Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Ka det var en vidrig syn att se henne slafsa ostron med tungan mer utanför käften än inuti🤢 På ett sånt ställe är jag förvånad att hon ens fick grisa klart... Så sorgligt ändå att sitta så helt ensam vid bordet, skrytandes inför tiktok och för att få Hasan att ångra sig förmodligen. Jag hoppas folk som betalat åt henne innan skäms. Hon kunde gott betalat för sig i efterhand som socialen erbjöd hela tiden. Usch vilket grisigt beteende när det finns de som verkligen hade behövt en gratisnatt i värmen istället. Vilket samhälle det blivit
Tror inte det är för att just Hassan ska ångra sig, ALLA ska ångra sig. Alla som inte fattar hur snygg, sexig och smart hon är ska ångra sig. Alla som inte servar henne, betalar för henne och sopar röda mattan för henne ska ångra sig.
Hon är outstanding.
Hennes förebild är nån av brudarna i Sex And The City (jag har inte sett serien så vet inga namn men undrar om hon inte sa Sam?)
Detta berättade hon inlevelsefullt för nåt år sen, det märktes hur hon slaviskt sett serien om o om igen och hur hon på allvar ser sig själv som en översnygg citybrud med befogade divalater.