Citat:
Ursprungligen postat av
Marmoth
Han håller i en patron (ja, du och jag vet att det är en liten kniv som han själv valde att säga att den var för svamp) och i svamliga ordalag hotar Ove.
Jag hade inte varit bekväm om det var mig han pratade om och även, som tidigare, nämnde mina barn.
Inbillning eller inte så känns det som han kliver lite längre för varje dag och det där var, i min värld, ett övertramp.
Personangrepp om märkvärdighet bara för att man tycker olika känns lite onödigt, eller? 😀
Bryr mig inte om att diskutera saken mer, FB vet vid det här laget hur jag tolkar honom. Folk har svårt för hans svenska uttal det är min slutsats av det hela.
Ja kanske var lite väl långt av mig, men jag är trött på hans/hennes tjat om det där med hot, har dragit upp det flera ggr här.
Varför inte polisanmäla istället då? Så får de som har det som profession avgöra om det kan ses som hot eller inte att han visar upp en svampkniv för att referera till sin kompis vilken han vill att Ove skall diskutera med.
Ja nu råkade jag ju diskutera det fortsättningsvis, lika bra att skriva det för att slippa få en kommentar om det
Förövrigt känns det som att det är dags att begrava den här tråden snart eller? Huset är ju sålt idag och därmed är utmätningen klar och deras vägran hjälpte inte.
Istället starta en ny tråd under YouTubers om det nu kommer finnas något nytt material från Doghouse att diskutera i framtiden.