• 7
  • 8
2023-07-30, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
Tillbaka sporadiskt igen

Anadrolen gjorde precis vad dom skulle med det jag körde, kunde fan inte gå snabbt under perioden jag körde dom för pumpet i vaderna och skenbenet är aldrig att leka med på Anadrol tycker jag, hade en polare till mig som körde samma och han blev snor stark så vårat var det inget fel på iallafall

då har jag äkta Anadrol ifrån turkiet köpta på apotek i bagaget att jämnföra effekt mot också så du vet

dåså coli då kommer den här efter!

Schysst uppdatering.

Ang anadrolen fick jag såna problem med magen att jag fick lov att hoppa av tills vidare..

Ska snart kliva på medipharmas testo samt tren och kan skriva om upplevda effekterna utav preppen
Citera
2023-08-16, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
har du något hår kvar?

Faktiskt väldigt mycket, mer än vad jag trodde vid detta lagret haha! Hår avfall är väldigt genetiskt styrt, har både hår och frisyr på skallen

Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Sweet med en uppdatering!

Trist att höra om olyckan men skönt (pust!) att du ändå mår så bra som du gör och har ditt mojo kvar!
Lite nyfiken på tankarna bakom detta?:

SUSTANON - 400 MG/EW - MEDIPHARMA
EQ - 250 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 200 MG/EW - MEDIPHARMA

Jag frågar, för jag har varit och är inne på ett snarlikt upplägg. Sustadon gillar jag liksom Mast. EQ däremot körde jag för lågt sist för att egentligen kunna göra en rättvis bedömning. Så varför just Susta, Mast och EQ? Finns det en tanke bakom doseringen med 400, 250 resp. 200 mg?

//Ivan

Som du nämner så fungerar susta fint för många, många upplever mindre vätseretentioner trots att teorin bakom "jämnare hormon nivåer" blev slopad för många herrans år sen, masteron har jag nästan alltid med i mina kurer, hade jag vetat att jag fick tag på primo för ett normalt pris hade jag kört det men masteronen gör fortfarande tillräckligt ur den aspekten..

EQ lägger jag igentligen in för att få upp basen helt enkelt, jag är så jävla gyno känslig så jag tar hellre en extra kostnad och skickar på dosen via EQ, hade jag inte varit så känslig hade jag nog hållt mig till testo, mer effekt för billigare peng

Citat:
Ursprungligen postat av .Neo
Schysst uppdatering.

Ang anadrolen fick jag såna problem med magen att jag fick lov att hoppa av tills vidare..

Ska snart kliva på medipharmas testo samt tren och kan skriva om upplevda effekterna utav preppen

Ja har man en känslig lever så ska man nog hålla sig långt borta ifrån anadrol och lika så med en osäker mage, har man magstrul en eller flera gånger i veckan kan jag nästan garantera att anadrol gör det värre men för mig är det inga konstigheter medipharmas tritren är äckligt bra fart i! Både på biverkningar och effekter bara så du vet!

Jag trodde jag skulle tolerera 150-200 MG/EW bra med tanke på att jag legat runt 500 och tolererat det men alltså nej, det blev vattenbassäng och insomnia i sängen varje natt typ så börja lugnt är mitt tips!

Själv kommer jag gasa på med trennet nu när det blir kallare! Har trots allt 30 ml hemma
Citera
2023-08-17, 08:22
Medlem
IvanDF2s avatar
Så 250 mg EQ är ditt knep för att nå upp till 650 mg och hade du inte varit gynokänslig, hade du kört 650 mg Susta eller Testo C? Jag gillar också Mast men: Satans dyrt (och då ska vi inte prata om Primo)...
Citera
2023-08-20, 08:04
Medlem
Citat:
Så 250 mg EQ är ditt knep för att nå upp till 650 mg och hade du inte varit gynokänslig, hade du kört 650 mg Susta eller Testo C? Jag gillar också Mast men: Satans dyrt (och då ska vi inte prata om Primo)...

Yes! Jag ser ingen specifik behov med just EQ

TILLÄGGS! Ur min synvinkel som kroppsbyggare annat än förstärka basen men kan komma undan med testo är det både billigare och mer potent, är man däremot friidrottare eller fighter då pratar vi om en annan rubrik, spårtiden är ju dock 12 månader på EQ så då lär man ju göra sin proffs satsning i unga dagar och sen hålla sig till bättre fusk så att aäga!
Citera
2023-08-26, 05:36
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Yes! Jag ser ingen specifik behov med just EQ

TILLÄGGS! Ur min synvinkel som kroppsbyggare annat än förstärka basen men kan komma undan med testo är det både billigare och mer potent, är man däremot friidrottare eller fighter då pratar vi om en annan rubrik, spårtiden är ju dock 12 månader på EQ så då lär man ju göra sin proffs satsning i unga dagar och sen hålla sig till bättre fusk så att aäga!

