Citat:
Hur fan kan dom ens slppa den hr skiten? Ser ju degenerat ut. Hur fan kan ens Rockstargames tillta att dom slpper den hr smrjan - dom pissar ju fr fan p sitt eget verk (det r vl inte samma folk dr lngre som jobbar antar jag...). Jag kommer inte kpa den hr skiten, bara fr att markera - och gta5 p ps5:an kan dom glmma ocks!
Om dom forstter s hr och fittar sig, kommer dom g samma de som CD Projekt RED med deras jvla Cyberfail/punk.
Om dom forstter s hr och fittar sig, kommer dom g samma de som CD Projekt RED med deras jvla Cyberfail/punk.
Citat:
Som sagt, detta r en remaster, inte remake, s jag frvntade mig i stort sett en grafisk uppdatering +vissa spelmekaniska uppdateringar.
P sina hll och kanter ser det hyfsat bra ut, men man ser ocks hur lite jobb Rockstar lagt ner. Knns mer och mer som ett lkigt hafsjobb/cash grab frn deras sida.
Felstavade skyltar, diverse grafiska buggar, det extremt fula regnet osv.
Ocks, lngre draw distance i gamla spel betyder inte att det blir snyggare. Trots lngre draw distance r pop upsen mycket synliga och nrvarande, precis som i originalen. Hoppades att de skulle fixat det iom. bttre hrdvara 2021. Lngre draw distance gr ocks att dessa 20 r gamla kartor knns nnu mindre (speciellt SA), d "dimman" har frsvunnit.
Rockstar har verkligen gtt ner sig efter GTA 5/RDR 2, de frsker inte ens lngre.
2 av 5, knappt. Vnta tills det reas ut billigt om ni vill spela gamla trilogin i "ny" tappning.
OffT:
Min hgsta nskan r att folk slutar spela GTA online s Rockstar fr frska rycka upp sig igen. Slnge folk spelar GTA online-skiten kommer det att se ut shr frn Rockstars sida. Zero-effort.
P sina hll och kanter ser det hyfsat bra ut, men man ser ocks hur lite jobb Rockstar lagt ner. Knns mer och mer som ett lkigt hafsjobb/cash grab frn deras sida.
Felstavade skyltar, diverse grafiska buggar, det extremt fula regnet osv.
Ocks, lngre draw distance i gamla spel betyder inte att det blir snyggare. Trots lngre draw distance r pop upsen mycket synliga och nrvarande, precis som i originalen. Hoppades att de skulle fixat det iom. bttre hrdvara 2021. Lngre draw distance gr ocks att dessa 20 r gamla kartor knns nnu mindre (speciellt SA), d "dimman" har frsvunnit.
Rockstar har verkligen gtt ner sig efter GTA 5/RDR 2, de frsker inte ens lngre.
2 av 5, knappt. Vnta tills det reas ut billigt om ni vill spela gamla trilogin i "ny" tappning.
OffT:
Min hgsta nskan r att folk slutar spela GTA online s Rockstar fr frska rycka upp sig igen. Slnge folk spelar GTA online-skiten kommer det att se ut shr frn Rockstars sida. Zero-effort.
Citat:
Det inte Rockstar som gjort remastern utan de har outsourcat det till annan studio Groove street games . Dock faller det p Rockstar som utgivare att inte de haft koll p hur urusel denna remaster r. De borde naturligtvis satt ned foten och tvingat GSG att gra ett bttre jobb n detta.