2024-12-13, 17:38
Medlem
Ostron och grejor nu.. Ändå bra hon är "ärlig" så följarna vet vad de fått för sina pengar.

Hon har i alla fall en hyra att betala per natt nu framöver, som hon inte kan skjuta på framtiden, om hon inte vill sova ute.... Det måste svida lite, när man tidigare bara kunde strunta i öppna posten.
Citera
2024-12-13, 17:39
Medlem
Ostron och musslor på Wasahof, mysig kväll!
https://vm.tiktok.com/ZNeTHL6eP/
https://vm.tiktok.com/ZNeTHLtYD/
Citera
2024-12-13, 17:53
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Ostron och grejor nu.. Ändå bra hon är "ärlig" så följarna vet vad de fått för sina pengar.

Hon har i alla fall en hyra att betala per natt nu framöver, som hon inte kan skjuta på framtiden, om hon inte vill sova ute.... Det måste svida lite, när man tidigare bara kunde strunta i öppna posten.
.

” Fittorna” , på ett Hostel hittills har avhyst henne.
Oklart varför hon inte stannade i andra. Kanske för att man fick supa?

Hon ”jobbar” sig igenom Stockholm Hostel’s nu.

Nu har hon pengar, Och gör vad fan hon vill?
Igen?
Citera
2024-12-13, 17:55
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Ostron och musslor på Wasahof, mysig kväll!
https://vm.tiktok.com/ZNeTHL6eP/
https://vm.tiktok.com/ZNeTHLtYD/

Supermysigt! Suger i sig fittdoftande o levande blötdjur (mollusca) med sin berömda översittarmin för oss vanliga dödliga att njuta av. Hela hon är hur rolig som helst! (Undrar om hon fattar orsaken till att droppa citron på hermafroditerna?)

Det lilla jag såg, (har ej TT) så är glitterklänningen på o Pissfittan gör sitt bästa att dryga sig, Hon kommer bli knökfull, så fredagen är räddad!

Undrar när hion börjar att skrika "Jävla Fittor" åt de hon inte finner vara tillräckligt underdåniga för "Hennes Excellens"? När hon inte blir insläppt/utslängd från sitt senaste Hostel hon bor på? (Pissfittan har ju svårt att följa regler o går knappt att ha i möblerade rum...lite som att ha ett icke rumsrent djur som springer runt o skiter överallt.)

(Håller med...Pissfittan retar sig nog ofantligt på att hon nu inte kan tigga andra på pengar. Däremot tror jag att hon är så hämndlysten så hon bara MÅSTE skylta med sin miljon....)
Senast redigerad av MaeWest 2024-12-13 kl. 18:02.
Citera
2024-12-13, 18:07
Medlem
Misstänker att hon kommer bli redlöst full.
Jag som följt henne länge har sett ett antal Tiktoks där hon vrålandes eller gråtandes berättat hur fittvakter slängt ut henne fast hon ”inte gjort nåntiiiing” Kan nog bli så ikväll.
Citera
2024-12-13, 18:17
Medlem
MaeWests avatar
[quote=Badrumsbadkar|90383886]Misstänker att hon kommer bli redlöst full.
Jag som följt henne länge har sett ett antal Tiktoks där hon vrålandes eller gråtandes berättat hur fittvakter slängt ut henne fast hon ”inte gjort nåntiiiing” Kan nog bli så ikväll.[/QUOTE

Fredag, Lucia, firar 50 år, en mille på kontot...stor humor, om så sker!
Men nu kanske hon även kommer att skrika: "Jävla fittvakter! Jag är miljonär! Skit på er! Jag är Huddinges snyggaste! Ni är bara avundsjuka! Låååååååt bliiiiiiii miiiiiiig! RÖÖÖÖÖÖÖÖR MIG IIIIIIIIINTE! Visa respekt, era jävla fittvakter!" Typ?
Citera
2024-12-13, 18:22
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ok, då har hon ju uppenbarligen pengar för notan. Men, vem f-n vill avnjuta en middag vid bordet bredvid?
Om hon inte bokat på en Sylta?

