Citat:
Jag har lagt from omfattande bevisning i flertalet andra trådar genom åren. De viktigaste trådarna har ni strategiskt valt att helt och hållet ignorera, för att ni är helt oförmögna att bemöta de skriande inkongruenser som framträder i ortodox historieskrivning och som redogörs för i de trådarna. Ett exempel är följande trådar: (FB) Några transporter från Theresienstadt till Minsk, via Treblinka & Auschwitz och (FB) Stalins "gömda judar" från den påhittade tyska "förintelsen"?
Du har inga bevis för att några judar gasades. Jag har, ovanpå det, motbevisat att gasningar ägde rum/kan ha ägt rum. Detta innebär att bollen ligger på din planhalva. Och som jag redan förklarat så utgör transithypotesen blott en alternativ förklaringsmodell till vad som hände med de judar som deporterades till/via Reinhardt-lägren. För att falsifiera gasningshypotesen så behöver jag inte kunna dokumentera var samtliga av dessa judar hamnade.
Bevisbördan ligger av självklara skäl på den som gör ett positivt påstående om ett sakförhållande, i ditt fall "gasningar" med dieselmotorer. Såtillvida att ni inte kan bevisa denna hypotes är det omöjligt att påstå att de judar som deporterades till Belzec "gasades", än mindre att det är ett historiskt faktum.
Du har inga bevis för att några judar gasades. Jag har, ovanpå det, motbevisat att gasningar ägde rum/kan ha ägt rum. Detta innebär att bollen ligger på din planhalva. Och som jag redan förklarat så utgör transithypotesen blott en alternativ förklaringsmodell till vad som hände med de judar som deporterades till/via Reinhardt-lägren. För att falsifiera gasningshypotesen så behöver jag inte kunna dokumentera var samtliga av dessa judar hamnade.
Bevisbördan ligger av självklara skäl på den som gör ett positivt påstående om ett sakförhållande, i ditt fall "gasningar" med dieselmotorer. Såtillvida att ni inte kan bevisa denna hypotes är det omöjligt att påstå att de judar som deporterades till Belzec "gasades", än mindre att det är ett historiskt faktum.
Du har aldrig klarat att motbevisa nåt alls av vad etablerad historieforskning säger om förintelsen.
Det finns gott om bevis för att judar avsiktligt massutrotades med bl a gas av nazisterna.
Bevisbördan ligger som jag redan förklarat på den/de som påstår nåt som går emot etablerad vetenskap.
Jag påstår inte att man använde dieselmotorer, utan har redan förklarat att historievetenskapen har en hel del vittnesmål etc som säger att det var bensinmotorer, och att det är missförstånd att det skulle varit dieselmotorer.
Så, var har du dina bevis på att många hundratusentals tvångsdeporterade personer transporterades vidare via dessa läger, och vart…? Var är all den dokumentation det måste ha genererat? Var är alla massor av vittnesmål om det…? Varför hörde de inte av sig när kriget var slut….?
Mattogno eller andra kända förintelseförnekare har aldrig kunnat uppvisa dessa bevis, så varför skulle du klara det…?