Citat:
Ursprungligen postat av
pontec
Det barnamördaren Putte gör just nu är den tredje invasionen av ett grannland på 14 år, baradet Ryssland gör sånt Och sedan undrar ni på trollfabriken varför ni inte har några kompisar. Med kompisar som fjollan V Put-it-in behöver man inga fiender. Men det är viktigt att hänga kvar vid statskassan.
Det VP gör nu, är fullständigt vidrigt och igen: jag är inget ryskt troll.
Jag har aldrig varit i skitlandet Ryssland och tänker inte åka dit heller.
Stormakter brukar svina såhär - de invaderar, plundrar och ägnar sig åt ekonomisk krigföring.
Det är inte bara VP som invaderar försvarslösa mindre länder och mördar barn. Nu har han iofs varit ovanligt flitig på sistone men han är inte alls unik. USA har dödat, skövlat och torterat i Irak och Afghanistan i 20 år, utan vett och sans.
Du hoppade över min fråga - jag undrar ärligt vad du tror.
Jag är j-igt rädd för att VP ska kontrollera Ukraina och därmed hamna precis invid NATO-landet Polen.
Det vi ser nu är gigantisk friktion mellan Ryssland och EU/NATO/Väst.
Detta är så mkt större än Ukraina.
Om VP kontrollerar Ukraina, vad tror du händer sedan, hur reagerar VP och NATO på hans närvaro vid Polen? VP gör ju exakt det han inte tål att NATO gör.
"Jag vill inte ha NATO nära" ryter VP, intar Ukraina och placerar sig oundvikligen invid NATO/Polen. Strategiskt är det väl samma skit...
Hur tror du han tänker?