Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-29, 17:12
  #433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt

Många läsb ser ju ut som män, mest för att dom inte använder varken smink eller annat "fejk"

Ser gemene snygging ut såhär, ifall man plockar av henne allt pyssel?


https://www.expressen.se/premium/kri...-blev-mordare/

Nej.
Så ser nog inte gemene snygging ut utan fix. Majoriteten ser mycket bättre ut än fröken.
Har svårt att tro att ens diverse fix skulle göra henne snygg heller.
Citera
2022-05-29, 17:14
  #434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Finns ingen tjej som är snygg utan smink. De ser högst mediokra och medelmåttiga ut.

Jo det finns det.
Kanske inte jättemånga som är helsvenskor då svenskor har en förmåga att se lite manliga ut men det finns definitivt tjejer som är snygga utan smink.
Citera
2022-05-29, 17:18
  #435
Medlem
Porrstjärnor med och utan smink:

https://www.cosmopolitan.com/sex-lov...ore-and-after/

Kvinnor är fulare än män
man får ju inverterat stånd av vissa

men det här skänker väl lite tröst åt kvinnor! Med bra smink blir ni ju snygga för ett kvart i 2 ragg

men så får ni sticka innan de blir morgon så man inte vaknar upp bredvid er och hoppar ut själv ur lägenhetsfönstret av förskräckelse
__________________
Senast redigerad av Teddyrosevelt 2022-05-29 kl. 17:21.
Citera
2022-05-29, 18:22
  #436
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Det finns med det är ovanligt och de är ofta inte så gamla - typ under 30.
Spelar ingen roll om åldern. Snygga tjejer med smink är fula/medelmåttiga utan.
Citera
2022-05-29, 18:23
  #437
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Jo det finns det.
Kanske inte jättemånga som är helsvenskor då svenskor har en förmåga att se lite manliga ut men det finns definitivt tjejer som är snygga utan smink.
To each its own antar jag. Själv har jag blivit chockad när jag sett snygga sminkade tjejer helt plötsligt gå runt utan smink. Ser ut som två andra människor.
Citera
2022-05-29, 18:26
  #438
Medlem
ju fulare de är desto bättre är de med smink och använder mer. Smink tillåter inte att kvinnans ansikte utvecklas ordentligt och absorberar d-vitamin, särskilt om du börjar ung och bär det varje gång du går ut offentligt och din kropp ser det som ett främmande föremål så de kommer att angripa och använda upp ditt immunförsvar
Citera
2022-05-29, 18:27
  #439
Medlem
F.Hansens avatar
Vissa tjejjer är rejält osnygga utan smink. Men livet är ett lotteri så det är ju förståligt att de gör det bästa av sin situation.
Citera
2022-05-29, 20:10
  #440
Moderator
Jultrollets avatar
Räcker med en tråd där det diskuteras om kvinnor är fulare utan smink eller inte. Liknande tråd därför infogad.

/Moderator
Citera
2022-05-30, 14:16
  #441
Medlem
Ser bättre ut än de flesta tjejer utan smink. Det där är ju en ganska stilig gosse.. Flesta killar i min klass var fulare.
Citera
2022-06-13, 21:36
  #442
Medlem
nullums avatar
Att det finns en tydlig diskrepans mellan att se en tjej sminkad och osminkad är logiskt. Vad som fascinerar mig är just hur fula kvinnor kan vara utan smink. Om man bortser från den tydliga skillnaden, just hur färglösa, trötta och slitna de kan se ut. Vad kan det bero på?
Citera
2022-07-02, 16:15
  #443
Medlem
Jordgubbes avatar
Det är nån tevereklam nu med nån tjej som tar deras tuggummi och "blir fräschare". Här ett försök till jämförelse. Födelsemärket på halsen är samma, men det kan vara dit-retuscherat.
Citera
2022-08-06, 15:57
  #444
Medlem
gralehs avatar
Stackare, måste ha känts jobbigt och lite kränkande att hon inte var lika snygg längre. Eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in