Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-09-17, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Låt karln vara nu. Varenda frisk människa inser ju att detta är bullshit och mitt stöd för karln har snarare ökat av ren sympati.
Lägg av. Han visade vilka vidriga värderingar han har. Vi pratar om en 15 åring. Han har fått hålla på utan konsekvenser under många år. Nu ertappades han med handen i gurkspannen och visade att han var precis som de han brukar vilja skicka hem.
Citera
2021-09-17, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Ska bli intressant i nästa skede..

Undrar om flickan på riktigt förstår hur allvarligt detta är när hon tagit det till polisen nu.
Processen är köttig och processen är lång. Sen ska hon ju knäcka Hanifs advokat som lär vara Silbersky eller någon annan riks-kändis advokat. Han lär klara detta galant som Lambertz men hans karriär inom politiken lär vara över.

Jag har inte läst någonstans att det är FLICKAN eller någon anhörig som anmält. Det är väl folk ut ALLMÄNHETEN som anmält

EDIT: Såg nu att hon har anmält.
Senast redigerad av Baconizer 2021-09-17 kl. 07:01. Anledning: korrigering av fakta
Citera
2021-09-17, 06:55
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Bali ljuger om kontakten med flickan! Han har uppenbarligen varit i kontakt med henne på sociala medier så sent som för någon vecka sedan! Han sa i sitt försvarstal att han blockade henne överallt i december förra året. Mycket märkligt!

Bevis i denna länk: https://aktuelltfokus.se/har-ljuger-...ariga-flickan/

Hans historia håller ej.
Stämmer detta så ligger han ganska risigt till. Ska bli spännande att se utvecklingen.
Citera
2021-09-17, 06:58
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baconizer
Jag har inte läst någonstans att det är FLICKAN eller någon anhörig som anmält. Det är väl folk ut ALLMÄNHETEN som anmält

Är det så undrar man ju om flickan är beredd att vittna.
Citera
2021-09-17, 07:00
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
Stämmer detta så ligger han ganska risigt till. Ska bli spännande att se utvecklingen.

Mm, en mycket trovärdig källa. Herregud.
Citera
2021-09-17, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
Är det så undrar man ju om flickan är beredd att vittna.

Jag rättar mig själv... hon har anmält
Citera
2021-09-17, 07:01
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:

Sent igår så har tjejen/anhöriga anmält Hanif. Tidigare under dagen så var det flera andra anmälningar från okända privatpersoner
Citera
2021-09-17, 07:02
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Varför tror du att dom har helt fel?
Citera
2021-09-17, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Sent igår så har tjejen/anhöriga anmält Hanif. Tidigare under dagen så var det flera andra anmälningar från okända privatpersoner

Precis, såg det nu och har korrigerat i mitt ursprungliga inlägg...
Citera
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Jag rättar mig själv... hon har anmält
Ok - tack.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Alltså det är ju rena bevis och fakta oberoende av vilken källan är.
Bali var i kontakt med flickan senast i Juni i år. Mycket märkligt då han sa att han blockade småflickan i december och att han ”började ana konspirationer” i samma tidpunkt.
Citera
2021-09-17, 07:04
Medlem
cerns avatar
Frågan är ju om det kommer bli ett extradrev.. FLERA TJEJER KOMMER POLISANMÄLA BALI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in