Citat:
Ursprungligen postat av
Lyxpotatissallad
Tänkte också på det att han har en del utslag/märken på magen/bröstet som han stolt visar upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
Det var en jävel att improvisera på studs ändå!
Årets mest kreativa undanmanöver redan nu?
Plan 1: Låtsas vara chefen så att de inte kontaktar arbetsgivaren?
Plan 2: Simulera sitt eget frånfälle så att Dumpen inte publicerar?
Tyvärr sprack det hela likt en Sickan-plan.
Men allvarligt talat tror jag inte att han mår så bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Damien-
Men allvarligt talat tror jag inte att han mår så bra.
Vem fan hade mått bra i en sådan situation. Men peddot var lite rolig iaf, så skänkte ett skratt det sista han gjorde med sina krokodiltårar och överdramatiska ångestvrål i telefon.
Har han tur så kanske han kan satsa på en karriär som amatörskådespelare den lilla tid han tydligen har kvar. Påminner lite om humorn som Killinggänget använde sig av. Speciellt det där högst roande telefonsamtalet där han låtsas vara sin chef i ett sista desperat försök att klara sig undan sin uppsägning.[/quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Dramatisk och självömkande. Och om det nu är så att han är dödssjuk så borde fokus rimligen ligga nån annanstans än att sexchatta med och visa kuken för barn. Han har förstört sin sista tid i livet helt för egen maskin. "Snälla förstör inte det jag har kvar!"
Barn 1 skriver att hon är 14 och bor i Gbg men är i Sthlm hos sin pappa ibland. Hans svar på det är att han gärna chattar lite snuskigt men att han inte hinner just då och två timmar senare lanserar han idén om den snuskiga frågeleken. Och i konfrontationen gråter han om att han har glömt hennes ålder? Sen så skriver barnet en massa ledsamheter om att hennes mamma mår dåligt och hon måste åka till sin pappa. Han är förvisso deltagande och frågar hur det har gått hemma osv, men ändå, han är medveten om att det är ett barn som har det svårt.
Han drar en story om sex på nyårsafton.
"Jepp... vi var tre tjejer och två män"
"Snubben å hans sambo, hennes kompis och en tjej jag pratade med å lilla jag"
Låter skumt tycker jag. Om man har familj man värnar och inte har så lång tid kvar i livet, ägnar man sig åt gruppsex på nyårsafton då?
Vara i Malmö och jobba orkade han visst också med.
Sen så kommer, vad jag antar är, chattlogg med barn nummer 2. Där kallar han sig själv snuskgubbe. De pratar om sex, han är medveten om att hon är 14 och gillar äldre. Han frågar om hon varit med äldre och berättar han själv har varit med en 15-åring. "Jag slicka fitta och lite analt. Hon onanera. Sög min kuk och sen knulla vi."
Barnet frågar om bild på honom. Hon säger att hon vill se hur han ser ut. Han skickar en bild på sin kuk. "Bjuder på den."
Nej, den här lipsillen tycker vi inte synd om. #362
Och telefonsamtalet. Psykfall de luxe.
Vem mer än jag är övertygad om att han skulle vara extremt döende när han fick tag på en flicka, som på något sätt säger sig vara intresserad av sex med en äldre man. Det skulle väl kunna vara jättebra att få spela den döende rollen och få flickan eller flickorna att göra allt han vill för han ska ju snaaaart dö. Ingmar Bergman och Lars Norén gör en grym scen med en ljugande man och en flicka som har sykiska problem och bor på ett boende, eller något annat hemskt. Där har vi tragik.
Och den tragiken var den här gäddan beredd att spela upp anser jag efter att ha hört hans snabba improvisation att spela sin chef. Undrar vad fan han som chef skulle säga? Jag tippar på att Harry snart var döende. Och att Sara måste förstå det och inte publicera något.
En vidrig gädda.