Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 466
  • 866
  • 916
  • 965
  • 966
  • 967
  • 1016
  • 1066
2021-09-27, 13:42
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odok
Hej, du har ägnat flera veckor (till synes 24/7, herregud alltså) åt att komma med ogrundade men ändå tvärsäkra och ärligt talat ganska creepy påståenden om barnet. Jag börjar nu undra om HB har en liknande patologisk syn på barn samt om han också kanske varit korkad nog att uttrycka sig så om barn i närvaro av någon normal person som skulle kunna vittna om det.

Har HB kompisar? Hur många av dem har öppet tagit honom i försvar? Börjar misstänka att folk håller tyst för att de vet att anklagelserna är sanna. Vad vet vi om hans nätverk? Vilka skulle kunna ge insikt i hur han beter sig privat?

Nu fantiserar du, det är välgrundat att hon har ljugit flera gånger som jag skrev samt att hon hon anser att äldre män är bättre på sex.
Citera
2021-09-27, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Nu fantiserar du, det är välgrundat att hon har ljugit flera gånger som jag skrev samt att hon hon anser att äldre män är bättre på sex.

Jag börjar nu undra om HB har en liknande patologisk syn på barn samt om han också kanske varit korkad nog att uttrycka sig så om barn i närvaro av någon normal person som skulle kunna vittna om det.

Har HB kompisar? Hur många av dem har öppet tagit honom i försvar? Börjar misstänka att folk håller tyst för att de vet att anklagelserna är sanna. Vad vet vi om hans nätverk? Vilka skulle kunna ge insikt i hur han beter sig privat? Känner du någon?
Citera
2021-09-27, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odok
Jag börjar nu undra om HB har en liknande patologisk syn på barn samt om han också kanske varit korkad nog att uttrycka sig så om barn i närvaro av någon normal person som skulle kunna vittna om det.

Har HB kompisar? Hur många av dem har öppet tagit honom i försvar? Börjar misstänka att folk håller tyst för att de vet att anklagelserna är sanna. Vad vet vi om hans nätverk? Vilka skulle kunna ge insikt i hur han beter sig privat? Känner du någon?

Ja det har ju i alla fall inte framkommit några glasklara bevis på hans oskuld, som Hanif Bali bestämt hävdade fanns tillgängliga.

Då borde Hanif Bali ha lagt fram de glasklara bevisen på sin oskuld då och saken hade varit ur världen.

Det är för övrigt ganska vanligt att groomers, incels och predatorer brukar försöka lägga hela skulden på sina offer.

De inbillar sig ofta att offrena i själva verket vill och att det är deras eget fel på något konstigt sätt.
Citera
2021-09-27, 14:12
Medlem
Lite 2 a på bollen men kör den i alla fall

Kom igen nu pågar
Get the Basics right ---Keep it simple

a) Underårig
b) Riksdagsman
c) Ryktesvis en Normkränkare som tar ut svängarna
d) Mattekurs
e) Polisanmälan ligger
f) Mötestillfällen
g) Bevisning skall finnas som han inte visar
h) Ingen säger Flaska varken partiet eller HB

Är det " Kosher " rätt och riktigt .. Då kommer man ju med det pss som man visar körkortet för Konstapeln om densamma i allmänintresset vill se detta Körkortet ute på landsvägen
Vägrar man visa Körkortet kommer med lite Konstiga Historier ..Då ligger det ju i Tjänstemannens uppdrag att sk " Taga det till Nästa Nivå "
Pausade internutredningar ..som aldrig påbörjats enligt damerna
Man vägrar redovisa metodiken resultatet

Bullshit om Mattekurser + Bevisningen Får man ju skylla sig själv om det går snett. Om man vill vara med på någon Nomineringslista eller resa vidare ute på landsvägen skall körkortet fram.. här i detta de klara papperna. NO BRAINER .
Sluta upp med partiets Sociopatiska Trixarmentalitet . Dräm batongen i huvudet på Partisekreteraren + Gruppledaren att börja med.. Tar vi det därifrån ..
Citera
2021-09-27, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Ja det har ju i alla fall inte framkommit några glasklara bevis på hans oskuld, som Hanif Bali bestämt hävdade fanns tillgängliga.

Då borde Hanif Bali ha lagt fram de glasklara bevisen på sin oskuld då och saken hade varit ur världen.

Det är för övrigt ganska vanligt att groomers, incels och predatorer brukar försöka lägga hela skulden på sina offer.

De inbillar sig ofta att offrena i själva verket vill och att det är deras eget fel på något konstigt sätt.

Jepp, jag känner igen det också. Ärligt talat tror jag inte ens HB är fullt så sjuk utan jag tror han fattar att han gjort fel, till skillnad från alla incels i CucksOfBali. Där blir jag bara orolig. Hoppas folk börjar tänka till om vilka skummisar de lämnat sina barn hos.
Citera
2021-09-27, 14:29
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:

Nu ljuger du igen, han sa att han har bevis mot kvinnans påståenden och det kan aldrig bli ett totalt bevis för oskuld.

