2024-06-25, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#152 Misstänker att gubbjäveln flyttat utomlands! Till Spanien. Källa Ratsit.

Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Merparten av vänlistan tycks vara personer med engelska namn. Har alla svenska vänner fått kännedom om vad han gjort och sagt upp bekantskapen och de enda som inte gjort det är utlänningar som inte känner till Dumpen?

Hans vänner på FB ser ut att bo i Valencia/Castellón de la Plana i stort. Så han glider väl runt där och försöker bilda sig ett liv.
Citera
2024-06-25, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Hårda ord men troligen korrekt. Som t.ex. 432, en vuxen man som osar av femininitet och som vill ha ett kärleksförhållande med en underårig. Nä, usch, man skall vara skeptisk till udda män som dräller omkring bland småbarn.
Det som är lite obehagligt utan att vara fördomsfull. Pedofilen i Sala som arbetade på förskola, och som dömdes i Hovrätten till 4 års fängelse, är en kopia i utseendet med #432 . Boppe som han heter. Nästan ingen skäggväxt och extremt feminin. Och även extremt omtyckt, ända tills han blev påkommen. Jag påstår inte att alla män som söker ett sådant här yrke är pedofiler, men ibland är det faktiskt så.
Citera
2024-06-25, 11:54
Medlem
Rashygiens avatar
Vi närmar oss 500 gäddor och ingen av dessa har bjudit upp till riktig knogdans, nån knuff eller försök att slå bort mobiltelefonen som mest. Eller har jag missat något?
Citera
2024-06-25, 12:01
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Hans vänner på FB ser ut att bo i Valencia/Castellón de la Plana i stort. Så han glider väl runt där och försöker bilda sig ett liv.

#152 De får nog se upp när han “glider” runt i jakt efter funktionshindrade barn som ska våldtas!
Gubbjäveln är ett ärke peddo!
Borde varna hans 37 FB vänner att han är farlig!⚠️
Citera
2024-06-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h3ndo
Nån som vet vilken förskola det rör sig om? Har barn i åldern.
Han jobbar på förskolan Ekholmsvägen 499 här i Linköping. Precis bakom mitt hus. Såg honom rätt nyligen då jag brukar gå hundpromenader runt förskolan. Vet att han är omtyckt och duktig pedagog. Har även träffat honom på Lärarförbundet. Påläst och kunnig. Blev riktigt chockad. Han är skild sen många år , tror han är rätt ensam. Han har även någon sjukdom typ något med sköldkörteln.
Citera
2024-06-25, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Hoppas på att engelsmannen tar självmord. Flyr han skall jag se till att sprida informationen om att han är en pedofil till England. Denna barnknullaren skall känna sig jagad resten av sitt patetiska liv.

Gädda 260 står som utvandrade till Barcelona, men fortfarande gift med frugan enligt ratsit.
Citera
2024-06-25, 12:25
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Han jobbar på förskolan Ekholmsvägen 499 här i Linköping. Precis bakom mitt hus. Såg honom rätt nyligen då jag brukar gå hundpromenader runt förskolan. Vet att han är omtyckt och duktig pedagog. Har även träffat honom på Lärarförbundet. Påläst och kunnig. Blev riktigt chockad. Han är skild sen många år , tror han är rätt ensam. Han har även någon sjukdom typ något med sköldkörteln.

Tack för info! Vet du om det har vidtagits några åtgärder?
Citera
2024-06-25, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Tack för info! Vet du om det har vidtagits några åtgärder?
Inte vad jag hört men antar att han är tagen ur tjänst.
Citera
2024-06-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Merparten av vänlistan tycks vara personer med engelska namn. Har alla svenska vänner fått kännedom om vad han gjort och sagt upp bekantskapen och de enda som inte gjort det är utlänningar som inte känner till Dumpen?

Vilket gäddnummer?
Citera
2024-06-25, 13:23
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Vi närmar oss 500 gäddor och ingen av dessa har bjudit upp till riktig knogdans, nån knuff eller försök att slå bort mobiltelefonen som mest. Eller har jag missat något?

Jo. Det var ju en ex-polis på södermalm i Stockholm som vevade mot Patrik och mobilen flög iväg ur Saras hand.
Citera
2024-06-25, 13:47
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas.karl1254
Det är många här i tråden som har en hel del negativt att säga om dessa "gäddor", jag skulle gärna vilja höra något positivt, tack!
Jag kan säga att "RickyRomaRommin" har gjort en hel del positiva saker för hbtq+ communityt i göteborgsområdet och han är en riktig eldsjäl, jag vet att han spenderat en hel del tid med barn som bara har gott att säga om honom, tycker att det är ovärdigt av dumpen att häga ut honom med tanke på hur lite bevis dem faktist hade och även med tanke på att han är funktionsnedsatt.

Minst 7-8 gäddor har begått självmord efter publicering på Dumpen. Det är väl positivt om något?
Citera
2024-06-25, 14:02
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Kan ha något att göra med att de kan hamna i vanligt fängelse. Pedofiler är fega. De kan ge sig på kvinnor och barn. Vissa gäddor är t.o.m. mindre än Sara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in