Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-16, 09:27
Medlem
Har det kommit fram vem det som har orkestrerat eventuell BO? Eventuell BO kan väl inte vara kapabel till detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemuren11
Onekligen ser man nu hur detta har rötterna i SSU och socialdemokraterna i deras sedvanliga smutskastningskampanjer de kör med när det är ett år kvar innan val.
Det där snacket är ju så korkat så jag vägrar tro på att du själv tror på det. Så SSU har infiltrerat MUF upp till toppen för att kunna skapa en fälla för HB? :-) Hahah, så dumt.

Och det här med ”så lägligt, ett år innan valet” det säger alla högertroll om allt neg som händer nu och kommer fortsätta att göra fram till valet. Faktum är att skulle någon vara så jävla raffinerad att de lyckats infiltrera och och sätta upp en fälla så är tidpunkten för sjösättandet helt värdelös. ETT ÅR INNAN VALET!!! Snacka om att vara bortglömt när det gäller och allt arbete i onödan.

Ska en skandal påverka valet så ska den komma 3-4 mån innan så folk är upprörda vid valtillfället.

Men som sagt det har redan pågått ett tag och kommer bli det stående försvaret nu i ett år framöver.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Hon är straffmyndig och hon kan förstöra livet för män med falska anklagelser och om det inte finns något pris för henne lär sig tjejer att de kan utpressa män.

Ett alternativ är ju att vänta tills utredning och dylikt är klart, och står det då fast att flickan kommit med falska anklagelser kritisera detta.

Att maniskt försöka hitta olika sätt att smutskasta och hänga ut flickan flickan och rentvå Hanif Bali är däremot ett sinnessjukt beteende. Snacka om att springa potentiella gärningsmäns ärenden.

Man måste vara rejält körd i skallen om ens första impuls när någon blir anklagad för sexuella kontakter med tonåringar är att försöka förstöra tonåringars liv för att försvara den vuxne mannens ära.
Citera
2021-09-16, 09:31
Medlem
Kaninkokerskan vart nobbad och ångra att hon skicka spontana pussypics till HB, som han inte bett om.
Så om gängkriminella Achmed 17 år har en mail konversation med Magdalena Andersson och sedan skickar en dicpic - sedan gör en polisanmälan - är Magdas karriär över då ?
Citera
2021-09-16, 09:32
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludwig123
https://www.friatider.se/therese-i-s...-av-17-aringen

” Många tvivlar på uppgifterna om att den moderate riksdagsledamoten Hanif Bali, 34, ska ha försökt pressa en idag 17-årig flicka inom partiets ungdomsförbund att skicka sexbilder till honom. En av tvivlarna är småbarnsmamman Therese från Stockholm, som själv polisanmäldes för att ha utsatt samma flicka för samma sak i våras.”

Intressant!

Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Flickan i fråga verkar inte tillhöra begåvningsreserven. Hon tror uppenbarligen att det räcker att radera något för att det skall försvinna för alltid. Hon har även polisanmält en kvinna för grooming, trots att det kan man endast utsättas för om man är under 15. HB kan nog sova lugnt.

https://www.friatider.se/therese-i-s...-av-17-aringen

Det står ju väldigt tydligt i artikeln ni pratar om att det inte var tjejen själv som polisanmälde Therese Verdun. Detta är Therese Verdun själv medveten om också och har så varit ända sen hon "utsattes" för den här flamsanmälningen som så klart inte ledde till någon åtgärd öht från polisens sida vilket också framgår i artikeln, men hon gör väl bara vad hon kan för att dreva nu när hon har chansen att synas i altmedia.
Citera
2021-09-16, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenar
Som han själv säger, när en MUFare ber om hjälp med småsaker så vill man ju gärna hjälpa till, det är ju självklart, han säger även att han hade inte varit där han är utan liknande hjälp i den åldern. Just kommentaren om att han ofta får fråga att bli intervjuad av elever som har samhällskunskaps läxa känner jag tydligt igen ifrån min egen skolgång för 25 år sedan. Tycker det är lite orättvist att media skriver att han träffade henne första gången som 15 åring, va fasen, hon var på ett av hans tal...Knappast en träff.

Att bli intervjuad eller dylikt är såklart inget konstigt i sig. Att sedan hålla kontakten med 15-åringen efteråt och fortsätta hjälpa till med ditten och datten är däremot inte standardförfarande. Vuxna män ska inte vara kompisar med högstadieelever.
Citera
2021-09-16, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Har det kommit fram vem det som har orkestrerat eventuell BO? Eventuell BO kan väl inte vara kapabel till detta.

Ryktas om en Ario från Kullavik. 251 besök på Mrkoll talar sitt tydliga språk (vänsterlogik).
Citera
2021-09-16, 09:36
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag tror helt enkelt inte att partiet för en vecka sedan fick in något som kan betecknas som oomtvistliga bevis.
Sannolikt fick dom inte in några bevis alls, enbart påståenden.
Citera
2021-09-16, 09:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Nonsens.
Och det baserar du på? Förutom dina egna vanföreställningar.
Citera
2021-09-16, 09:38
Medlem
Är det en slump att *rio ebr*himpur stängt sitt twitterkonto? Han har drevat mot Bali förr.

*=a
Citera
2021-09-16, 09:39
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Ok!

Låt mig rätta mig själv!

De indicier som presenterats hittills är för mig icke tillräckliga för en fällande dom!

Dock vet jag att flickan som anmälde är väldigt psykiskt sjuk! Så inget av det hon säger stämmer.

Ok. Jag förstår vad du menar. Men om du är så noga med bevisning, indicier,och juridiska termer,
är det juridiskt korrekt att anta att någon som är psykiskt sjuk alltid ljuger?
Citera
2021-09-16, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Sluta spela allan.

En man i fertil ålder hade definitivt dratt i snoken om han fått nakenbilder av en 17åring och även satt på om det handlade om ett knull på en porrklubb.

Män kan vanligtvis skilja på sexuella lustar och bilda familj.
Nu var flickan 15 så hur långt ner i åldrarna tycker du det är rimligt att gå?
13? 11?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in