Hade jag varit Canon hade jag anmält gubben direkt.
Sedan hade upphandlingen fungerat som tänkt.
Nu har Canon skitat ner sig och lär nagelfaras om så en tonerkasett skall inköpas.
Begriper du inte att Canon har betalat mutan till Adel? Titta gärna på programmet. Canon-VD:n Ann-Charlotte Nylander är ju ett lika stort svin som Adel Shalabi. Hoppas de får dela cell på Kumla eller Hall!
Det partigruppen för Vänsterparti i valfri kommun, där frodas korruptionen.
Du skriver som att du skolkat första terminen på SFI. För övrigt så är det knappast vanligt med korruption bland vänsterpartister då de 1: i princip aldrig sitter på ledande positioner och 2: är det enda partiet som aktivt arbetar för lägre lön för politiker. Vänsterpartiets riksdagsledamöter betalar partiskatt för att man anser att riksdagslönerna är för höga. Men jag antar att du är en sån där Livets Hårda Skola-stjärnskott som inte befattar dig med fakta utan sitter och brölar på fredag-lördag "hellre död än röd uuuuhhhh" och leker tuff.
Bura in honom. Det är kontentan efter vad jag sett hittills
Här en perfekt sammanfattning över Sverige mutor 2020. Genomsnittsdömde: man 48 år offentlig sektor, givaren privat sektor. Vem kunde trott. http://3afvm642sqoq9muh73hsqhtz-wpen...erige-2020.pdf
Påföljden 2020 verkar vara 40-150 dagsböter, utom ett fall när en vårdare tog ut 1.3 mkr från en patient han fick 1.5 år i fängelse.
Begriper du inte att Canon har betalat mutan till Adel? Titta gärna på programmet. Canon-VD:n Ann-Charlotte Nylander är ju ett lika stort svin som Adel Shalabi. Hoppas de får dela cell på Kumla eller Hall!
Jag menar redan när araben ville ha mutan.
Då skulle de anmält gubben till sjukhusledningen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!