Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-16, 22:56
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
]De säger att hon borde polisanmäla så att det kan redas ut i domstol.[/b] Klipp

WOW! Detta är en jättenyhet! Partiets utredning REKOMMENDERAR polisanmälan!

Citera
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Läser nu på aftonbladet och expressen att flickan själv nu har polis anmält Bali. Hon måste ju ha nå bevis för att ha självförtroendet att anmäla. Ska bli spännande att se vad Balis respektive flickans bevis består av.
Om flickan själv har gjort anmälan tänkar jag att det är mer sannolikt att han är skyldig jämfört med om det endast finns en anonym anmälan.
Senast redigerad av Madagascar 2021-09-16 kl. 23:00.
Citera
Bannlyst
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/m...-star-omot-ord

Citat:
”Ord står mot ord”

Så, det är bara en tjej inte flera tjejer, samt det är ord mot ord utan bevisning.

Hanif Bali borde stämma alla medier som skrivit att det är flera tjejer och att det finns bevisning.

Tjejen som anklagat Hanif Bali borde anmäls för grovt förtal, hon är ju straffmyndig. Speciellt att hon gömde undan alla sina sociala medier innan att falskanklaga Hanif Bali. Hon med 100% säkerhet har mycket smuts att dölja.
Citera
2021-09-16, 22:57
Medlem
StrawberryTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Tiny Tim är också min absoluta idol alla tiders, förutom John Cleese, men var det verkligen du som utsattes för de beskrivna övergreppen?

Och om inte: Vad vet du om de påstådda övergreppen?
Vad roligt, jag beundrar båda! God Bless Tiny Tim!

Nej, jag som man har lyckligtvis inte utsatts för något ofredande och vet inte heller vem som anmält. Det jag beskrivit är det jag upplevt från Hanif tidigare, i relation till just kvinnor. Du kan läsa mina tidigare inlägg i den här tråden och bilda dig din egen uppfattning så slipper jag fylla tråden med allt för många upprepningar.
Citera
2021-09-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Så hon har bevis som hon struntade i att visa för M?

Då låter det som en komplott.

Vad vet du vad hon har visat för M?

Varför inte M kommer ut med sin internanutredningar?

Tystnadskultur?
Citera
2021-09-16, 22:59
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Så hon har bevis som hon struntade i att visa för M?

Då låter det som en komplott.

M har inte sagt bevis inte har presenterats. M har sagt till tjejen att polisanmäla. Antagligen för att M vill ha sin rygg fri ifall Bali är skyldig. Kan betyda att dom anser att Bali har begått brott eller att dom anser han är oskyldig.

Vi vet inte vad som har presenterats och inte för M. Dom kanske fick se bevis men inte är kunniga nog för avgöra om det brott eller inte och därför hänvisar till polisen.
Citera
2021-09-16, 23:00
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Som sagt, en känd sociopat verkar ligga bakom smutskastningskampanjen. Hoppas Ario får vad han förtjänar i framtiden.

https://web.archive.org/web/20201015...93826170499073

Här lite andra tweets:

http://web.archive.org/web/202012131...09588445532166

http://web.archive.org/web/202108031...22483467968515

http://web.archive.org/web/202011221...90276985626630
Citera
Medlem
Gahlsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Precis. Skattepengar
Och? Du verkar inte känna till skillnaden på lön och arvode.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Vad vet du vad hon har visat för M?

Varför inte M kommer ut med sin internanutredningar?

Tystnadskultur?

Mer sannolikt så hade hon inga bevis att visa upp och därför hade M ingen anledning att agera.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja om jag säger du ljuger OCH JAG HAR BEVIS!

och det har ju Hanif gjort.

Utretts av M i en vecka och de säger vad om hans "bevis"?

Alla begriper att M inte har suttit & glott på några "bevis" i en vecka. Att granska de chattar där Bali avvisar hennes inviter går givetvis på 10 minuter. Dom har självklart sökt igenom hela hans posthistorik, för att det inte skall finnas något som kan komma i nacken senare. För några konkreta anklagelser har uppenbarligen inte inkommit.

Detta vet du givetvis & din spelade dumhet funkar rätt kass.

Jag hatar moderaterna intensivt & vem fan kunde tro att jag en dag skulle sitta & försvara dom. Men angreppen mot Bali är så pass bisarra att det är svårt att låta bli.

En kombination av en i förväg organiserad kampanj, de sedvanliga tokvänsteraktivisterna & rena dårfinkar har verkligen livat upp Flashback.
Citera
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jj299792458
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/m...-star-omot-ord

Så, det är bara en tjej inte flera tjejer, samt det är ord mot ord utan bevisning.

Hanif Bali borde stämma alla medier som skrivit att det är flera tjejer och att det finns bevisning.

Tjejen som anklagat Hanif Bali borde anmäls för grovt förtal, hon är ju straffmyndig. Speciellt att hon gömde undan alla sina sociala medier innan att falskanklaga Hanif Bali. Hon med 100% säkerhet har mycket smuts att dölja.

Men Hanif har ju gråtit ut i media om hur han misshandlades som barn OCH ATT HAN HAR BEVIS!..

Således inte ord mot ord.

Citera
2021-09-16, 23:01
Citat:
Hahah, och det är baserat på vad då?

Tydligen så behövs det inga bevis eller fakta när det gäller vänsterns drev mot invandrare. Varför vänstern så otroligt rasistiska?

Vänstern ?
Är du helt politiskt obildad, har du en svart lins och en transparent ?
Fattar du att det bara finns invandrare i hela detta långa land förutom ett gäng samer här och där.
Hanif är körd, och det kommer du se när det väl börjar rulla, så spänn fast säkerhetsbältet för nu drar det igång, sörru
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in