Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-08-20, 23:11
  #37
Avstängd
Juristchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Hur vet man vilken läkare/ psykiatier som skriver såna intyg?

Ja vore bästa om det inte är några tveksamheter.

Tack.
En psykiater är allt som oftast helt befriad från allt vad moral och etik heter.

Luska lite bland folk med diagnoser, ta kontakt med en psykiater på ett privat vårdföretag, typ Prima, Praktikertjänst eller Aleris och gå varsamt fram.
Pengar är en drivkraft för alla och läkare är inte guds bästa barn bara för att dom råkar vara läkare.

Må suveränt och må korruptionsguden vara med dig.
Citera
2022-08-21, 10:27
  #38
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Har du nåt bra exempel på nån sån sjukdom?

Ja det Bore det bästa, men hade vart skönt med en andhämtning innan dess.

Ja de finns. Och vet precis hur du skulle kunna lyckas. Men jag tänker inte sätta till dej hur du ska göra.

Du borde dock kunna komma fram till de. De verkar som om människor som saknar moral är rätt korkade och tur är väll de!

Edit: Å andra sidan lever vi i ett myglar samhälle och enda man ser omkring sej svineri. Så de du gör är väll en petites
__________________
Senast redigerad av Flickpojken 2022-08-21 kl. 10:42.
Citera
2022-08-21, 12:25
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Ja de finns. Och vet precis hur du skulle kunna lyckas. Men jag tänker inte sätta till dej hur du ska göra.

Du borde dock kunna komma fram till de. De verkar som om människor som saknar moral är rätt korkade och tur är väll de!

Edit: Å andra sidan lever vi i ett myglar samhälle och enda man ser omkring sej svineri. Så de du gör är väll en petites

Ok jag ska nog komma på nåt själv då.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in