Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Och?

Tjejen är ändå inte trovärdig eftersom hon är känd för att anmäla folk.

Hon är inte "känd för att anmäla folk". Är du analfabet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Ville säkert bli bekräftad.. inget ovanligt med tjejer den åldern. Men fel ändå att dom kan vara där och att det inte finns större koll. Men nu visste ju Bali att hon var 16år då så det kan han ju inte skylla på direkt..
Inget ovanligt nej men vad har syftet varit? Har tjejen försökt få kontakt med vuxna män för sex?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Ingen kan Styrka HB:s ord heller. Bevisligen har hon varit hemma hos honom. Skulle Hanif Bali bjuda in en 15 årig kille hem till sig för läxhjälp?

Superlajka en 15-årig killes Tinderprofil också. Om det hade varit en pojke så hade det tagit hus i helvetet bland Flashbackpedofilerna.

Men nu är det en flicka och då är det givetvis hennes fel på något vis att en snart 40-årig man har bjudit hem en högstadieflicka för att se serier, superlajkat hennes Tinder, försökt ha samlag med henne, uppmanat henne skicka nakenbilder osv. Samtidigt som han är en mycket inflytelserik politiker i hennes parti som har stor makt.

Det ska bli intressant hur svenska smutshögern försöker vrida och vända denna "konspiration" nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Ja alltså om det hade varit en minderårig pojke som Hanif Bali hade blivit påkommen med att kanske ha försökt kladda på, då hade nog de flesta här på Flashback gått i taket och han hade nog knappt haft en enda försvarare.

Fast när, den för arga incels, heliga profeten Hanif Bali istället riktar in sig på minderåriga flickor inom MUF,
då är allt helt i sin ordning, finns inget att se här.

Dubbelmoral är förstås aldrig klädsamt och lika måttstockar och regler bör gälla för alla, oavsett vem som är förövare respektive offer.
För det första. När har jag försvarat Hanif Bali? Och när har jag försvarat pedofiler? Citera!

Och för det andra, läste du ens mitt inlägg? Jag bad om bevis för att den där vänstermänniskans påståenden är sanna, och det du och dina åsiktsfränder kan komma med är "VADÅ?? DU FÖRSVARAR EN PEDOFIL!!??" Är det detsamma som att försvara en pedofil?

Och för det tredje, incel? Det där med att motståndaren inte får knulla är ungefär den nivån man kan förvänta sig av en individ som själv är en incel.

Och för det fjärde: vill du anklaga mig för pedofili eller att försvara pedofiler får du gå in på min Instagram och skriva det öppet till mig, och inte vara en anonym liten fegis som gömmer sig bakom dataskärmen:
https://www.instagram.com/vikstrom.h/
Citera
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odok
Hon är inte "känd för att anmäla folk". Är du analfabet?

Jo, det är hon. Är du dum i huvudet?
Citera
2021-09-17, 21:04
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Och?

Tjejen är ändå inte trovärdig eftersom hon är känd för att anmäla folk.

Källa på att hon brukar anmäla folk?
Citera
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Han behöver egentligen inte göra någonting förens nämnaren presenterar bevis. Det är olagligt för åklagare att driva vidare mål utan hopp om fällande dom.

Tja Hanif har sagt att HAN har bevis för att detta är falskt. Och allmänhetens åsikt är något som han behöver ha på sin sida.

Citera
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Källa på att hon brukar anmäla folk?

Läs tråden.
Citera
2021-09-17, 21:05
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/2021-09-1...t-rosta-pa-mig

Nu borde väl fan någon ha hennes namn?!
Citera
Medlem
Citat:

Källa och citat tack.
Citera
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Till alla som anklagar tjejen för diverse saker här.

Fråga er själva, oavsett vad som skedde när de väl umgicks. Är det normalt att vuxen man bjuder hem minderårig tjej ensam hem till sig för att hjälpa med ”läxa”? Eller prata i telefon ofta och länge ?

Då vill jag ha bevis på att hon varit hemma hos honom.
Citera
2021-09-17, 21:06
Medlem
Citat:
Nej det är hon inte, det ljög fascisttalibanen Therese Verdun om, och det trodde du på som den lilla hjärntvättade pedofilförsvarare som du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in