Citat:
Ursprungligen postat av
Himmalajja
Jag tror inte att man räknade med att Vitryssland skulle låta dem använda sitt land som språngbräda. Det är trots allt broderfolk. Nästan lika tokigt som Sverige skulle låta Tyskland rulla igenom här för att anfalla Norge. Absurt eller hur?
Vitryssland är broderfolk med Ryssland inte Ukraina. Så nej, håller inte med i din analys.
Men det känns uppgjort. Som om den judiska clownen som är president i Ukrain ( ja...han är jude och var clown i Ukrainsk tv innan han blev president) gav fri led för ryssarna in via Vitryssland.
" All the world´s a stage"
- William Shakespeare
Det vi ser utspelar är med största sannolikhet helt palnerat. Frågan är vem som spelar för oss och vad målet är.
Vad är det vi missar när kriget utpselar sig. För det är uppenbart att detta är vad globalisterna ville...ha krig.
Det avslutade plandemin förra veckan och nu plötsligt existerar inte Covid längre och då börjar de kriga.
Putin har gått i Klaus Schwab WEF skola "Young Leaders". Precisc som Macron, TRudeo, Maggan Andersson och resten av alla globalister.
Så åg inte på medias spel om att Putin är någon diktator. Allt är troligtvis ett spel.
Men vad vet jag. Jag är bara en göteborgare ätit allt för mycket semlor ikväll.