Citat:
Ursprungligen postat av
DrL0c
Den stora frgan r hur hrt och mycket han kommer orka fortstta trna. Det r jvligt omotiverande att kliva av. Hans trning/fysik/styrka r ju hela hans identitet, det liksom r vem han r. Drmed ocks imponerande att han tagit beslutet han har, men fr se ifall han hller sig till det och hur lnge (frhoppningsvis fr alltid sklart, men som sagt svrt nr det r vem man r..)
Hller helt med dig. Frmodligen behver han nog vila kroppen ett tag, vilket lter bra. Han krde 10 iu gh om dagen sa han normalt, och gick upp p 12 iu nr han va skadad d biceps fstet brast vid strikt curl. 12 iu r en hel del.., lter inte otroligt att organen vuxit en del o det kan va ondigt. Hmmm 🤔
Han trffade ny tjej med i vras och va ju p semester med henne en del av sommaren. Kanske har hon pverkat honom med.. kanske r unge p G 😎
Oavsett r det vldigt svrt att sluta med bolas efter mnga r. Kan bara se till mig sjlv d jag krt kurer i mnga r. Hade slut p testo nyligen och gick in i en djup ngest och ynklighet efter 3 veckor. Tack gode gud va de en kille som hade bra testo o slja billigt s fick skicka i mig en redig spruta och inom ett par dagar brjade depression slppa igen. Inte en chans att jag lgger av. Va ska jag gra d? Bli Svensson p gymmet igen??? Tycka varje pass r jobbigt. Aldrig f pump med slangar? Nej tack ja kr nog ett tag till 😎
Tror Larry snart r i kakburken igen o rotar 😁
Mvh