Ka det var en vidrig syn att se henne slafsa ostron med tungan mer utanför käften än inuti🤢 På ett sånt ställe är jag förvånad att hon ens fick grisa klart... Så sorgligt ändå att sitta så helt ensam vid bordet, skrytandes inför tiktok och för att få Hasan att ångra sig förmodligen. Jag hoppas folk som betalat åt henne innan skäms. Hon kunde gott betalat för sig i efterhand som socialen erbjöd hela tiden. Usch vilket grisigt beteende när det finns de som verkligen hade behövt en gratisnatt i värmen istället. Vilket samhälle det blivit
Citera
2024-12-13, 18:28
Medlem
MrsLibras avatar
[quote=MaeWest|90383987]
Citat:
Jag som följt henne länge har sett ett antal Tiktoks där hon vrålandes eller gråtandes berättat hur fittvakter slängt ut henne fast hon ”inte gjort nåntiiiing” Kan nog bli så ikväll.[/QUOTE

Men nu kanske hon även kommer att skrika: "Jävla fittvakter! Jag är miljonär! Skit på er! Jag är Huddinges snyggaste! Ni är bara avundsjuka! Låååååååt bliiiiiiii miiiiiiig! RÖÖÖÖÖÖÖÖR MIG IIIIIIIIINTE! Visa respekt, era jävla fittvakter!" Typ?

Bara älskar dina inlägg, du har precis fångat hela hennes väsen Inatt blir det nog ett överslag vi får bevittna, kanske i fyllecell? Pengarna har varit på kontot en stund redan, men hon ville bara inget säga. Men nu insåg hon att det inte går dölja mer, och det är FREDAG!!! OCH JAG VILL GÅÅ OOOOOUUUTTTTT!!!!!!
Citera
2024-12-13, 18:31
Medlem
MrsLibras avatar
[quote=MaeWest|90383987]
Citat:

Bara älskar dina inlägg, du har precis fångat hela hennes väsen Inatt blir det nog ett överslag vi får bevittna, kanske i fyllecell? Pengarna har varit på kontot en stund redan, men hon ville bara inget säga. Men nu insåg hon att det inte går dölja mer, och..".. det är FREDAG!!! OCH JAG VILL GÅÅ OOOOOUUUTTTTT!!!!!!"
Citera
2024-12-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ka det var en vidrig syn att se henne slafsa ostron med tungan mer utanför käften än inuti🤢 På ett sånt ställe är jag förvånad att hon ens fick grisa klart... Så sorgligt ändå att sitta så helt ensam vid bordet, skrytandes inför tiktok och för att få Hasan att ångra sig förmodligen. Jag hoppas folk som betalat åt henne innan skäms. Hon kunde gott betalat för sig i efterhand som socialen erbjöd hela tiden. Usch vilket grisigt beteende när det finns de som verkligen hade behövt en gratisnatt i värmen istället. Vilket samhälle det blivit

Tror inte det är för att just Hassan ska ångra sig, ALLA ska ångra sig. Alla som inte fattar hur snygg, sexig och smart hon är ska ångra sig. Alla som inte servar henne, betalar för henne och sopar röda mattan för henne ska ångra sig.
Hon är outstanding.
Hennes förebild är nån av brudarna i Sex And The City (jag har inte sett serien så vet inga namn men undrar om hon inte sa Sam?)
Detta berättade hon inlevelsefullt för nåt år sen, det märktes hur hon slaviskt sett serien om o om igen och hur hon på allvar ser sig själv som en översnygg citybrud med befogade divalater.
Citera
2024-12-13, 18:37
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Supermysigt! Suger i sig fittdoftande o levande blötdjur (mollusca) med sin berömda översittarmin för oss vanliga dödliga att njuta av. Hela hon är hur rolig som helst! (Undrar om hon fattar orsaken till att droppa citron på hermafroditerna?)

Det lilla jag såg, (har ej TT) så är glitterklänningen på o Pissfittan gör sitt bästa att dryga sig, Hon kommer bli knökfull, så fredagen är räddad!

Undrar när hion börjar att skrika "Jävla Fittor" åt de hon inte finner vara tillräckligt underdåniga för "Hennes Excellens"? När hon inte blir insläppt/utslängd från sitt senaste Hostel hon bor på? (Pissfittan har ju svårt att följa regler o går knappt att ha i möblerade rum...lite som att ha ett icke rumsrent djur som springer runt o skiter överallt.)

(Håller med...Pissfittan retar sig nog ofantligt på att hon nu inte kan tigga andra på pengar. Däremot tror jag att hon är så hämndlysten så hon bara MÅSTE skylta med sin miljon....)

Ja, nu är ” Damen” igång, tydligen?

Om man någon gång undrat hur Ostron smakar,
Så inte ” Damens” 🤮
Citera
2024-12-13, 18:41
Medlem
GulfLundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Citat:
Jag som följt henne länge har sett ett antal Tiktoks där hon vrålandes eller gråtandes berättat hur fittvakter slängt ut henne fast hon ”inte gjort nåntiiiing” Kan nog bli så ikväll.

Mer spännande än både melodifestivalen och presidentvalet. Måtte hon gå live snart och föreviga hela kvällen inklusive kalabaliken när hon blir utslängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in