2024-02-03, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy

Håller med.
Själv fick jag hjärtproblem när jag var 20år, läkarna sa att mitt hjärta förmodligen skulle klara högst 5år, och att jag skulle förlika mig med tanken.
Hade jag då kunnat råna banker, mörda människor, våldta och köra rattfull? ”Det är ju synd om mig”…

Idag är jag 45år ska tilläggas.

Kan säga så.. att är han INTE dödssjuk så hoppas jag ännu mer att något hemskt inträffar honom, exempelvis att en dödssjuk bög drar in honom i ett buskage…

Precis, bara för att han nu påstår (som verkar vara falskt) att han var döende i cancer betyder inte att allt ens ansvar försvinner bara för det. Förstår inte logiken bakom folk som argumenterar för det, för annars borde allt det du nämnde också vara tillåtet, inklusive våldta barn utan konsekvenser.

Off-topic så hoppas jag att ditt hjärta slår lika många år till!
Citera
2024-02-03, 14:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Gädda #359

I mitt YouTube-flöde kom det upp ett klipp där Anis Don Demina och en annan kille (hans brorsa?) tittade på och recenserade avsnittet av Hemliga beundrare där Tullen är med. ADD är väl inte nån favorit, men det var faktiskt ganska underhållande. Bara för det så hittar jag inte klippet och kan inte länka, men det borde nog gå att söka fram.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-02-03 kl. 14:15.
Citera
2024-02-03, 14:17
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Gädda #359

I mitt YouTube-flöde kom det upp ett klipp där Anis Don Demina och en annan kille (hans brorsa?) tittade på och recenserade avsnittet av Hemliga beundrare där Tullen är med. ADD är väl inte nån favorit, men det var faktiskt ganska underhållande. Bara för det så hittar jag inte klippet och kan inte länka, men det borde nog gå att söka fram.
https://youtu.be/hN90BDmS9qA?si=Dl2tNtBzlWF1pyS2

Här är den, faktiskt en riktigt skoj reaktionsvideo! ”Hans smeknamn är Tullen för folk vill bara passera”
Citera
2024-02-03, 14:19
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
Bara jag som tycker det låter som ett tåg eller liknande precis innan han skriker och det bryts? Tycker det är märkligt att dom klippt bort resten?

Kan man se såhär tidigt någonstans om någon avlidit?
Han kanske ställde till med en ännu större scen genom att hoppa framför spårvagnen.
Hade varit intressant att få veta när konfrontationerna ägde rum.
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Undrar vad hans plan var med att låtsas vara försvunnen och att chefen letade efter honom 🤔 Kanske ytterligare drag för att avblåsa publicering "de kan ju inte publicera om jag har försvunnit "?
Jag undrar vad han sade efter skriket.
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy

Håller med.
Själv fick jag hjärtproblem när jag var 20år, läkarna sa att mitt hjärta förmodligen skulle klara högst 5år, och att jag skulle förlika mig med tanken.
Hade jag då kunnat råna banker, mörda människor, våldta och köra rattfull? ”Det är ju synd om mig”…

Idag är jag 45år ska tilläggas.

Kan säga så.. att är han INTE dödssjuk så hoppas jag ännu mer att något hemskt inträffar honom, exempelvis att en dödssjuk bög drar in honom i ett buskage…
Precis. Finns inga ursäkter och brottet blir inte mindre avskyvärt. Speciellt inte för as som har begäret att skada andra.

Hurra! Mer än dubbla tiden sedan sjukdomstillfället och fem gånger längre än vad läkarna sade. Ibland ska man inte förlita sig för mycket på andra.
Citera
2024-02-03, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Tänkte också på det att han har en del utslag/märken på magen/bröstet som han stolt visar upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det var en jävel att improvisera på studs ändå!

Årets mest kreativa undanmanöver redan nu?

Plan 1: Låtsas vara chefen så att de inte kontaktar arbetsgivaren?

Plan 2: Simulera sitt eget frånfälle så att Dumpen inte publicerar?

Tyvärr sprack det hela likt en Sickan-plan.

Men allvarligt talat tror jag inte att han mår så bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Men allvarligt talat tror jag inte att han mår så bra.

