Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-10-26, 15:14
  #25
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Haha någon dag kanske jag fixar trt på recept men kommer fortsätta att själv justera mängden, var bara roligt att de kallar 500mg i veckan för trt.
Ja visst kanske det behövs mer testo för att kunna hålla den typen av massa men ja då ligger man inte på trt utan på kur, sen om det är hälsosammare än 2g testo absolut men det är långt ifrån en ersättning av ditt normala testo liksom.

Är inte testosteron mg vecka som är det viktigaste för mig. Bättre ha koll på nmol/L värdet. Runt 50nmol/L är väldigt trevligt. Det resultatet borde man ha om man injicerar ca 250mg testo av bra kvalité.

Läkare som skriver recept tror att dom även ska kunna bestämma hur ofta man ska injicera. Jag vill injicera varje morgon. Det är bäst på alla sätt och vis. Tycker jag personligen. Injicera med insulin verktyg. Då frågar dom... "Men du har ju inte diabetes". För dom finns bara att man injicerar testo och steroider med stora nålar och stora pumpar. Ja blå nål är stor nål för mig nuförtiden. Samma med 3ml pumpen. Stor och otymplig och trög. Jag är en patient som påminner om patienter som är läkare. Läkare har ofta svårt för att ha patienter som även dom är läkare. Kan bli mycket tjafs, för dom anser att dom vet bäst. Jag är inte läkare. Men ifrågasätter och kommer med egna förslag om vad som är bäst. Läkaren har inte alltid rätt.

Jag kan inte allt om allting. Men en del anser jag mig kunna. Och det förstår läkare. För dom kan inte allt om allting dom heller. Man kan ha olika åsikter. Dom är ändå inte helt vana vid det. För många patienter bara accepterar det läkaren säger.
__________________
Senast redigerad av PingPongZong 2022-10-26 kl. 15:18.
Citera
2022-10-26, 16:44
  #26
Medlem
PingPongZongs avatar
Blev en 5:a i vad jag menade, 200mg/vecka. 200mg brukar göra att jag hamnar ca:50nmol/L. Mäter ju inte över 55 nmol/L på stället jag testar mig på. Så det är en orsak till att jag försöker hålla mig där på cruise/TRT.

Blev kanske en 5:a för jag satt och tänkte på enanthate 250mg/ml och cypionate 200mg/ml. Jag injicerar 30mg varje dag. Vilket är 10mg mer per dag än Dorian Yates TRT. Han injicerar 20mg, varje dag.

30mg/dag är 210mg vecka. Men är ju nästan 200mg.

Dorian Yates TRT. https://youtu.be/dpe2haNLBAI?t=5394
Citera
2022-11-02, 11:58
  #27
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Blev en 5:a i vad jag menade, 200mg/vecka. 200mg brukar göra att jag hamnar ca:50nmol/L. Mäter ju inte över 55 nmol/L på stället jag testar mig på. Så det är en orsak till att jag försöker hålla mig där på cruise/TRT.

Blev kanske en 5:a för jag satt och tänkte på enanthate 250mg/ml och cypionate 200mg/ml. Jag injicerar 30mg varje dag. Vilket är 10mg mer per dag än Dorian Yates TRT. Han injicerar 20mg, varje dag.

30mg/dag är 210mg vecka. Men är ju nästan 200mg.

Dorian Yates TRT. https://youtu.be/dpe2haNLBAI?t=5394

Han säger väl 20mg varje dag.
Citera
2022-11-02, 15:15
  #28
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Han säger väl 20mg varje dag.

Ja, och det var ju det jag skrev? Jag injicerar 30mg varje dag. Vilket är 10mg mer per dag än Dorian Yates TRT. Han injicerar 20mg, varje dag.

Hans veckodos blir 140mg. Min 210mg.
Citera
2022-11-02, 16:15
  #29
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ja, och det var ju det jag skrev? Jag injicerar 30mg varje dag. Vilket är 10mg mer per dag än Dorian Yates TRT. Han injicerar 20mg, varje dag.

Hans veckodos blir 140mg. Min 210mg.


Miss av mig! Känner du av någon skillnad gentemot att sätta mot var 5e dag?
Citera
2022-11-02, 17:58
  #30
Medlem
PingPongZongs avatar
Det är både att jag känner och ser skillnad. Med känner så menar jag att det känns att blodtrycket är lägre. Och känner att hemoglobinet (Hb), blodvärdet är som det ska vara. Känner ingen yrsel som man kan göra vid högt HB. Visar ju även blodproven. Jag har lättare slappna av och somna. Sover perfekt. Så perfekt att 6timmar är max jag behöver sova. Jämfört med 8timmar förut. Kan räcka med 4timmar. Om jag blir väckt av något. Annars sover jag ganska exakt 6timmar.

