• 1
  • 2
2022-08-22, 15:33
Medlem
Mr wheels har allts pltsligt ftt kalla ftter och ska kliva av alla bolas och erstta det med TRT p vad han sjlv lter rimligt med ca 175mg testo e.w.

r det ett klokt beslut eller vad tycker ni? Kan de ligga nt annat bakom beslutet? Han skulle just satsa p 1000 pound deadlift. Men ngra veckor senare sger han att det r dags att kliva av p obestmd tid och jaga PR ren.

Va tycker ni grabbar? Bra eller dligt?

Nu som inte knner till Larry wheels s r han vrldsrekord hllare i bnkpress raw 267.5kg i sin viktklass 140kg och satte rekordet i uspa. Om ni tittar p deras hemsida kan ni se vilka rekord som r satta utan tester och med tester. Larry har satt sitt rekord givetvis utan tester.
Han r knd fr att pusha hga doser tren och oxar infr tvling och krt utan uppehll ca 8 r om ja inte har helt fel. Vad tror ni skillnaden kommer bli?

Om han r rlig mste han ju tappa som fan. Stenhrda 50 armar r ju rimligt p gh, tren och testo men p enbart trt? Hmm ska bli intressant 🤔

Va tror ni han kommer bnka p trt? Jag tror runt 200kg

Mvh
Senast redigerad av Stor-steffe 2022-08-22 kl. 15:35.
Citera
2022-08-22, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Mr wheels har allts pltsligt ftt kalla ftter och ska kliva av alla bolas och erstta det med TRT p vad han sjlv lter rimligt med ca 175mg testo e.w.

r det ett klokt beslut eller vad tycker ni? Kan de ligga nt annat bakom beslutet? Han skulle just satsa p 1000 pound deadlift. Men ngra veckor senare sger han att det r dags att kliva av p obestmd tid och jaga PR ren.

Nu som inte knner till Larry wheels s r han vrldsrekord hllare i bnkpress raw 267.5kg i sin viktklass 140kg och satte rekordet i uspa. Om ni tittar p deras hemsida kan ni se vilka rekord som r satta utan tester och med tester. Larry har satt sitt rekord givetvis utan tester.
Han r knd fr att pusha hga doser tren och oxar infr tvling och krt utan uppehll ca 8 r om ja inte har helt fel. Vad tror ni skillnaden kommer bli?

Om han r rlig mste han ju tappa som fan. Stenhrda 50 armar r ju rimligt p gh, tren och testo men p enbart trt? Hmm ska bli intressant 🤔

Mvh

Att missbruka steroider, dvs verdosera under lng tid utan uppehll, sliter som fan p bde kropp knopp, antagligen har ett gng lkare dragit i handbromsen och sagt att dden lurar runt nsta hrn.

Han kommer antagligen tappa s mycket fysik att han blir omotiverat att kriga lika hrt som han gjort, efter det tar han till flaskan och staplar DUIs samt domestic disturbance p hg, antingen blir det brhuset eller s finner han gud i ngon kyrka.
Citera
2022-08-22, 17:06
Medlem
Citat:

Mvh

Bra fr honom! Men trkigt fr oss andra :/

Han var intressant att hlla koll p d han var s j-a stark!
Citera
2022-08-22, 17:31
Medlem
Verkligen s spnnande!! Hundra procent att det kommer gynna hans hlsa och ev frlnga hans liv p det viset, men frgan r om han pallar det mentalt? Gissar att han antingen kliver p igen ganska snart eller tyvrr slutar sitt liv p ett tragiskt stt. Hoppas innerligt att jag har fel men hans identitet r s knuten till hans storlek och styrka att det frmodligen r otroligt plgsamt att frsmras p de punkterna.
Citera
2022-08-22, 17:44
Medlem
vart har du lst detta?
Citera
2022-08-22, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av necked
vart har du lst detta?

