Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-08-22, 15:33
  #1
Medlem
Stor-steffes avatar
Mr wheels har alltså plötsligt fått kalla fötter och ska kliva av alla bolas och ersätta det med TRT på vad han själv låter rimligt med ca 175mg testo e.w.

Är det ett klokt beslut eller vad tycker ni? Kan de ligga nåt annat bakom beslutet? Han skulle just satsa på 1000 pound deadlift. Men några veckor senare säger han att det är dags att kliva av på obestämd tid och jaga PR ren.

Va tycker ni grabbar? Bra eller dåligt?

Nu som inte känner till Larry wheels så är han världsrekord hållare i bänkpress raw 267.5kg i sin viktklass 140kg och satte rekordet i uspa. Om ni tittar på deras hemsida kan ni se vilka rekord som är satta utan tester och med tester. Larry har satt sitt rekord givetvis utan tester.
Han är känd för att pusha höga doser tren och oxar inför tävling och kört utan uppehåll ca 8 år om ja inte har helt fel. Vad tror ni skillnaden kommer bli?

Om han är ärlig måste han ju tappa som fan. Stenhårda 50 armar är ju rimligt på gh, tren och testo men på enbart trt…? Hmm ska bli intressant 🤔

Va tror ni han kommer bänka på trt? Jag tror runt 200kg

Mvh
__________________
Senast redigerad av Stor-steffe 2022-08-22 kl. 15:35.
Citera
2022-08-22, 17:01
  #2
Avstängd
12hoppihagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Mr wheels har alltså plötsligt fått kalla fötter och ska kliva av alla bolas och ersätta det med TRT på vad han själv låter rimligt med ca 175mg testo e.w.

Är det ett klokt beslut eller vad tycker ni? Kan de ligga nåt annat bakom beslutet? Han skulle just satsa på 1000 pound deadlift. Men några veckor senare säger han att det är dags att kliva av på obestämd tid och jaga PR ren.

Va tycker ni grabbar? Bra eller dåligt?

Nu som inte känner till Larry wheels så är han världsrekord hållare i bänkpress raw 267.5kg i sin viktklass 140kg och satte rekordet i uspa. Om ni tittar på deras hemsida kan ni se vilka rekord som är satta utan tester och med tester. Larry har satt sitt rekord givetvis utan tester.
Han är känd för att pusha höga doser tren och oxar inför tävling och kört utan uppehåll ca 8 år om ja inte har helt fel. Vad tror ni skillnaden kommer bli?

Om han är ärlig måste han ju tappa som fan. Stenhårda 50 armar är ju rimligt på gh, tren och testo men på enbart trt…? Hmm ska bli intressant 🤔

Va tror ni han kommer bänka på trt? Jag tror runt 200kg

Mvh

Att ”missbruka” steroider, dvs överdosera under lång tid utan uppehåll, sliter som fan på både kropp knopp, antagligen har ett gäng läkare dragit i handbromsen och sagt att döden lurar runt nästa hörn.

Han kommer antagligen tappa så mycket fysik att han blir omotiverat att kriga lika hårt som han gjort, efter det tar han till flaskan och staplar ”DUIs” samt ”domestic disturbance” på hög, antingen blir det bårhuset eller så finner han gud i någon kyrka….
Citera
2022-08-22, 17:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Mr wheels har alltså plötsligt fått kalla fötter och ska kliva av alla bolas och ersätta det med TRT på vad han själv låter rimligt med ca 175mg testo e.w.

Är det ett klokt beslut eller vad tycker ni? Kan de ligga nåt annat bakom beslutet? Han skulle just satsa på 1000 pound deadlift. Men några veckor senare säger han att det är dags att kliva av på obestämd tid och jaga PR ren.

Va tycker ni grabbar? Bra eller dåligt?

Nu som inte känner till Larry wheels så är han världsrekord hållare i bänkpress raw 267.5kg i sin viktklass 140kg och satte rekordet i uspa. Om ni tittar på deras hemsida kan ni se vilka rekord som är satta utan tester och med tester. Larry har satt sitt rekord givetvis utan tester.
Han är känd för att pusha höga doser tren och oxar inför tävling och kört utan uppehåll ca 8 år om ja inte har helt fel. Vad tror ni skillnaden kommer bli?