Kollar man på https://www.steroidplotter.com/ så ser man ju vilken otroligt skillnad det är och injicera små dagliga mängder jämfört med t ex var 5e dag. Jag kommer öka så det blir 100mg om dagen och maxa på 150mg om dagen. 150mg/dag = 1050mg vecka. Då jävlar är det häftigt. Gillar det. Testo, testo bara testo. Mat och sömn. Kanske... 10mg dbol som PWO ibland. Fungerar. När man är uppumpad på gymmet så är det till och med så att man själv inte kan förstå hur man kan blåsa upp så förjävligt.
Citera
2022-11-03, 18:15
  #31
Medlem
Stor-steffes avatar
Jag kör 200mg testo i veckan och cruisar och även om jag inte växer så har jag ok tryck och tappar inte mycket heller. Har kört testo 11 år straight i två delar. En på 8 år och en på 3 nu. Även kört kurer innan det. Om jag kan bygga bra på 200mg som kört 3 år mer än Larry så är inte hans 175mg Trt. Visserligen kan han reagera annorlunda men… så ser det ut för mig iaf. Då ska man komma ihåg att Larry får äkta grejer med. Jag kör hemma labbat. 😂

Mvh
Citera
2022-11-05, 09:23
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Jag kör 200mg testo i veckan och cruisar och även om jag inte växer så har jag ok tryck och tappar inte mycket heller. Har kört testo 11 år straight i två delar. En på 8 år och en på 3 nu. Även kört kurer innan det. Om jag kan bygga bra på 200mg som kört 3 år mer än Larry så är inte hans 175mg Trt. Visserligen kan han reagera annorlunda men… så ser det ut för mig iaf. Då ska man komma ihåg att Larry får äkta grejer med. Jag kör hemma labbat. 😂

Mvh

Han har kört TRT för kort tid. Sen tappar han massa mycket långsammare på TRT jämfört med någon som hade gått av helt.
Spekulerar bara men det tar säkert minst 1 år innan man ser att han enbart kör TRT. Då menar jag storleks och styrkemässigt.

Kali muscle är ett exempel. Såg ut som ett russin när han försökte skaffa barn. Då var han tvungen att gå av helt.


Eller så ljuger Larry om doserna. Är ganska säker på att kali muscle skiter i allt och öser på igen. Enda anledningen till att jag inte tror att larry öser på som vanligt är att hans värden är helt åt helvete.
Citera
2022-11-12, 14:15
  #33
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Han har kört TRT för kort tid. Sen tappar han massa mycket långsammare på TRT jämfört med någon som hade gått av helt.
Spekulerar bara men det tar säkert minst 1 år innan man ser att han enbart kör TRT. Då menar jag storleks och styrkemässigt.

Kali muscle är ett exempel. Såg ut som ett russin när han försökte skaffa barn. Då var han tvungen att gå av helt.


Eller så ljuger Larry om doserna. Är ganska säker på att kali muscle skiter i allt och öser på igen. Enda anledningen till att jag inte tror att larry öser på som vanligt är att hans värden är helt åt helvete.

Enig! 👍

Larry är en reklampelare numer snarare än elitidrottare så det gör att hans trovärdighet inte är lika hög. Han gör vad som helst för wievs på sin kanal. Inte för att jag tycker illa om honom för jag gillar absolut det han gör och följer honom men tar hans prepp snack med en nypa salt.

Mvh
Citera
2024-03-06, 19:20
  #34
Medlem
PingPongZongs avatar
Han kör fortfarande TRT. Sports TRT. Och 25mg anavar.

Helt jävla brutal EXPLOSIV styrka i bänkpressen nu. 32 reps på 405pounds, dvs 183,87kg.

https://www.youtube.com/watch?v=NfFVmecnOuw

Pressa nästan 185kg på det sättet. 31:a repetitionen är med 3 sekunders stopp på bröstet.
Citera
2024-03-26, 08:46
  #35
Medlem
Killen har ju fallenhet han har sen spetsat det med löjligt höga doser i väldigt lång tid.

Men självklart kan han leverera med endast TRT.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback