring är ett snart vuxet barn som inte alltid har koll på vad som är ok eller inte, som vuxen ska man inte förnedra mer genom att skuldbelägga.
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Du har ingen aning om hur han betett sig, såvida du inte tycker läxhjälp per definition är omoraliskt. Ingen utan de direkt inblandade vet hur det förhåller sig. Baserat på det som framkommit hittills går det dock att göra sannolikhetsbedömningar. Jag är personligen rätt övertygad om hans oskuld, och förstår att den vänster som vädrat blod börjar bli oroliga när bytet rör på sig.

I min värld är läxhjälp till en 15årig flicka som man inte är anhörig till eller att man inte är utbildad lärare en varningsklocka och absolut något omoraliskt
Citera
2021-09-15, 18:48
Medlem
Scalpings avatar
Verkar va en vanlig bekräftelsesökande bordelinetjej alltså. Känns ju inte så väldans trovärdigt om det är Anastasia
Citera
2021-09-15, 18:49
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Nej en 15 åring är ett snart vuxet barn som inte alltid har koll på vad som är ok eller inte, som vuxen ska man inte förnedra mer genom att skuldbelägga.

Skuldbelägga gör man inte genom att avsluta relationen. Det är att stoppa det i sin linda och visa att man inte är intresserad
Citera
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckprince
Även T*****e V****n har nu uppmärksammat att samma gäng som sökte konflikt och anmälan av henne ligger bakom detta.

Japp och det verkar ha varit denna Ari0 som drog i trådarna för polisanmälan mot denna Th3rese som An4stasia gjorde. Dom verkar vara ett team dom två. https://webcache.googleusercontent.c...nt=firefox-b-d
Citera
Medlem
guderis avatar
Citat:
Skuldbelägga gör man inte genom att avsluta relationen. Det är att stoppa det i sin linda och visa att man inte är intresserad

Jo det är precis det man gör.
Citera
2021-09-15, 18:50
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
I min värld är läxhjälp till en 15årig flicka som man inte är anhörig till eller att man inte är utbildad lärare en varningsklocka och absolut något omoraliskt

Vilka tankar går du omkring och bär på om 15-åriga flickor om du tycker att det är omoraliskt med läxhjälp? Du pratar som ISIS, åtminstone som en islamist.
Citera
2021-09-15, 18:54
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Jisses vilket bottennapp till inlägg. Du spekulerar helvilt och gissar och sedan antar du. Utan att ha läst en enda rad i deras konversation. Eller har du det? Gonatt yxskaft.
Enligt HB ( han kan naturligtvis ljuga) så ville det här barnet inleda en relation med honom. Hon gav sig inte heller i brådrasket. Jag skrev att hon "möjligen" toppat detta med nakenbilder ( i så fall på hennes initiativ om Hanif skulle tala sanning)

Min poäng är att vare sig det förekommit bilder eller ej så är det en vuxen persons skyldighet att kontakta ett barns föräldrar om man kan misstänka ett självskadebeetende. Han ska också kontakta sitt eget parti i frågan. Jag misstänker att han inte gjort vare sig det ena eller andra. Det kan bero på att han ljuger om sin egen roll här eller att han skiter i sin protoges välmående. Han är slut som politiker nu!
Citera
2021-09-15, 18:58
Medlem
Hoppas någonstans att HB kör gasen i botten och börjar droppa komprometterande uppgifter om de som anklagar honom. Mest för att det blir roligast så.
Citera
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Har alltid känt att Hanif är en ful fisk, jämför du tex iranier med irakier är ofta iraniern den fula fisken, av min egen erfarenhet.

Också haft lite konstiga vibbar av iranien.

Stämmer att Iranier är fula fiskar, de är dock smarta och beteer sig lite som vi svenskar. Hyfsat tysta, tänker och planerar, myglar och smider planer.

Irakier är mest bara gapiga, aggressiva och tar varje konflikt de kan få. Inte mycket tanke innan handling med andra ord.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Va skönt att han är oskyldig. Hoppas dessa konspiratörer får sitt straff.
Du skämtar va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in