Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-15, 21:19
Medlem
Finns bara en sak som är värre än att be en efterhängsen ung brud om nakenbilder och det är att be henne att INTE skicka några nakenbilder.
Citera
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Svenskarab alltså! Fast iranier anser sig ju inte vara araber
Han är kurd, inte iranier eller arab
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann
Om man gör en bedömning att inga fel har begåtts är det ett helt onödigt steg med polisanmälan.

Jag anklagar dig för våldtäkt av Stefan Löfvén. Ska du springa och polisanmäla dig själv nu? Lagen ska ju vara lika för alla.

Läs vad interna utredningar OFTAST leder till

Det här är så pass allvarligt så att man borde polisanmäla
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
https://marcusoscarsson.se/hanif-bal...har-varit-med/

"– Jag vet att han inte har gjort det. Jag har varit med, jag har sett allting. Jag har sett alla konversationer och hur han har avvisat henne. Jag vet att han inte har gjort det.

Det säger Hanif Balis fästmö och sambo Linnea Lundgren som nu ikväll bemöter sexanklagelserna tillsammans med Hanif Bali i ett Expressenreportage hemma i bostaden."

Hysteriskt roligt. "Min fru säger att jag är oskyldig" "Hon vet att jag inte har gjort det"
Ska han inte kalla in Kristersson som sanningsvittne också. "Ulf vet att jag inte gjort det" "Fråga honom om ni inte tror mig"
Citera
2021-09-15, 21:20
Medlem
fittslems avatar
Uppenbart att deta bara är orkistrerat fulspel från vänstern.
Absolut inget ligger på bordet mer än anklagelser.

- Bruden kan vänta sig ett bötesbelopp på mellan 100-200 tusen om några månader för förtal.
Hoppas brudens föräldrar är rika.

- Hanif lär få jobba kvar, så enkelt blir inte vänstern av med högprofiler som Hanif.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dessa "framstående moderater" har givetvis läst igenom vart enda jävla inlägg och PM, men har inte hittat något som bekräftar anklagelserna. Hade dom hittat något så hade han givetvis inte gått ut i media & förklarat sig oskyldig.

Vad tror du själv dom pysslat med i en vecka?

Du framstår som en pajas & allt du skriver verkar efterblivet.

Intressant!

Så du vet att de fick tillgång till HBs alla konton?
Och du vet att inget tagits bort?
Har även företagen vars tjänster han använt medverkat och gett ut loggar? WOW ! Det var snabbt och de gav de inte tills polisen utan till Moderaterna! WOW

Du verkar insatt! Vad jobbar du med? IT-säkerhet eller har du spenderat många år av din fritid till att bli en hacker?
Citera
Medlem
Säg att man tror att detta är en Komplott ngn stans för att bli av med HB
Har inte detta då slagit tillbaks Big Time
Man kan hamna i Polisförhör och kan utan vidare tappa 100 000 tals väljare
Kvinnor och alla de som tycker att Sexbrott i synnerhet med underåriga. Inte är ngt dom vill rösta på
De som är Invandringskritiska kan tycka att måttet är rågat. Adjö
Jag säger inte att det inte är så . Men hade inte ett Geschwint Partistyrelse agerande med snabb Polisanmälan rensat luften + Presskonferensen
I synnerhet man haft veckan på sig Komma med detta.

typ ...det var Nisse i den Falangen som vill köra en Fuling det har inget med partiet att göra
Dumpar vi Nisse --- Ser vad anmälan leder till ---- Kör vi igen

Vore det en " Röding " som det kan heta på nätet ibland DÅ är det ju ännu bättre då faller ingen skugga alls på Moderaterna är man ett offer för lömska planer .. Sympati får man ..

Känns ju inte som att det är där det ligger : Men här kan jag ha fel .Tänker lite högt.
Hålla på som dom gör nu mot bakgrund fallen i Malmö kan gå helt snett.
Det skickar signalen att man försöker Mygla bort detta .. Det kostar ju väljare såvitt jag kan se.

Nyvalet är inte helt uteslutet ..Det var inte länge sedan det var nära .
En budget kanske inte går igenom Magda Säger .. Detta behöver ni godkänna eller får valmanskåren Chansen.
Då är det kokta fläsket stekt kanske för Nya Kleptokraterna Behöver inte ens trycka valsedlar
OM Partisekreteraren är häktad eller Frisläppt..
Citera
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Nej, helt rätt. Enda sättet att mota ett drev är att försvara och sedan attackera. Annars får drevet fritt sätta taktpinnen..

Vi får se, opinionen kan svänga snabbt åt båda hållen. Weinstein lyckades mindre bra med taktiken du förespråkar. Bali är dock betydligt mer sympatisk person så …

Frågan är vad han vill rädda av sin karriär han är nog körd i riksdagen för M. Så om han är smart jobbar han redan på plan B är det SD eller någon tankesmedja eller influenser eller vad?
Citera
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Svenskarab alltså! Fast iranier anser sig ju inte vara araber
Perser är majoritet i Iran.
Citera
2021-09-15, 21:21
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Så kommer allmänheten någonsin få ta del av utredningen eller är det bäddat för framtida konspirationsteorier?
Det har ju gått till ngn särskild domstol.

Beror väl lite på vad som händer med utredningen och vad de inblandade gör. Skulle det leda till åtal, vilket väl knappast är troligt, så skulle väl FUP bli offentlig även om den åtalade är en riksdagsledamot. Skulle förundersökningen läggas ned blir det ingen offentlig FUP men som paret i utredningen kan man ändå begära ut den. Om man sedan får sprida materialet vidare har jag dock ingen aning om.
Citera
Medlem
HB får bevisa nu vad som är sant.

Varför polisanmäler inte han henne för förtal om han är oskyldig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fillmansbo-olle
Hysteriskt roligt. "Min fru säger att jag är oskyldig" "Hon vet att jag inte har gjort det"
Ska han inte kalla in Kristersson som sanningsvittne också. "Ulf vet att jag inte gjort det" "Fråga honom om ni inte tror mig"

Har personen ifråga sett inläggen och varit delaktig så väger såklart det tungt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in