https://youtu.be/oZjWqp4gfUo
Citera
2022-08-22, 18:42
Medlem
inte bara larry wheels ven kali muscle har sagt att han ngrar att han stoppat i sig s mycket steroider efter hjrtinfarkten. Ngot mste hnda fr att man ska vakna till och frst att steroider r inte att leka med. Bde larry wheels och kali muscle kommer att behlla sin massa iaf 70% av sin fysik och massa med enbart trt med den kunskapen dom har.
Citera
2022-08-22, 20:07
Medlem
Den stora frgan r hur hrt och mycket han kommer orka fortstta trna. Det r jvligt omotiverande att kliva av. Hans trning/fysik/styrka r ju hela hans identitet, det liksom r vem han r. Drmed ocks imponerande att han tagit beslutet han har, men fr se ifall han hller sig till det och hur lnge (frhoppningsvis fr alltid sklart, men som sagt svrt nr det r vem man r..)
Citera
2022-08-23, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Den stora frgan r hur hrt och mycket han kommer orka fortstta trna. Det r jvligt omotiverande att kliva av. Hans trning/fysik/styrka r ju hela hans identitet, det liksom r vem han r. Drmed ocks imponerande att han tagit beslutet han har, men fr se ifall han hller sig till det och hur lnge (frhoppningsvis fr alltid sklart, men som sagt svrt nr det r vem man r..)

Hller helt med dig. Frmodligen behver han nog vila kroppen ett tag, vilket lter bra. Han krde 10 iu gh om dagen sa han normalt, och gick upp p 12 iu nr han va skadad d biceps fstet brast vid strikt curl. 12 iu r en hel del.., lter inte otroligt att organen vuxit en del o det kan va ondigt. Hmmm 🤔

Han trffade ny tjej med i vras och va ju p semester med henne en del av sommaren. Kanske har hon pverkat honom med.. kanske r unge p G 😎
Oavsett r det vldigt svrt att sluta med bolas efter mnga r. Kan bara se till mig sjlv d jag krt kurer i mnga r. Hade slut p testo nyligen och gick in i en djup ngest och ynklighet efter 3 veckor. Tack gode gud va de en kille som hade bra testo o slja billigt s fick skicka i mig en redig spruta och inom ett par dagar brjade depression slppa igen. Inte en chans att jag lgger av. Va ska jag gra d? Bli Svensson p gymmet igen??? Tycka varje pass r jobbigt. Aldrig f pump med slangar? Nej tack ja kr nog ett tag till 😎

Tror Larry snart r i kakburken igen o rotar 😁

Mvh
Senast redigerad av Stor-steffe 2022-08-23 kl. 03:54.
Citera
2022-08-28, 23:50
Medlem
Larry har nu brjat tappa och enligt han sjlv sker det i olika steg som r tydliga p honom.
Frst blir hans hy finare och frschare (antar acnen frsvinner) och sen kommer en 10kg viktfrlust och ofta gr det p bara ngra dagar lt de som. Just nu r hans hy p vg att bli finare s inom kort lr vi f se en mindre Larry vilket ska bli intressant. Framfr allt ska de bli kul att se skillnader p styrkan p trt och hga doser. Kom ihg :267.5 kg i bnk tog han fullpreppad och gjorde ver 40 reps p 140kg i bnk vilket r helt osannolikt bra.
rligt tror jag han fr svrt att bnka 200kg ens. Men vi fr se.

Tycker det r intressant fr nu fr vi faktiskt se hur en 130kg kille med 6-pack och har vrldsrekord frndras utan prepp😁👍

Mvh
Citera
2022-09-07, 17:17
Medlem
Enligt Larry wheels pstr han i sin senaste video att p blast r hans muskler s blodfyllda efter 10 min att han inte kan pusha mer utan tappar snarare i styrka.

Nn som upplevt s kraftigt pump nn gng?

Mvh
Citera
2022-09-07, 17:34
Medlem
Citat:
Enligt Larry wheels pstr han i sin senaste video att p blast r hans muskler s blodfyllda efter 10 min att han inte kan pusha mer utan tappar snarare i styrka.

Nn som upplevt s kraftigt pump nn gng?

Mvh
Typ, testade tbol p 40mg/d och det var olidligt. Vader, underarmar och lndrygg ffa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in