2022-02-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelensky
Ett förinta styret i Moskva blir en seger för Ukraina.
Inte om dom och massa andra länder är bortblåsta av atombomber, förstår du vad seger innebär?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Du är rolig, de har 4000 kärnvapen och kan förinta Sverige på 1 minut, ingen överlever. De som hetsar mot Ryssland är galna.

Precis! Men det förstår inte dumma kaxiga svenskar
Citera
Medlem
Vad händer exakt om putin trycker på ”knappen”
Förstörs hela Europa!!??
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Helvete vad svullen och trött Putler ser ut. Till och med Biden gör ett vitalt intryck i jämförelse. Kan ingen skicka karln på permanent semester så någon yngre förmåga får ta över?

https://www.dailymail.co.uk/home/index.html

Adolf såg också sliten ut 1945, men det var efter sex års krig. Den här tomten ser ut som han festat hårt med Torsten Flinck i tre månader efter blott fyra dagar?
Senast redigerad av Herostratos 2022-02-27 kl. 15:21.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Ryssland är den rättmätiga efterträdaren till Romarriket. Mongol älskare, det är väst. Bland annat tyskar.

De älskade inte mongolerna men de stod under deras makt och födde deras barn.

jag ser nog Kiev som det tredje Rom. Den ryske patriarken är en avfälling och den sanna ledaren av den romerskt ortodoxa kyrka är den ukrainska patriarken.
Citera
Medlem
Om, jag säger om, Putin är isolerad och eventuellt sjuk och deprimerad, så kan ju helvetet bryta ut. Tror också att Sverige slås sönder på tio minuter. Har vi ens nåt försvar mot kärnvapen ? Jag ser framför mig att Putin drar iväg 30 missiler samtidigt. Mot Warzawa, Helsingfors, Stockholm, Oslo, Berlin, London och några raketMannen i Nordkorea bara för att.....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Ja om släpper de Krim och Öste Ukraina och saltar med ett rejält krigsskadestånd kan det nog bli vapenvila.

Ingen kommer dock att vilja ha med ryssland att göra de kommande 100 åren!
Det beror väl på vem som sitter vid styret i Moskva?
Citera
2022-02-27, 15:19
Medlem
Tvonds avatar
Går tungt för de tjetjenska trupperna i utkanten av Kiev idag med, Igår vart man rejält mosade av Ukrainsk troop likaså idag. Undra om Ukraina är sugen på lite motoffensiv och försök ta tillbaka Hostomel airfield som är under rysk kontroll. Skulle underlätta rejält för Kiev.

https://youtu.be/SB45lzOjops
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coba
Som det ser ut nu är det snarare bara ge tillbaka Luhansk, Donetsk, Krim samt langa fram checkhäftet för putin.

Stackars alla ryssar dumskallen skickade i döden.

Mvh

Hans yrkesarmé är en del av problemet och är en del av hans förtryckarregim.

Inte minsta synd om dem. Det är inte värnpliktiga vi pratar om här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Låt oss säga att putin hotar med kärnvapen om inte väst droppar sanktionerna och uteslutningen från swift. Hur hade väst agerat? Är det verkligen värt att syna bluffen då?
ja annars kommer han bara kräva mer och mer att hota med kärnvapen är ingen fungerande strategi då det kommer drabba ryssarna värre än de flesta andra
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokossovsky
Putin hotar inte med kärnvapen. Han har satt dem på alert för att uppmärksamma den fientliga delen av omvärlden på att han är redo att möta varje hot mot Ryssland med hela den kraft av kärnvapen som står till hans förfogande, vilket är åtskilliga tusen.

Bra gjort av Putin i mina ögon. Vi får väl se om de hotfulla i Väst tar notis.
Hot vad nu det är din Kamrat Putin som spelar koret fel ingen annat land har hotat med kärnvapen so kryp tillbaka du under den sten du varit känns bättre så!
Citera
Medlem
Zelenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MENTgu
Inte om dom och massa andra länder är bortblåsta av atombomber, förstår du vad seger innebär?
Det innebär att Ukraina vinner och Putin förlorar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in