2021-11-11, 20:36
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Det luktar flopp...
Om du med flopp menar att spelet kommer slja illa tror jag du har fel. Rockstarfanbasen r helt hjrntvttad och kper allt som Rockstar ger ut. No questions asked.

Om man med flopp pratar om spelets kvalite s r det givet. Uppenbar low effort cashngrab. Det sg man komma innan release, och frsta intrycken man lser konfirmerar det. Just drfr man tog bort originalrelasen som var billigare s ingen skulle kunna kpa dom istllet nr man sg hur slappt arbete man gjort med remastern.
Citera
2021-11-11, 20:41
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Om du med flopp menar att spelet kommer slja illa tror jag du har fel. Rockstarfanbasen r helt hjrntvttad och kper allt som Rockstar ger ut. No questions asked.

Om man med flopp pratar om spelets kvalite s r det givet. Uppenbar low effort cashngrab. Det sg man komma innan release, och frsta intrycken man lser konfirmerar det. Just drfr man tog bort originalrelasen som var billigare s ingen skulle kunna kpa dom istllet nr man sg hur slappt arbete man gjort med remastern.

Syftade p sistnmnda. Ser rakt smre ut n originalen

S sjukt uselt gjort att ta bort originalverrarna frn digitalbutikerna.
Citera
2021-11-11, 21:10
Medlem
r ganska sugen men definitivt inte till 600 spnn. 300 r i verkant i och med att man spelat dem frut, men det hade jag kunnat acceptera.
Citera
2021-11-11, 21:14
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Av vad jag sett s verkar det hr inte vara ngot annat frutom en sjlls cash grab. Ingen grafisk formgivare med sjlvrespekt kan ha sttt bakom det hr spelet och tyckt att slutresultatet r ok. Det ser frjvligt ut, som om allt krts genom en dator som ftt till uppgift att remastra allt. Om spelet haft ngon QA s lr det ha varit en underbetald analfabet indier som sttt fr den.

https://imgur.com/IqKS14u
Citera
2021-11-11, 23:37
Medlem
kristofferGs avatar
Gr det att stnga av den hr vidriga effekten av att det bildas en vit kontur kring fienderna nr man skjuter dem? S jvla uselt det ser ut att vara. Hur tnkte dem egentligen dr? Ser ju groteskt ut.
Citera
2021-11-12, 00:42
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Gr det att stnga av den hr vidriga effekten av att det bildas en vit kontur kring fienderna nr man skjuter dem? S jvla uselt det ser ut att vara. Hur tnkte dem egentligen dr? Ser ju groteskt ut.
Ja jvlar vad fult!! Bara det fr mig att vilja avst. Serist allts. Ser frjvligt ut.
Citera
2021-11-12, 03:01
Medlem
Vldigt synd att samlingen inte r remakes. Hade grna spelat Vice City och San Andreas om dom gjordes om i helt ny grafikmotor.
Senast redigerad av RacerOne 2021-11-12 kl. 03:11.
Citera
2021-11-12, 14:11
Medlem
kristofferGs avatar
Kp INTE spelet, svida ni inte vill ha er barndom frstrd.
Citera
2021-11-12, 14:12
Medlem
kristofferGs avatar
Tycker rligt originalen ser BTTRE ut. Det hr ser ut som ngot slafsigt mobilspel. Uselt.
Citera
2021-11-12, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Tycker rligt originalen ser BTTRE ut. Det hr ser ut som ngot slafsigt mobilspel. Uselt.
Jag har rligt jttesvrt att avgra ifall detta ser bttre ut n originalen eller inte, i vissa stunder knner jag att det inte finns nn tvekan om att stderna r klart frbttrade och andra knner jag att jag spelar ngot Simpsons tv-spel och tnker "nej originalet ser hundra gnger bttre ut".

Allra bst vore om jag kunde spela originalen genom mitt gamla ps2, men bilden som blir nr man kopplar upp det till moderna skrmar r frfrlig, s tills jag inte hittar ett stt att frbttra bilden s fr det tyvrr bli remastrarna fr mig.
Citera
2021-11-12, 18:51
Medlem
XtraXs avatar
Tur man inte kpte skiten. Bttre att ha kvar minnena frn spelen nr det begav sig.
Citera
2021-11-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoaxwatch
Nr Rockstar har slutat mjlkat GTA V fr 100 gngen, s fortstter de mjlka sina andra spel

Vad sgs om ett nytt spel, eller GTA 6?

Ett nytt spel, r du frn vettet Hoax. Vra barnbarn kommer spela GTA 9.
Nr man hittat en bra produkt, d ska man mjlka den snder och samman, konsumenterna tycker inte om ndringar. Dom spelar fortfarande CS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in