Citat:
Ursprungligen postat av
Seasick-Steve
Tycker det är kul att svenska ungdomar i Swedistan har ett motorintresse i dagens trams-Sverige.
Enligt pk-fjollorna och vänsterfikusarna ska ju svenska ungdomar uppfostras till att bära kvinnokläder oavsett kön, sminka sig, ha källsortering som hobby och avguda kissblattar.
Det är bara fattiglappar/vänsterfikusar och miljöfjollor som stör sig på dagens svenska motorintresserade ungdom.
Samma människor som lipar över a-traktorer, brukar stå och applådera åt kissblattarna som kommer på en stulen cross från 1997, eldar bilar och bränner däck i en Audi RS6 med "bruuschurna" då är det "häftigt" och "rebelliskt" istället. Wahibi, Abdullah och Mahmoudi hyllas!
Men Adam, Linus och Johanna, som kör A-traktor och tävlar i Motocross på fritiden ska skämmas, och bekämpas!
Nu vet inte jag var du drog den slutsatsen ifrån det jag skrev men jag håller med dig, det är kul att svenska ungdomar har bilintresse.
Dock tycker jag inte de är redo att köra bil även om bilarna framförs i 30. Vilket dom sällan gör.
Se bara hur många olyckor dom är involverade i.
Näe, dom får hålla sig till moppe tills dom blir 18.