Vem fan hade mått bra i en sådan situation. Men peddot var lite rolig iaf, så skänkte ett skratt det sista han gjorde med sina krokodiltårar och överdramatiska ångestvrål i telefon.

Har han tur så kanske han kan satsa på en karriär som amatörskådespelare den lilla tid han tydligen har kvar. Påminner lite om humorn som Killinggänget använde sig av. Speciellt det där högst roande telefonsamtalet där han låtsas vara sin chef i ett sista desperat försök att klara sig undan sin uppsägning.[/quote]

Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Dramatisk och självömkande. Och om det nu är så att han är dödssjuk så borde fokus rimligen ligga nån annanstans än att sexchatta med och visa kuken för barn. Han har förstört sin sista tid i livet helt för egen maskin. "Snälla förstör inte det jag har kvar!"

Barn 1 skriver att hon är 14 och bor i Gbg men är i Sthlm hos sin pappa ibland. Hans svar på det är att han gärna chattar lite snuskigt men att han inte hinner just då och två timmar senare lanserar han idén om den snuskiga frågeleken. Och i konfrontationen gråter han om att han har glömt hennes ålder? Sen så skriver barnet en massa ledsamheter om att hennes mamma mår dåligt och hon måste åka till sin pappa. Han är förvisso deltagande och frågar hur det har gått hemma osv, men ändå, han är medveten om att det är ett barn som har det svårt.

Han drar en story om sex på nyårsafton.

"Jepp... vi var tre tjejer och två män"
"Snubben å hans sambo, hennes kompis och en tjej jag pratade med å lilla jag"

Låter skumt tycker jag. Om man har familj man värnar och inte har så lång tid kvar i livet, ägnar man sig åt gruppsex på nyårsafton då?

Vara i Malmö och jobba orkade han visst också med.

Sen så kommer, vad jag antar är, chattlogg med barn nummer 2. Där kallar han sig själv snuskgubbe. De pratar om sex, han är medveten om att hon är 14 och gillar äldre. Han frågar om hon varit med äldre och berättar han själv har varit med en 15-åring. "Jag slicka fitta och lite analt. Hon onanera. Sög min kuk och sen knulla vi."

Barnet frågar om bild på honom. Hon säger att hon vill se hur han ser ut. Han skickar en bild på sin kuk. "Bjuder på den."

Nej, den här lipsillen tycker vi inte synd om. #362

Och telefonsamtalet. Psykfall de luxe.

Vem mer än jag är övertygad om att han skulle vara extremt döende när han fick tag på en flicka, som på något sätt säger sig vara intresserad av sex med en äldre man. Det skulle väl kunna vara jättebra att få spela den döende rollen och få flickan eller flickorna att göra allt han vill för han ska ju snaaaart dö. Ingmar Bergman och Lars Norén gör en grym scen med en ljugande man och en flicka som har sykiska problem och bor på ett boende, eller något annat hemskt. Där har vi tragik.

Och den tragiken var den här gäddan beredd att spela upp anser jag efter att ha hört hans snabba improvisation att spela sin chef. Undrar vad fan han som chef skulle säga? Jag tippar på att Harry snart var döende. Och att Sara måste förstå det och inte publicera något.

En vidrig gädda.
Citera
2024-02-03, 14:28
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Så sjukt roligt telefonsamtal, han är ett sånt CP.
Till skillnad från 292 Hank så är 362 en riktig ljugare upp i dagen.

Garvar högt åt början av telefonsamtalet.
Sara: Vad heter du sa du?
Peddot: Kev..ny!
Sara: Kenny, är du Harrys chef?
Peddot: ...Japp!

Och slutet.. likt ett barn, utnyttjar att han att Sara visar empati. Han slutar prata, snyftar lite och låtsas lasta sig framför ett tåg med sitt "aaaah" flicktjur i slutet, EPISKT!

Jag tycker att det är vansinnigt kul hur peddot bara ignorerar att Sara säger:

"Men ... men, jag känner ju igen dig på rösten, Harry."

Det är ju som värsta sämsta buskiskomedin.