Om han är ärlig måste han ju tappa som fan. Stenhårda 50 armar är ju rimligt på gh, tren och testo men på enbart trt…? Hmm ska bli intressant 🤔

Va tror ni han kommer bänka på trt? Jag tror runt 200kg

Mvh

Bra för honom! Men tråkigt för oss andra :/

Han var intressant att hålla koll på då han var så j-a stark!
Citera
2022-08-22, 17:31
  #4
Medlem
Verkligen så spännande!! Hundra procent att det kommer gynna hans hälsa och ev förlänga hans liv på det viset, men frågan är om han pallar det mentalt? Gissar att han antingen kliver på igen ganska snart eller tyvärr slutar sitt liv på ett tragiskt sätt. Hoppas innerligt att jag har fel men hans identitet är så knuten till hans storlek och styrka att det förmodligen är otroligt plågsamt att försämras på de punkterna.
Citera
2022-08-22, 17:44
  #5
Medlem
vart har du läst detta?
Citera
2022-08-22, 18:02
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av necked
vart har du läst detta?

https://youtu.be/oZjWqp4gfUo
Citera
2022-08-22, 18:42
  #7
Medlem
inte bara larry wheels även kali muscle har sagt att han ångrar att han stoppat i sig så mycket steroider efter hjärtinfarkten. Något måste hända för att man ska vakna till och förstå att steroider är inte att leka med. Både larry wheels och kali muscle kommer att behålla sin massa iaf 70% av sin fysik och massa med enbart trt med den kunskapen dom har.
Citera
2022-08-22, 20:07
  #8
Medlem
Den stora frågan är hur hårt och mycket han kommer orka fortsätta träna. Det är jävligt omotiverande att kliva av. Hans träning/fysik/styrka är ju hela hans identitet, det liksom är vem han är. Därmed också imponerande att han tagit beslutet han har, men får se ifall han håller sig till det och hur länge (förhoppningsvis för alltid såklart, men som sagt svårt när det är vem man är..)
Citera
2022-08-23, 03:49
  #9
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Den stora frågan är hur hårt och mycket han kommer orka fortsätta träna. Det är jävligt omotiverande att kliva av. Hans träning/fysik/styrka är ju hela hans identitet, det liksom är vem han är. Därmed också imponerande att han tagit beslutet han har, men får se ifall han håller sig till det och hur länge (förhoppningsvis för alltid såklart, men som sagt svårt när det är vem man är..)


Håller helt med dig. Förmodligen behöver han nog vila kroppen ett tag, vilket låter bra. Han körde 10 iu gh om dagen sa han normalt, och gick upp på 12 iu när han va skadad då biceps fästet brast vid strikt curl. 12 iu är en hel del.., låter inte otroligt att organen vuxit en del o det kan va onödigt. Hmmm 🤔

Han träffade ny tjej med i våras och va ju på semester med henne en del av sommaren. Kanske har hon påverkat honom med.. kanske är unge på G 😎
Oavsett är det väldigt svårt att sluta med bolas efter många år. Kan bara se till mig själv då jag kört kurer i många år. Hade slut på testo nyligen och gick in i en djup ångest och ynklighet efter 3 veckor. Tack gode gud va de en kille som hade bra testo o sälja billigt så fick skicka i mig en redig spruta och inom ett par dagar började depression släppa igen. Inte en chans att jag lägger av. Va ska jag göra då? Bli Svensson på gymmet igen??? Tycka varje pass är jobbigt. Aldrig få pump med slangar? Nej tack ja kör nog ett tag till 😎

Tror Larry snart är i kakburken igen o rotar 😁

Mvh
__________________
Senast redigerad av Stor-steffe 2022-08-23 kl. 03:54.
Citera
2022-08-28, 23:50
  #10
Medlem
Stor-steffes avatar
Larry har nu börjat tappa och enligt han själv sker det i olika steg som är tydliga på honom.
Först blir hans hy finare och fräschare (antar acnen försvinner) och sen kommer en 10kg viktförlust och ofta går det på bara några dagar lät de som. Just nu är hans hy på väg att bli finare så inom kort lär vi få se en mindre Larry vilket ska bli intressant. Framför allt ska de bli kul att se skillnader på styrkan på trt och höga doser. Kom ihåg :267.5 kg i bänk tog han fullpreppad och gjorde över 40 reps på 140kg i bänk vilket är helt osannolikt bra.
Ärligt tror jag han får svårt att bänka 200kg ens. Men vi får se.

Tycker det är intressant för nu får vi faktiskt se hur en 130kg kille med 6-pack och har världsrekord förändras utan prepp😁👍

Mvh
Citera
2022-09-07, 17:17
  #11
Medlem
Stor-steffes avatar
Enligt Larry wheels påstår han i sin senaste video att på blast är hans muskler så blodfyllda efter 10 min att han inte kan pusha mer utan tappar snarare i styrka.

Nån som upplevt så kraftigt pump nån gång?

Mvh
Citera
2022-09-07, 17:34
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Enligt Larry wheels påstår han i sin senaste video att på blast är hans muskler så blodfyllda efter 10 min att han inte kan pusha mer utan tappar snarare i styrka.

Nån som upplevt så kraftigt pump nån gång?

Mvh
Typ, testade tbol på 40mg/d och det var olidligt. Vader, underarmar och ländrygg ffa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback