2021-09-17, 21:06
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odok
Källa och citat tack.

Jag har redan länkat ett par sidor tillbaka. Det är inte mitt problem att du inte är läskunnig.
Citera
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja Hanif har sagt att HAN har bevis för att detta är falskt. Och allmänhetens åsikt är något som han behöver ha på sin sida.

Inte i den rättsliga processen. Det verkar som om folk tror att Sverige har någon slags folkdomstol.
Citera
Medlem
turbobusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Inget ovanligt nej men vad har syftet varit? Har tjejen försökt få kontakt med vuxna män för sex?
Som det har sagts så många gånger i den här tråden, man är byxmyndig vid 15. Sen ska inte personer under arton vara medlemmar enligt Tinders egna terms of service.
Senast redigerad av turbobuss 2021-09-17 kl. 21:08. Anledning: Felstavning
Citera
2021-09-17, 21:07
Medlem
LiquidTensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Ingen kan Styrka HB:s ord heller. Bevisligen har hon varit hemma hos honom. Skulle Hanif Bali bjuda in en 15 årig kille hem till sig för läxhjälp?

Är det bevisat för att hon påstår det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Läs tråden.

Nej, ge en källa och citera det stycke som du tror styrker ditt påstående. Detta eftersom det då blir mkt enklare att visa dig att du inte har läst ordentligt.
Citera
Medlem
Får flashbacks från Assange och Lambertz. Skadan är redan gjord och upprättelsen är lika med noll.
Statsfeminismen måste förgöras.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
du skriver att om han inte blir dömd så är du helt okej med vad han har gjort, alltså som snuskgubbe på 30+ sitta och flirta med en 16åring.
Nej, det sa jag inte. Jag sa att om han inte blir dömd ska han betraktas som oskyldig, vilket är grunden i vår rättsstat. Och det där med att du i en rättsstat ska betraktas som oskyldig om du blir friad är inte mina åsikter, utan den finns med i Sveriges lagbok: https://www.riksdagen.se/sv/dokument...ldig_GW02Ju450

Hur vill du ha det? Att alla ska betraktas som skyldiga så fort de anklagas för något? Bra, då anklagar jag dig för att vara en pedofil som tafsar på småbarn. Tycker du då att det är rimligt att du ska betraktas som skyldig till det oavsett om du blir friad?
Citera
2021-09-17, 21:08
Medlem
Observera hur tjejen säger att hon "märkte" att han ville ha sex. Han har alltså aldrig sagt det, utan hon har inbillat sig någonting i sitt egna lilla huvud.
Citera
Medlem
CyberIngmars avatar
Utifrån artikeln är en stor del ord mot ord. Hon hävdar att Bali uppmanade henne att radera meddelande. Där kom en bortförklaring till varför det inte går att ta fram loggar för att stärka sin version. Om någon ställer en fråga där man kan förvänta sig text i form av uppbackning. Det är raderat.

Det "beviset" hon väljer att visa tidningen är att han likeat en bild av henne på dejtingsajten tinder.

Båda är på samma linje när det kom till att de träffats privat. Vad som hänt privat vet bara tjejen och Bali.. Jag säger i alla fall att det är märkligt av en vuxen man att bjuda hem en minderårig tjej för att se serier, läsa läxor.
Citera
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Läs tråden.

Ja jag läste tråden, där finns en friatider artikel som säga handla om en helt annan tjej. Den du syftar på?
Citera
2021-09-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Jag tycker ur moraliska skäl att man inte ska tänka som dig .
Är man så gammal som Bali så skall man inte ge sig på 16 åringar men eftersom han är din idol så står ni väl för samma värderingar och har sådana åsikter sås om att en hel fotbollslag kan sätta på din dotter eller lilla syster sånt tycker du är helt ok ush 🤮🤮🤮🤮 såna människor har inget riksdagen att göra !!!!!
Hoppas detta va slutet för din idol Bali …

Absolut. Men...än så länge finns det ju ingenting alls som pekar på att det finns någon grund för det här. Kvinnan har enbart hänvisat till att HB på något okänt sätt har bett henne om nakenbilder. Hon har på intet sätt uppgett att det har tagits några bilder som sedan har skickats till honom.

Eftersom HB redan i sitt första uttalande sade att han såg fram mot en juridisk process där han kunde bevisa att det hela inte var sant. Sannolikt beroende på att det aldrig har skett någon sådan konversation...i alla fall inte skriftligt eftersom det naturligtvis i så fall kan bevisas i form av loggar.

Därav förefaller sannolikheten om att det handlar om en sk. "honey-trap" eller något annat liknande som mycket stor.

MEN...det lär visa sig. Som de allra flesta redan har påpekat så finns det inget i juridisk mening som pekar på att det är möjligt att uppföra ett åtal.

Det handlar mer om en moralisk fråga. Ord står mot ord, sedan ska pöbeln bestämma vad som förefaller mest sannolikt. Blir drevet för stort så kommer M dumpa HB oavsett om det är rentav lögn eller sant (något som kommer att bli svårt att bevisa, oavsett vilket håll det lutar åt).
Citera
2021-09-17, 21:09
Medlem
– Jag har berättat detta för vissa som jag har kontakt med från olika politiska håll som jag har förtroende för, för att jag har behövt bearbeta detta. Vad andra har gjort med den informationen ansvarar jag inte över. Om något skulle jag påstå att det stärker min berättelse. Valet att anmäla har helt och hållet varit mitt, säger hon.

Detta bevisar att horan ljuger, hon har sprungit till AFA och dylikt för att smutskasta Bali.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in