Citat:
Ursprungligen postat av
12-12
Ja alltså om det hade varit en minderårig pojke som Hanif Bali hade blivit påkommen med att kanske ha försökt kladda på, då hade nog de flesta här på Flashback gått i taket och han hade nog knappt haft en enda försvarare.
Fast när, den för arga incels, heliga profeten Hanif Bali istället riktar in sig på minderåriga flickor inom MUF,
då är allt helt i sin ordning, finns inget att se här.
Dubbelmoral är förstås aldrig klädsamt och lika måttstockar och regler bör gälla för alla, oavsett vem som är förövare respektive offer.
För det första. När har jag försvarat Hanif Bali? Och när har jag försvarat pedofiler? Citera!
Och för det andra, läste du ens mitt inlägg? Jag bad om bevis för att den där vänstermänniskans påståenden är sanna, och det du och dina åsiktsfränder kan komma med är "VADÅ?? DU FÖRSVARAR EN PEDOFIL!!??" Är det detsamma som att försvara en pedofil?
Och för det tredje, incel? Det där med att motståndaren inte får knulla är ungefär den nivån man kan förvänta sig av en individ som själv är en incel.
Och för det fjärde: vill du anklaga mig för pedofili eller att försvara pedofiler får du gå in på min Instagram och skriva det öppet till mig, och inte vara en anonym liten fegis som gömmer sig bakom dataskärmen:
https://www.instagram.com/vikstrom.h/