2022-09-07, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Typ, testade tbol p 40mg/d och det var olidligt. Vader, underarmar och lndrygg ffa.

h fan mste testa tbol 😁
Lndryggen r ju helt as jobbigt nr de blir s asg. Ja mste typ lgga mig ner o vila den en kvart d.

Ja vet jag fick extreeeeme pump p db ihop med parabolan och testo + win. D vet jag att efter frsta uppvrmningssetet hade jag i stort sett fullt pump p armarna. De va skn knsla. Men vaderna va vrre nr man gick hem me gymbagen p ryggen i snkngor och 3 liter extra vtska i sig efter trningen. D vet jag att uppfrsbacken hemma va bedrvlig 😎😎

Mvh
Citera
2022-09-08, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
h fan mste testa tbol 😁
Lndryggen r ju helt as jobbigt nr de blir s asg. Ja mste typ lgga mig ner o vila den en kvart d.

Ja vet jag fick extreeeeme pump p db ihop med parabolan och testo + win. D vet jag att efter frsta uppvrmningssetet hade jag i stort sett fullt pump p armarna. De va skn knsla. Men vaderna va vrre nr man gick hem me gymbagen p ryggen i snkngor och 3 liter extra vtska i sig efter trningen. D vet jag att uppfrsbacken hemma va bedrvlig 😎😎

Mvh

T-Bol kan jag verkligen rekomendera om du kan f tag p kta. Den mest kompletta orala steroiden som finns. Enda nackdelen r att levern kommer m kasst av den efter ett tag men man slipper tnga p bloat, aromatisering och allt det dr.
Citera
2022-09-21, 15:15
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Enligt Larry wheels pstr han i sin senaste video att p blast r hans muskler s blodfyllda efter 10 min att han inte kan pusha mer utan tappar snarare i styrka.

Nn som upplevt s kraftigt pump nn gng?

Mvh
Vet precis vad han pratar om.
500 mg testo ew / 500 mg tren ew / 100 mg adrol som pwo och 6 iu insulin pwo s kunde jag inte ens borsta tnderna, fick skaffa eltandborste
Bara att vxla upp bilen fick igng biceps... s jo d man har varit dr
Citera
2022-09-23, 14:52
Medlem
HeadOfBoos avatar
175mg ew r kur, inte TRT, och p den dosen kan man behlla mycket massa.
Citera
2022-09-23, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
175mg ew r kur, inte TRT, och p den dosen kan man behlla mycket massa.
Ja, 100-120mg r TRT. 175mg lter hgt.
Citera
2022-09-23, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Vet precis vad han pratar om.
500 mg testo ew / 500 mg tren ew / 100 mg adrol som pwo och 6 iu insulin pwo s kunde jag inte ens borsta tnderna, fick skaffa eltandborste
Bara att vxla upp bilen fick igng biceps... s jo d man har varit dr

Asg fy fan. Trodde jag va vrst med pump i kkarna. Ser helt absurt ut p mig nr jag blastar. Fr allts s pumpade kkmuskler nr jag ter srskilt seg lakrits eller liknande att de ser helt sjukt ut. Typ ekorr kinder😜😜😜men din vxelspak tar nog fan priset 😁😁😁

Mvh
Citera
2022-09-23, 15:31
Medlem
Larry sger att han gtt ner 5 kg nu ca. De syns att han tappat en del men de stora tappet har inte kommit n. Troligtvis kr han mer testo n ndvndigt fr att kalla det trt. Jag har krt lngre n Larry p testo o jag brukar knna 125mg i veckan o kunna fungera som en normal mnniska p det.
Brjar faktiskt misstnka att detta r ytterligare ett stt bara fr Larry att tjna cash.
Han har sista ren pendlat mellan strongman, armbrytning och bb och styrkelyft och till o med boxning till mngas gldje d det finns mycket material som varit underhllande frsts men allt handlar om pengar och prenumeranter. Kanske vill han rikta sig till en publik nu med fitness och mer natty people d han uttmt det mesta ur dom andra branscherna. Jag gillar honom iaf men blir det fr mycket daltande o buisseness r det lite ljligt och blir oserist.
Oklart med om han verkligen lagt gh p hyllan och peppisar. Att kra 10-12 iu gh ret runt och sluta tvrt med de brukar ge extremt muskeltapp kan man se p alla som vgt 130 deffade. Dom svenska grabbarna som vgt 120kg p gear som gtt ner t trt har snart vgt 90-100 pluffsiga som alla andra. Kanske r larry ett undantag men r rtt skeptisk till hans trovrdighet i detta d hans syfte med allt r pengar.
Men ge det en mnad till s kanske han droppat 10-15 kg.

Mvh
Citera
2022-10-14, 01:08
Medlem
200kg plan bnkpress sg ut o g rtt segt fr Larry senaste videon. Explosiviteten r som bortblst. Han hvdar nd att han troligen skulle ta runt 250 kg i bnk p testo only. Kanske kanske inte 🙄

Det svraste jag tycker med lgdos r att skador uppstr s ltt vid tung trning o nr man r van att kra flera prepp samtidigt. Iaf p mig.