Jag har sedan länge tyckt om den enkla kombon av Testo och Deca. För att inte tala om att strössla med lite Tren. Det är så potent att det är fånigt. Dröjde över 10 år tills jag förra sommaren testade det. Körde Tren också den här sommaren. Men: det är galet besvärligt med de snudd på overkliga svettattackaren. Som i mitt fall dessutom hänger kvar i flera veckor efter att jag klivit av Tren. Fast jag lutar ändå att jag kommer köra det nästan försommar och under sommaren, haha
Citera
2023-09-14, 19:17
Medlem
Citat:
Jag har sedan länge tyckt om den enkla kombon av Testo och Deca. För att inte tala om att strössla med lite Tren. Det är så potent att det är fånigt. Dröjde över 10 år tills jag förra sommaren testade det. Körde Tren också den här sommaren. Men: det är galet besvärligt med de snudd på overkliga svettattackaren. Som i mitt fall dessutom hänger kvar i flera veckor efter att jag klivit av Tren. Fast jag lutar ändå att jag kommer köra det nästan försommar och under sommaren, haha

Jag är med dig till hundra procent här!

Vill man tona ner biverkningarna så ersätter jag tren med mast bara helt fantastiska resultat som kommer över bara några veckor
Citera
2023-09-14, 19:57
Medlem
UPDATE - BRUMMAR PÅ MED ÅTERHÄMTNINGEN

Vad kan jag konstatera om mig själv och min vardags situation?
Är nere och kör alla pass jag vill köra igenom per vecka, just nu blir det push, pull rest + push, legs rest.. behöver lyfta bröstet och detta är väll vad många kallar för dröm scenario att faktiskt behöva köra bröst 2 ggr per split.. jag gillar bröst men hade hellre haft ett riktigt jävla bröst parti att beundra än o träna det 2 ggr per split nåja! Har hittat helt rätt i mina bröst program nu iallafall så med lite tren till hösten ska nog även dom utvecklas

DOSER
AAS
Man kunde ju inte hålla sig lugnare än en 15 årig pojke som skall bli man

EQ - 500 MG/EW - MEDIPHARMA
ANADROL - 700 MG/EW - MEDIPHARMA

Arimidex - 1 MG/EW
SERM - Inget behov!

EFFEKT
ser inte ens ut som samma person efter att jag fått pump and I fucking love it!

PEPTIDER
Fortfarande en tom rubrik men vi väntar ut lågkonjunkturen.. bättre o ta det säkra före det osäkra

PROVER JULI - 2023
9/10 - XL provet skjuts fram tills jag gått av oxarna i minst 2 veckor

AI/GYNO
3/10 - östrogenet var lite högt, kunde känna av det på både blodtryck och trötthet, mycket bättre sen jag slängde in AI, inga biverkningar när det kommer till gyno

DAGENS FORM
Har blodådror över alla extremiteter.. börjar få tillbaka fylligheten nu är det bara benen som ska byggas upp! Blir en invägning innan jag går av oxarna bara för o boosta egot

VIKT OCH FORM
8/10 - ? kg
Ser fram emot denna spurt

VÄLMÅENDE
Psykiskt 9 / 10, Fysiskt 9/10
Utomstående utmaningar men sånt är livet!

SEX OCH SAMLEVNAD
3/10 - tänker inte dela med mig av dessa detaljer men ahh, det blir säkert bättre!

STYRKA
6/10 tiden läker alla sår!

KOSTEN
Jag har lagt om kosten helt och hållet, käkar gott med fokus på högt protein på allt jag stoppar i munnen tills vidare!

TRÄNING
Körde ett minor pecs + lätt delta idag

Uppvärmning rotator kuffar 3 set
3x10 upright flyes 25 kg
3x10 incline dumbbell 26 kg, 34 kg, 40 kg
3x10 superset 3x10
Axelpress - downright flyes
50 kg - 25 kg
3x10 back laterals 12.5 kg
3x10 unilateral facepull 30 kg

SIDES
2/10 tröttheten men den är åtgärdad
Citera
2023-09-14, 20:24
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Jag är med dig till hundra procent här!

