2021-10-08, 23:33
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Efter alla rykten s r det nu helt officiellt: https://www.rockstargames.com/newswi...gsoon-20211008

Rockstar slpper remasters av sina klassiker ganska snart.

Ska bli sjukt spnnande att se. Mtp. att det kommer till Switch och senare till mobiler s kan man inte frvnta sig typ PS5-grafik. Hur mycket har de putsat upp tror ni? Kommer ni kpa? Jag r taggad.
Citera
2021-10-08, 23:41
Medlem
HermaeusMoras avatar
Kommer nog garanterat kpa det men inte direkt utan ska vnta lite och se vad folk tycker om det.
Hade varit bttre om dom gjorde en riktig remake av spelen med samma motor som rdr2 anvnder sig utav!
Senast redigerad av HermaeusMora 2021-10-08 kl. 23:46.
Citera
2021-10-09, 00:00
Medlem
C0ws avatar
Hoppas bara att dessa remasters r mycket bttre och ambitisare n Warcraft 3 sketna remaster. Eller nu senast Alan Wake som blev en stor besvikelse.
Citera
2021-10-09, 01:00
Medlem
Hoaxwatchs avatar
Nr Rockstar har slutat mjlkat GTA V fr 100 gngen, s fortstter de mjlka sina andra spel

Vad sgs om ett nytt spel, eller GTA 6?
Citera
2021-10-09, 02:19
Medlem
EggBoxJuans avatar
Jag r vldigt nyfiken, frmst p hur de ska blanda gammal grafik med ny som de sagt de ska gra.
Undrar ven om licensierad musik kommer att vara kvar.
Citera
2021-10-09, 02:31
Medlem
Coolt.. Ska nog kpa. lskade 3:an och vice city...
Citera
2021-10-09, 02:42
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Jag r vldigt nyfiken, frmst p hur de ska blanda gammal grafik med ny som de sagt de ska gra.
Undrar ven om licensierad musik kommer att vara kvar.

Uff dr sa du ngot. San Andreas utan K-Rose med alla ltar som finns i originalspelet r inte San Andreas.

Citat:
Ursprungligen postat av Hoaxwatch
Nr Rockstar har slutat mjlkat GTA V fr 100 gngen, s fortstter de mjlka sina andra spel

GTA 6 kommer dagen de slutar tjna enorma pengar p Online, och s lnge en massa idioter fortstter spela och lgga pengar p GTA Online s kommer de satsa p nytt content dr istllet fr att slppa ett nytt spel. Tror det kommer ta nt r till tyvrr.
Citera
2021-10-09, 04:36
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoaxwatch

De har flera olika studios och r ju inte remakes s tar inte alltfr mycket tid gissningsvis. De jobbar nog p GTA VI

Musiken r sklart viktig. Vet inte hur det dr funkar. Jag spelade ju bde VC och SA p mobilen, allts en slags remaster det med som slpptes mnga r efter originalen men de hade all musik vad jag vet.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2021-10-09 kl. 04:39.
Citera
2021-10-09, 08:14
Medlem
Studsbolls avatar
En synnerligen vntad hndelseutveckling; Rockstar r ledande p omrdet att slja samma sak mnga gnger. Min gissning r att de dessutom ha tryckt in en rejl dos mikrotransaktioner fr att krydda anrttningen och att hela hrligheten kommer som online.
Citera
2021-10-09, 09:54
Medlem
Ladumannen22s avatar
Ny motor: Unreal engine
Citera
2021-10-09, 10:09
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag kommer definitivt att kpa det. Rentav ett mste i spelsamlingen.
Citera
2021-10-09, 12:36
Medlem
kristofferGs avatar
Slpps det till PS4?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in