Verkar som Brian shaw ska ge sig in i leken med armbrytning nu med. Kan ju bli intressant.

Mvh
Citera
2022-10-26, 00:17
Medlem
PingPongZongs avatar
En ny mycket intressant video frn Larry Wheels. Verkar vara bra lkare dr i Dubai. Inget tjafs om att 200-500mg testo i veckan r en... kur, och inte TRT. r man stor och vill fortstta vara stor r det helt ok med 500mg testo i veckan. Som TRT.

Bodybuilder PED Cycle vs Fitness Influencer Cycle - ft Joesthetics.

https://www.youtube.com/watch?v=K5Rztrrz5Uo
Senast redigerad av PingPongZong 2022-10-26 kl. 00:19.
Citera
2022-10-26, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
En ny mycket intressant video frn Larry Wheels. Verkar vara bra lkare dr i Dubai. Inget tjafs om att 200-500mg testo i veckan r en... kur, och inte TRT. r man stor och vill fortstta vara stor r det helt ok med 500mg testo i veckan. Som TRT.

Bodybuilder PED Cycle vs Fitness Influencer Cycle - ft Joesthetics.

https://www.youtube.com/watch?v=K5Rztrrz5Uo

Sknt d kan jag ligga p 500mg cruise med gott samvete claima trt 😂
Citera
2022-10-26, 14:44
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Sknt d kan jag ligga p 500mg cruise med gott samvete claima trt 😂

Absolut. Skaffa dig en bra lkare. S fr du nnu bttre samvete. Om man r +40r och tagit steroider i +20r. Och gr till sin lkare och sger att man tagit steroider i ver 20r. Inte fr det ska behvas sgas. Kanske om lkaren r blind. Och lkaren vill kontrollera ens hlsa genom blodprov. Och det visar att allting r bra. Man kan gra det p en cruise/TRT. Lkaren har tystnadsplikt. Var bara trevlig. Har man tur s har man en snygg kvinnlig lkare. Man fr hjlp om det behvs. Om hemoglobinet sticker ivg och man fr ett fr hgt EVF. S fr man tmma sig p blod. Blodtrycket kan bli fr hgt. Det finns blodtrycksmedicin man kan f. r inget ovanligt att folk tar blodtrycksmedicin. Inget konstig f det p recept. Om det nu behvs ens... Man ska inte f hgt blodtryck av testo. t, trna och sov BRA. Testo r ju rena hlsokosten. Kan man sga att det hr till kosten? Kosttillskott? Javisst. Ofta r det ju oljebaseraT. Som omega-3 fast bttre.

Kommer ju inte f 500mg veckan testo p recept frn lkaren. r inte det viktiga. Det r bra att man kan f hjlp av lkare om det skulle behvas rttas till ngot. Ngon gng.

Lkare tycker det r roligt med annorlunda patienter. Som borde vara sjuka men inte r det. Dom fr ju lra sig dom med. Nyfikna jvlar dom dr lkarna.
Citera
2022-10-26, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Absolut. Skaffa dig en bra lkare. S fr du nnu bttre samvete. Om man r +40r och tagit steroider i +20r. Och gr till sin lkare och sger att man tagit steroider i ver 20r. Inte fr det ska behvas sgas. Kanske om lkaren r blind. Och lkaren vill kontrollera ens hlsa genom blodprov. Och det visar att allting r bra. Man kan gra det p en cruise/TRT. Lkaren har tystnadsplikt. Var bara trevlig. Har man tur s har man en snygg kvinnlig lkare. Man fr hjlp om det behvs. Om hemoglobinet sticker ivg och man fr ett fr hgt EVF. S fr man tmma sig p blod. Blodtrycket kan bli fr hgt. Det finns blodtrycksmedicin man kan f. r inget ovanligt att folk tar blodtrycksmedicin. Inget konstig f det p recept. Om det nu behvs ens... Man ska inte f hgt blodtryck av testo. t, trna och sov BRA. Testo r ju rena hlsokosten. Kan man sga att det hr till kosten? Kosttillskott? Javisst. Ofta r det ju oljebaseraT. Som omega-3 fast bttre.

Kommer ju inte f 500mg veckan testo p recept frn lkaren. r inte det viktiga. Det r bra att man kan f hjlp av lkare om det skulle behvas rttas till ngot. Ngon gng.

Lkare tycker det r roligt med annorlunda patienter. Som borde vara sjuka men inte r det. Dom fr ju lra sig dom med. Nyfikna jvlar dom dr lkarna.

Haha ngon dag kanske jag fixar trt p recept men kommer fortstta att sjlv justera mngden, var bara roligt att de kallar 500mg i veckan fr trt.
Ja visst kanske det behvs mer testo fr att kunna hlla den typen av massa men ja d ligger man inte p trt utan p kur, sen om det r hlsosammare n 2g testo absolut men det r lngt ifrn en ersttning av ditt normala testo liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in