Vill man tona ner biverkningarna så ersätter jag tren med mast bara helt fantastiska resultat som kommer över bara några veckor

Jag körde Mast under kuren, knäckte sista ampullen i går. Älskar Mast! Men det är dyr olja om man ska upp lika många milligram som Testo. Hur mycket du? Vad körde du med Mast och hur mycket?
Citera
2023-09-14, 20:28
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
UPDATE - BRUMMAR PÅ MED ÅTERHÄMTNINGEN

Vad kan jag konstatera om mig själv och min vardags situation?
Är nere och kör alla pass jag vill köra igenom per vecka, just nu blir det push, pull rest + push, legs rest.. behöver lyfta bröstet och detta är väll vad många kallar för dröm scenario att faktiskt behöva köra bröst 2 ggr per split.. jag gillar bröst men hade hellre haft ett riktigt jävla bröst parti att beundra än o träna det 2 ggr per split nåja! Har hittat helt rätt i mina bröst program nu iallafall så med lite tren till hösten ska nog även dom utvecklas

DOSER
AAS
Man kunde ju inte hålla sig lugnare än en 15 årig pojke som skall bli man

EQ - 500 MG/EW - MEDIPHARMA
ANADROL - 700 MG/EW - MEDIPHARMA

Arimidex - 1 MG/EW
SERM - Inget behov!

EFFEKT
ser inte ens ut som samma person efter att jag fått pump and I fucking love it!

PEPTIDER
Fortfarande en tom rubrik men vi väntar ut lågkonjunkturen.. bättre o ta det säkra före det osäkra

PROVER JULI - 2023
9/10 - XL provet skjuts fram tills jag gått av oxarna i minst 2 veckor

AI/GYNO
3/10 - östrogenet var lite högt, kunde känna av det på både blodtryck och trötthet, mycket bättre sen jag slängde in AI, inga biverkningar när det kommer till gyno

DAGENS FORM
Har blodådror över alla extremiteter.. börjar få tillbaka fylligheten nu är det bara benen som ska byggas upp! Blir en invägning innan jag går av oxarna bara för o boosta egot

VIKT OCH FORM
8/10 - ? kg
Ser fram emot denna spurt

VÄLMÅENDE
Psykiskt 9 / 10, Fysiskt 9/10
Utomstående utmaningar men sånt är livet!

SEX OCH SAMLEVNAD
3/10 - tänker inte dela med mig av dessa detaljer men ahh, det blir säkert bättre!

STYRKA
6/10 tiden läker alla sår!

KOSTEN
Jag har lagt om kosten helt och hållet, käkar gott med fokus på högt protein på allt jag stoppar i munnen tills vidare!

TRÄNING
Körde ett minor pecs + lätt delta idag

Uppvärmning rotator kuffar 3 set
3x10 upright flyes 25 kg
3x10 incline dumbbell 26 kg, 34 kg, 40 kg
3x10 superset 3x10
Axelpress - downright flyes
50 kg - 25 kg
3x10 back laterals 12.5 kg
3x10 unilateral facepull 30 kg

SIDES
2/10 tröttheten men den är åtgärdad

…och DÄR skrev du vad du kör tillsammans med Mast. Känner du av de 200 mg? Optimalt för mig vore att köra 50/50 Testo eller Susta/Mast. Men 400 mg Mast blir dyrt…
Citera
2023-09-17, 14:26
Medlem
Citat:
Jag körde Mast under kuren, knäckte sista ampullen i går. Älskar Mast! Men det är dyr olja om man ska upp lika många milligram som Testo. Hur mycket du? Vad körde du med Mast och hur mycket?

Haha jag har nog stackat mast med allt man kan hitta på marknaden ^^ på 200 mg så får jag det positiva som mast ger, jag tar inte mast pga utseende eller diet utan snarare för de anti-anti anabola egenskaperna, igf1 och insulin känslighet

Citat:
…och DÄR skrev du vad du kör tillsammans med Mast. Känner du av de 200 mg? Optimalt för mig vore att köra 50/50 Testo eller Susta/Mast. Men 400 mg Mast blir dyrt…

Ahhdu, har legat på 600 i veckan som högst.. bodybuilding är fan inte billigt
Citera
2023-09-17, 14:31
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Haha jag har nog stackat mast med allt man kan hitta på marknaden ^^ på 200 mg så får jag det positiva som mast ger, jag tar inte mast pga utseende eller diet utan snarare för de anti-anti anabola egenskaperna, igf1 och insulin känslighet

Ahhdu, har legat på 600 i veckan som högst.. bodybuilding är fan inte billigt

Ja, Mast är fint på det viset. Får addera till det så fort plånboken tillåter det. 600 mg i veckan blir en rätt rejäl sudd. När jag kliver ner till en längre period av ren TRT så blir det 50/50 Mast och Testo men då handlar det om 100-150 mg i veckan. Det blir liksom en lite mer rimlig kostnad
Citera
2025-02-07, 21:39
Medlem
What?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem