2024-02-03, 14:37
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
Och du tror på fullaste allvar att dom uppger sina riktiga namn när dom skriver med gäddorna?
Han pratar om ett konto som inte tillhör Dumpen.
Citera
2024-02-03, 14:42
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uff99
För övrigt borde biten med minderårig trasig tjej "inte dumpens konto" med ett i det här landet relativt ovanligt förnamn naturligtvis klippts bort i senaste 362-konfrontationen, när de nämner stad o allt och förutsatt att hon givit sitt riktiga namn så blir det alldeles för lätt för andra trålare att ta kontakt med vederbörande. Ibland går det alldeles för fort för Sara & co.
Snarare är det bra att det kommer ut så anhöriga och bekanta kanske känner igen flickan och kan ingripa innan det är för sent.
Citera
2024-02-03, 14:47
Medlem
#362 är ju den sjukaste konfrontationen hittills.

100% suicid där kommande veckan.
Citera
2024-02-03, 14:50
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
https://youtu.be/hN90BDmS9qA?si=Dl2tNtBzlWF1pyS2

Här är den, faktiskt en riktigt skoj reaktionsvideo! ”Hans smeknamn är Tullen för folk vill bara passera”

Ja! Tack! Även om man inte gillar ADD så rekommenderar jag alla i tråden att titta när de analyserar #359.
Citera
2024-02-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
Bara jag som tycker det låter som ett tåg eller liknande precis innan han skriker och det bryts? Tycker det är märkligt att dom klippt bort resten?

Kan man se såhär tidigt någonstans om någon avlidit?

De ringde från ett annat nr efteråt och då svarade han, så #362 ordsallad lever.
Förövrigt en otroligt bra genomförd konfrontation av Sara och ”barnet”.
Gäddan har trasslat in sig rejält i nätet med lögner, påstått sig vara sin chef och erkänt grooming av ett riktigt barn.
Citera
2024-02-03, 14:54
Medlem
fittslems avatar
"Hej jag är sjuk därför tar jag mig rätten att förstöra livet för barn och vålta dem".

Logiken hos #362
Som vanligt så är det noll ånger över handlingen dom är påväg att göra och istället fulll fokus på "men tänk på lilla mig då?".

Riktig liten lustigkurre där som sedan ringde och låtsades vara sin chef.
Citera
2024-02-03, 15:10
Medlem
139s avatar
Jag spelade upp Hank-videon för en kompis igår som aldrig sett det, men tror definitivt jag sabbade hans upplevelse lite eftersom jag garvade hela tiden och skulle pausa var 5e sekund för att påpeka grejer. ”HAHHA hörde du vad han sa?? Jag går här runt Hahahhaaha” osv osv.
Men jag sa åt honom att kolla det i lugn och ro nån gång utan en störig kommentator bredvid sig.
Citera
2024-02-03, 15:20
Medlem
Hur är det, såg att gäddan från ”hemliga beundrare” jobbar kvar men får en arbetsgivare ge någon sparken när man håller på som dessa i*ioter gör? Det är tråkigt att polisen inget kan göra…

Koppel-gäddan kör väl lastbil för ett fraktbolag, ser ju inte snyggt ut för det företaget att skicka ut den dåren på jobb.
Citera
2024-02-03, 15:23
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag spelade upp Hank-videon för en kompis igår som aldrig sett det, men tror definitivt jag sabbade hans upplevelse lite eftersom jag garvade hela tiden och skulle pausa var 5e sekund för att påpeka grejer. ”HAHHA hörde du vad han sa?? Jag går här runt Hahahhaaha” osv osv.
Men jag sa åt honom att kolla det i lugn och ro nån gång utan en störig kommentator bredvid sig.

Hhahahaha fyfan jag skrattar högt!
Det måste svängt så mkt i din kompis huvud från att du tar upp det.
139: Duvet dumpen?
Polarn: Ja.. hört nått om det
139: Ska visa en pedofil som heter Hank

Här har ju din polare mörka tankar om darknet, fet gubbe med ölmage osv.

Sen kommer Hank i alla sin glory.
Och du som bara asgarvar och pausar efter varje stavelse som lämnar Hanks fantastiska mun.

Avis på din polare som får uppleva Hank för första gången.
Citera
2024-02-03, 15:35
Medlem
sthlmsodra2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Det skiter Sara och Patrik o huvudsaken dom får in lite Swish
Precis som majoriteten av oss 👏🏽

F.ö så lär ju den här konfrontationen hoppa in på top 5 mest underhållande konfrontationer!
Citera
2024-02-03, 15:38
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Äldre män som som håller på fotbollslag i både England och Sverige, och måste stoltsera med det i tid och otid, samt poängtera hur länge dom råkat heja på sina favoritlag – vad tycker vi om såna typer?

Vore ju kul att sammanföra den senast gäddan #362 med rektorsgäddan #180. Dom är i ungefär samma ålder och älskar båda engelsk fotboll. Dom skulle ju kunna resa till Manchester tillsammans och kolla på derbyt mellan stadens två stora lag.

Lite extra krydda att #362 håller på United medan #280 håller på City.

Vi tycker som så om dessa äldre män, att det är störigt, därför att det lätt påtvingas utan att omgivningen har bett om det. Helt ok, givetvis, att älska sina klubbar, men stoltserandet lämpar sig i väl valda sammanhang, såsom matchdagar, pubhänget med likasinnade och dylikt.

Just detta, att i tid och otid skylta med intressen, skryta om diverse ”prestationer” i livet (#355 med sin medalj; #362 om nyårsgruppsex) eller allmänt framhålla sin förmenta duglighet i olika avseenden är ett återkommande gäddtema, allt uppenbarligen i syfte att imponera på ”fjortisen”.

Särskilt har jag noterat detta hos socioekonomiskt stabila gäddor: De tror sig vinna 14-åringens hjärta genom ett ytligt falskspel - ”Jag är en pålitlig, sund herre”, typ. De vill visa sig så övermåttan rediga. I själva verket är de iskallt kalkylerande. DET är störigt.
Citera
2024-02-03, 15:47
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
#362 är ju den sjukaste konfrontationen hittills.

100% suicid där kommande veckan.

Blir spännande att följa 🥂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in