Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-05, 07:11
Citat:
Ursprungligen postat av PickleJuice
På något sätt står han som martyr för Cannabispolitiken i slutändan. Är det han och hans hampa som är problemet, eller smugglingen och försäljningen som ändå sker dagligen tonvis?

Knappast. Det är hans psykiska ohälsa, skulder och framtida hemlöshet. Tysken är mycket, men någon martyr är han inte.

Du har någon egen agenda här och har rökt så mycket att du tror att allt handlar om och löses med knark.
Citera
2023-04-05, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Knappast. Det är hans psykiska ohälsa, skulder och framtida hemlöshet. Tysken är mycket, men någon martyr är han inte.

Du har någon egen agenda här och har rökt så mycket att du tror att allt handlar om och löses med knark.

Starkt gissat hälften vunnet, jag röker inte själv. Men går inte att förbi se att dom flesta av deras problem i detta sammanhang grundar sig i rökat, påstår dom själv. Sen att dom alla är helt verklighetsfrånvarande på det sättet dom är har inget med droger att göra, det grundar sig helt klart i något djupare än så.
Citera
2023-04-05, 07:26
Citat:
dom flesta av deras problem i detta sammanhang grundar sig i rökat, påstår dom själv.

Är det inte Åsa-Lena, IG Farben, barnhandlaren Ulf Kristersson och SÄPO?

Har vi sett samma videor?
Citera
2023-04-05, 07:37
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Starkt gissat hälften vunnet, jag röker inte själv. Men går inte att förbi se att dom flesta av deras problem i detta sammanhang grundar sig i rökat, påstår dom själv. Sen att dom alla är helt verklighetsfrånvarande på det sättet dom är har inget med droger att göra, det grundar sig helt klart i något djupare än så.

Du kan ha rätt på så sätt att omhändertagandet av Lisas son delvis hade med halterna av olagliga substanser i hans blod att göra. Även det kommande polisförhöret av tysken verkar ha med ett eventuellt narkotikabrott att göra, men jag vet inte säkert.

Som sagts tidigare så grundar sig majoriteten av problemen på psykisk ohälsa, brist på inkomst, skulder och en allmänt skev världsbild.
Citera
2023-04-05, 08:21
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Du kan ha rätt på så sätt att omhändertagandet av Lisas son delvis hade med halterna av olagliga substanser i hans blod att göra.

Han hade garanterat omhändertagits om han hade alkohol, lim eller lustgas i kroppen. Cannabiset såg jag som en parantes, Doghouse hade inte ens rinnande vatten.
Citera
2023-04-05, 08:53
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Psykisk ohälsa, mani och narcissism med grandios självbild är vad jag skulle vilja koka ner problemet till. Fast allt går väl under just psykisk ohälsa i slutändan.
Citera
2023-04-05, 16:25
Medlem
Marmoths avatar
Hoppsan, har han koll på att Europe är från Upplands Väsby:
https://www.youtube.com/watch?v=cDT4FkWreRY

Vad är det han ska göra på Uddhamsbadet och varför just där? Han blir ju garanterat ensam där också, d v s kom inga en fin lördag till en krog så hur funkar en regnslaskig dag på en badplats?

Eller missar jag något?

Varför väljer han Påskafton för sin visning av ett elverk han inte har där inne hos Wallenbergarna? Kommer ju vara helt tomt överallt då.

Alltså, han är ju inte efterbliven så hur kan han inte förstå enkla saker som detta?
Citera
2023-04-05, 16:34
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Hoppsan, har han koll på att Europe är från Upplands Väsby:
https://www.youtube.com/watch?v=cDT4FkWreRY

Vad är det han ska göra på Uddhamsbadet och varför just där? Han blir ju garanterat ensam där också, d v s kom inga en fin lördag till en krog så hur funkar en regnslaskig dag på en badplats?

Eller missar jag något?

Varför väljer han Påskafton för sin visning av ett elverk han inte har där inne hos Wallenbergarna? Kommer ju vara helt tomt överallt då.

Alltså, han är ju inte efterbliven så hur kan han inte förstå enkla saker som detta?

Logik är inte hans starka sida, så enkelt är det. Jag tror inte att han kommer att åka in till Arsenalsgatan på lördag. Vad tusan ska han göra där? Stå där med en plunk i handen och ropa ut att nu är det slut med elräkningar?

Nej, nu tänkte jag fel förstås! Eftersom det inte finns någon logik i att åka dit så kommer han förstås at göra det!
Citera
2023-04-05, 16:49
Citat:
Jag tror inte att han kommer att åka in till Arsenalsgatan på lördag.

Självklart ska gubben som inte har råd att ta bussen utan går i två timmar till Blå Krogen inte åka till Stockholm för att visa upp ett rör och en plunk som inte gör någonting.

GEET är bara ett psykotiskt försök att göra sig för viktig att vräkas.
Citera
2023-04-05, 17:06
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Logik är inte hans starka sida, så enkelt är det. Jag tror inte att han kommer att åka in till Arsenalsgatan på lördag. Vad tusan ska han göra där? Stå där med en plunk i handen och ropa ut att nu är det slut med elräkningar?

Nej, nu tänkte jag fel förstås! Eftersom det inte finns någon logik i att åka dit så kommer han förstås at göra det!

Arsenalsgatan 8C är den Djupa Statens huvudkvarter.
https://www.facebook.com/peter.plotze.3/
Så dom jobbar nog över på lördag när dom har hört att Bert-Peter kommer dit med GEETen.
Citera
2023-04-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Självklart ska gubben som inte har råd att ta bussen utan går i två timmar till Blå Krogen inte åka till Stockholm för att visa upp ett rör och en plunk som inte gör någonting.

GEET är bara ett psykotiskt försök att göra sig för viktig att vräkas.

Det kanske var så enkelt att han gick pga att sista bussen till Herräng hade gått för dagen. Har för mig att bussarna slutar gå före 21-tiden på helgerna från Hallstavik till Herräng. Minns inte vilken dag det var han hade visning på Blå Krogen, men har för mig att det var en lördag.
Citera
2023-04-05, 19:45
Medlem
brunnsangs avatar
Någon som orkar sammanfatta vad jag har missat senaste månaden, vart är autistpöjken och Rebecca? Såg att doghouse inte laddat upp video på 1 månad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in