Citat:
Ursprungligen postat av
tdlefnierregus
Ja och samma personer som säger att Ebba är en brottsling gör exakt samma sak som Ebba fälldes för utan att fatta det själv.
Exakt. Till och med när han håller käften, exponerar Bali hans meningsmotståndares hyckleri.
Citat:
Ursprungligen postat av
groovesnus
Kan det vara så enkelt att ”samma människor ” tycker illa om förbrytare i förtroendeställning?
🤷♂️
Nä. Dessa människor skiter i rätt/fel, upp/ner, skyldig/oskyldig. De vill se KD under spärren och deras största hatobjekt Hanif Bali brinna i helvetet. Ingenting annat spelar någon roll. De saknar principer, hederlighet och skam i kroppen.
Som Bali brukar säga: "It's ok when we do it". Ändamålen helgar medlen, ingenting annat än seger räknas. Dessa människor ser sig, paradoxalt nog, som de goda krafterna i samhället.
Jag ser dem som mobben som står på torget med högafflar och facklor och kräver en halshuggning, NU. "Oskyldig? Vem bryr sig, vi vill se blodet flyta!"
Citat:
Ursprungligen postat av
DeValera
Jovisst är det så, men dessa personer är förmodligen till stora delar troll som är kopplade till socialdemokratin.
Jag menar att om påstående mot HB är fabricerade och det går att knyta personerna bakom denna "minderåriga flicka" till socialdemokratin så är detta är politisk skandal av stor magnitud. Ja, till och med större än om det stämmer att HB har försökt att grooma en minderårig. Sådana skandaler händer ju ibland, men att ett politiskt parti försöker smutskasta på detta sätt en företrädare för ett annat parti, ja då rör det sig om en händelse som man kan förvänta sig i bananrepubliker och inte en nation som Sverige.
Jag har svårt att se att Sveavägen 68 är involverade här. Tror mer på kombinationen ung flicka med lite psykiska bekymmer (mår inte så bra), blir rejectad av man hon ser upp till, vill ge igen - samtidigt som Hanif Balis interna fiender i M är med på ett hörn vad gäller tajming.
Skulle det finnas spår av inblandning från S här vore det med rätta en enorm politisk skandal. Men jag kan inte se att de skulle exponera sig på det viset, "bara" för att bli av med Hanif Bali (som kommer straffa ut sig själv förr eller senare ändå).