Han sa också att han kommer ge detta till åklagaren och inte publikt vilket är klokt då det kan vara ett brott att säga sanningen om kvinnan publikt.
Citera
2021-09-27, 14:37
Medlem
Citat:
Nu ljuger du igen, han sa att han har bevis mot kvinnans påståenden och det kan aldrig bli ett totalt bevis för oskuld.

Han sa också att han kommer ge detta till åklagaren och inte publikt vilket är klokt då det kan vara ett brott att säga sanningen om kvinnan publikt.

Ja fast han gick ut och påstod sig ha direkta bevis för sin oskuld redan innan någon polisanmälan ens hade upprättats.

Det var alltså i samband med internutredningen inom Moderaterna som Hanif Bali påstod sig ha bevis,
men de bevisen presenterades aldrig för partiledningen som han utlovat och Moderaterna rekommenderade flickan att polisanmäla
och tvingade Hanif Bali att ta en time out.

Någon åklagare i fallet existerade inte vid den tidpunkten eftersom ingen polisanmälan hade gjorts ännu.
Senast redigerad av 12-12 2021-09-27 kl. 15:24.
Citera
2021-09-27, 14:41
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Han gick ut och påstod sig ha direkta bevis för sin oskuld redan innan någon polisanmälan ens hade upprättats.

Det var alltså i samband med internutredningen inom Moderaterna som Hanif Bali påstod sig ha bevis,
men de bevisen presenterades aldrig och Moderaterna rekommenderade flickan att polisanmäla
och tvingade Hanif Bali att ta en time out.

Någon åklagare i fallet existerade inte vid den tidpunkten eftersom ingen polisanmälan hade gjorts ännu.

Nej du förvanskar medvetet hans ord så att innebörden inte blir exakt det du säger. Bevisbördan ligger förstås också på den som anklagar någon. Du kan t.e.x inte bevisa att du har begått något brott mot denna kvinna heller.
Citera
2021-09-27, 14:44
Medlem
Citat:
Nej du förvanskar medvetet hans ord så att innebörden inte blir exakt det du säger. Bevisbördan ligger förstås också på den som anklagar någon. Du kan t.e.x inte bevisa att du har begått något brott mot denna kvinna heller.

Ja men det är ju lite precis det jag säger, han borde inte ha gått ut i medierna och påstått
helt tvärsäkert att han hade bevis för sin oskuld.

Dels därför att det normalt sett inte är den anklagade som ska bevisa sin oskuld,
men dels också för att han uppenbarligen inte ens hade några sådana glasklara bevis på sin oskuld,
för då hade ju hela saken varit avslutad vid det här laget.

Jag kan egentligen undra varför Hanif Bali överhuvudtaget valde att gå ut offentligt till allmänheten
genom sin Facebook och Twitter, istället för att invänta polisanmälan och utredning.

Jag antar han såg sin chans till att angripa den minderåriga flickan och komma med efterhandskonstruktioner som försvar.
Citera
2021-09-27, 14:47
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ja men det är ju lite precis det jag säger, han borde inte ha gått ut i medierna och påstått
helt tvärsäkert att han hade bevis för sin oskuld.

Detta är ju bara din fantasi, det han sa var att han kunde motbevisa kvinnans påståenden och det är inte exakt samma sak. Detta vet du ju men din agenda är att upprepa samma lögner om och om igen.
Citera
2021-09-27, 15:21
Bannlyst
Fan vad ni tjafsar!

Alla högerpartier vill sätta hårt mot hårt mot kriminella - dags att visa detta nu!

En sexförbrytare som Hanif Bali, ensamkommande bidragstagare - dags att skicka hem honom till Iran där han hör hemma…

Det finns tillräckligt med Iranier i Sverige iallafall (mer än 100000) - så, en mer eller mindre, skit samma…

Riksdagsmän med pedofila drag är klart olämpligt…
Citera
2021-09-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErrkaP
Fan vad ni tjafsar!

Alla högerpartier vill sätta hårt mot hårt mot kriminella - dags att visa detta nu!

En sexförbrytare som Hanif Bali, ensamkommande bidragstagare - dags att skicka hem honom till Iran där han hör hemma…

Det finns tillräckligt med Iranier i Sverige iallafall (mer än 100000) - så, en mer eller mindre, skit samma…

Riksdagsmän med pedofila drag är klart olämpligt…
Ja, om han blir dömd ska han straffas hårt. Helst fängelse, inte bara böter. Om inte ska han betraktas som oskyldig.

Hur är det med vänstern då? Tycker ni att fallet Hanif Bali handlar om socioekonomiska faktorer som ni brukar säga angående kriminella?
Citera
  • 466
  • 866
  • 916
  • 965
  • 966
  • 967
  • 1016
  • 1066

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto