Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-10, 19:28
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
När det handlar om folkvalda så är det väl dock just det andra SKA göra? Avgöra vad som är olämpligt för någon som representerar en?

Eller menar du att folk endast ska ”lägga sig i” om det gäller olagligheter? Så om Jimpa har gruppsex med tre somaliska killar på deras femtonårsdag, så är det inte av intresse för populasen? Det borde inte påverka opinionen, för det är ju lagligt om alla var med på det (det var alla).

Självklart ska folk ge fan i vad andra ser som ”olämpligt”.

Förstår du hur orimligt det skulle vara om alla skulle börja hängas ut för något vem som helt kan anses vara ”olämpligt”.
Citera
2021-09-10, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse

Förstår du hur orimligt det skulle vara om alla skulle börja hängas ut för något vem som helt kan anses vara ”olämpligt”.

Nu är ju hanif själv känd för att lägga sig i vad andra gör.
Citera
2021-09-10, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Nej, hon är på Hänt-redaktionen och inte på Expressen.

Enligt hennes LinkedIn jobbar hon sedan 5 månader tillbaka som pressektreterare på Moderaterna.
Citera
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:

Så i mitt tankeexempel med Jimmies äventyr med de tre somaliska pojkarna på deras 15-årsdag, inget nyhetsvärde? ”Det är ju lagligt, det är den enda faktorn att ta hänsyn till! Live and let live!”
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:

Politiker är förtroendevalda. Ytterst är det väljarna som avgör vad som är olämpligt.
Citera
2021-09-10, 19:33
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Jo det spelar roll, speciellt om man är en folkvald politiker. Då spelar det roll vad andra tycker, det är liksom hela grejen med demokrati.

Varför då?! Sjävklart spelat det ingen roll så länge han inte gjort nåt olagligt.

Folk gör ”olämpliga” saker hela tiden, men hela utgångspunkten är helt befängd. Folk tycker ju saker hela tiden. Vad är ”olämpligt” och vem ska definiera vad som är olämpligt?
Citera
2021-09-10, 19:34
Medlem
B. Mystics avatar
Om det är Hanif så är det ingen tvekan om att det kommer bli uteslutning på grund av han varit en thorn in the side länge på vissa i ledningen.

Synd tycker jag dock.

Skulle inte förvåna mig om det rör sig om kändhetsfiskande här. Att brudarna ser chansen att klättra lite i graderna.
Citera
2021-09-10, 19:34
Medlem
Citat:

Alla? Vi pratar om en folkvald politiker här, eller har du missat det? Eller anser du att gränsen endast är vad som är olagligt? Ursäkta men du verkar inte vara den vassaste kniven i lådan.
Citera
2021-09-10, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
På Insta följer han henne men hon följer inte honom.

Det skrev jag för en timma sen, tröga jävlar.👮🏽‍♀️
Citera
2021-09-10, 19:35
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Nu är ju hanif själv känd för att lägga sig i vad andra gör.

Vadå lägga sig i? Att han som offentlig politisk person pratar om och debatterat andra? Ja det är väl inget konstigt att han framför sina åsikter?
Citera
2021-09-10, 19:36
Medlem
ztickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Det vet jag inte jag bara konstaterar att han följer henne men hon följer inte honom på Insta.
Och det verkar ju osannolikt att ett par inte följer varandra.

Hon följer honom. Skriv in hela hennes användarnamn exakt och vänta i några sekunder så dyker hon upp.
Citera
2021-09-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Kan ju vara så att han helt enkelt inte ser det som en big deal, "so what om jag flörtade med en 17 åring när jag va 23, liksom" och skiter i att kommentera.

Åldersskillnaden är liksom lite av ett gränsfall där. Jag personligen jagade inte 17-åringar när jag var 20+, men samtidigt var det ju inte så att man spontant frågade hur gammal någon brud var om man stod och rökte ute på en hemmafest hela tiden.

Ulf Kristersson var i och för sig 20 när han träffade sin fru - då 15. Men de är fortfarande ett par.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in