Citat:
Ursprungligen postat av
alicia66
Mamman fullt påklädd med huckle. Otippat att det var muslimer. dom kan fan inte hålla reda på avkomman någon stans.
Jajamen, överallt och ständigt trumfar huckle-kvinnans sexuella värde allt annat.
Och det finns ju få ställen som hon får njuta så mycket av sitt inbillade höga sexuella värde som i ett badhus.
När hon sitter där, fullt påklädd, njuter av att hennes män så gott som öppet runkar till de svenska "hororna".
Åtta år sen jag var på äventyrsbad, Eriksdalsbadet här på Södermalm.
Jag visste att en nästan drunknad ska till sjukhus, i synnerhet om det är ett barn, men jag visste inte varför.
Det vet jag nu.
Det är uppenbart att en av de svarta pojkarna är obekväm med vattnet, han håller sig vid "strandkanten". Jag fattar ju inte vad den fullt påklädda i huckle skriker men jag uppfattar det som att hon hetsar honom att gå längre ut för det gör han.
Utöver mig finns det en svensk kvinna i vattnet, när jag återkommer en kvart senare har hon räddat livet på pojken.
Nu försöker hon och badpersonal få mamman att ta pojken till sjukhus.
Mamman förhåller sig ointresserad, det är för långt dit (nån km).
Den svenska kvinnan förklarar återigen varför pojken måste till sjukhus. Hon berättar också att hon är läkare, sen tar hon sitt eget barn och går.
Några minuter senare kommer hon tillbaka och säger till huckle-kvinnan att hon har ringt och ordnat så att det kommer en bil till nödutgången precis bredvid huckle-kvinnan så hon ska slippa gå den långa vägen genom badet.
Där slutade jag "tjuvlyssna".