Den här poppar upp i huvudet på mig:
https://www.youtube.com/watch?v=nRjgsaihVj4
Citera
2024-02-03, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Och alla operationsärr han har över hela överkroppen? Till och med fått bröstkorgen uppsågad. Du tycker inte att det är en indikation på något?

Han är chockad och desperat... Sara sitter på makten att låta bli att hänga ut honom. Hon njuter av det för övrigt. Desperata människor gör desperata saker.

Jösses... Patrik Stjärna är smartare än du är...

Han visade bilderna på ärren på framsidan av bålen som ett upplägg för att sedan vara den döende gäddan och kunna manipulera flickorna till både det ena och andra.
Citera
2024-02-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
En sökning på discogs.com ger noll träffar på gädda #362:s namn. Om han spelat på eller skrivit någon musik som getts ut, hade han funnits med där.

Han ljuger såklart för "barnet", helt enkelt för att framstå som lite mer spännande än en medelålders, skallig, fackligt engagerad kontorsnisse på ett statligt verk.

Och han ljuger om att han är döende. Han skickar bilderna för att kunna manipulera flickorna att tycka synd om honom och göra allt han vill hur hemskt konstigt eller äckligt det är.
Citera
2024-02-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uff99
För övrigt borde biten med minderårig trasig tjej "inte dumpens konto" med ett i det här landet relativt ovanligt förnamn naturligtvis klippts bort i senaste 362-konfrontationen, när de nämner stad o allt och förutsatt att hon givit sitt riktiga namn så blir det alldeles för lätt för andra trålare att ta kontakt med vederbörande. Ibland går det alldeles för fort för Sara & co.
Och du tror på fullaste allvar att dom uppger sina riktiga namn när dom skriver med gäddorna?
Citera
2024-02-03, 14:34
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uff99
För övrigt borde biten med minderårig trasig tjej "inte dumpens konto" med ett i det här landet relativt ovanligt förnamn naturligtvis klippts bort i senaste 362-konfrontationen, när de nämner stad o allt och förutsatt att hon givit sitt riktiga namn så blir det alldeles för lätt för andra trålare att ta kontakt med vederbörande. Ibland går det alldeles för fort för Sara & co.

Du fattar alltså inte att såna 14-åringar inte existerar utanför Dumpens värld? Och skit nu i det. Vi är här för att se blod, lidande och krossade livsöden. Inte en jävel bryr sig om någon "Melissa, 14 år, från Karlstad".
Citera
2024-02-03, 14:36
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Han kanske ställde till med en ännu större scen genom att hoppa framför spårvagnen.

Eftersom folk här inte läser vad Sara skriver i konfrontationslänken så får jag kopiera in det och hoppas på bättre läsförståelse om det publiceras på Flashback:

"Under konfrontationen blev mannens försvarstal en gigantisk ordsallad.
Vi skildes åt. Efter en kort stund kom ett meddelande om att han inte mådde speciellt bra. Vi letade upp hans telefonnummer och ringde upp. Då låtsades han som att han inte var sig själv. I stället låtsades han vara sin chef. Samtalet avslutades med ett skrik och sedan svarade han inte i telefon. Vi ringde upp från ett annat nummer och vi fick svar. Då hade han återgått till att vara sitt gamla vanliga jag."
Citera
2024-02-03, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Hade varit intressant att få veta när konfrontationerna ägde rum.Jag undrar vad han sade efter skriket. Precis. Finns inga ursäkter och brottet blir inte mindre avskyvärt. Speciellt inte för as som har begäret att skada andra.

Hurra! Mer än dubbla tiden sedan sjukdomstillfället och fem gånger längre än vad läkarna sade. Ibland ska man inte förlita sig för mycket på andra.

Tack. Jag skulle inte kunna idrotta och min diagnos gick inte att operera. Tog ett år så spelade jag hockey igen. Fått tre fina barn nu. Har försökt att få läkaren att erkänna att han misstagit sig, men han säger bara att det är oförklarligt att jag ”kör på” 😂
Ofta dör man snabbt efter att man fått sin ”dom” då man omedvetet ger upp.
Jag tror stenhårt på att många skulle leva längre om de inte fick sin diagnos oavsett vad den är.

Vi får se, men tvivlar på att #362 dör snart, om han inte löser det själv dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in