2023-12-21, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Nu skriver P att dom ska avslöja vem som gömmer sig i magen, samtidigt som hon gör iordning en rosa ballongbåge. Vilken överraskning …

Ingen som vågar sätta sitt sparkonto på att det blir en pojke😅?
Citera
2023-12-21, 19:21
Medlem
Haha rosa ballonger. Men snälla; vi vet det är en flicka. P, du gjorde abort för några månader sedan då det var för er fel kön..
Citera
2023-12-21, 20:40
Medlem
Nu har de gått ut med att det blir en flicka samt att de har förlovat sig.

Lite ledsamt att det var så förutsägbart angående könet... då det betyder ju att de valde bort det tidigare barnet pga att det var en pojke... Men nu borde J ju vara glad iaf.

Lite otippat med förlovning. Men grattis till den!
Citera
2023-12-21, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna

Lite ledsamt att det var så förutsägbart angående könet... då det betyder ju att de valde bort det tidigare barnet pga att det var en pojke... Men nu borde J ju vara glad iaf.

Nä det var ingen surprise alls. Förlovningen känns inte otippad heller, dom gör väl allt för att försöka hålla ihop. Tror inte på dom i längden. Tappert försök
J är ju bara sorglig som inte tar ansvar för T men skaffar en till. Nä usch.
Citera
2023-12-21, 20:43
Medlem
Suprise att de va en tjej?

Jäklar va mycket kommentarer osv hon får
Citera
2023-12-21, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna

Inte alls otippad med förlovning. De båda är så spontana och kör all in direkt.., med allt!

Ja jag tror nog P med ville ha en tjej
Citera
2023-12-21, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livne89
Kan inte tänka mig att det är okej att vara sjukskriven
med sjukpenning på 100% från sitt jobb samtidigt som man jobbar extra med något annat, då har man ju en arbetsförmåga

Vet inte hur de fungerar med försäkringskassan men ja tänker att de är ganska stor skillnad på att jobba med hennes jobb på lagret med tunga lyft, hårt fysiskt jobb och att lägga upp lite videoklipp på Instagram.
Citera
2023-12-21, 22:07
Medlem
Känns lite som att frieriet till J var ett försök att skifta lite fokus från hela bebisen-är-en-tjej-och-det-har-alla-vetat-om-eftersom-vi-valde-att-abortera-bort-hennes-bror-grejen.
Citera
2023-12-21, 22:15
Medlem
Men blä vad osmakligt att han klämmer på bröstet framför barnen. Spyr i min egen mun!
Citera
2023-12-21, 23:57
Medlem
Ruo999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
https://www.forsakringskassan.se/kon...brott#/forsteg

Smidigt.

Supersmidigt.
Citera
2023-12-22, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Men blä vad osmakligt att han klämmer på bröstet framför barnen. Spyr i min egen mun!

Får typ känslan av att något är fel på han?
Citera
2023-12-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoJohann
Vet inte hur de fungerar med försäkringskassan men ja tänker att de är ganska stor skillnad på att jobba med hennes jobb på lagret med tunga lyft, hårt fysiskt jobb och att lägga upp lite videoklipp på Instagram.

Det förstår jag, men du kan be om arbetsanpassning för att undvika sjukskrivning då. Man får däremot inte uppbära sjukpenning och samtidigt arbeta, det är bidragsfusk.
Nu VET jag ju inte vilken % hon är sjukskriven på, men gissar att det är 100% av sin tjänst. Kan man hoppa runt och kränga på sig tights utan en min, brottas på golvet med ballongbåge, måla och sätta upp tunga hyllplan och göra andra samarbeten så skulle hon kunnat få en arbetsanpassning som hon hade klarat av på sitt jobb graviditeten ut.
Sjukskrivning är smidigt och det är pengar in på kontot, men var då sjukskriven, gör inte bådeoch 🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in