2023-08-21, 19:04
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
P filmade från baksätet…

Allt är som det brukar då, dom kan inte hantera barnen säkert i bilen.
Citera
2023-08-21, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippelsats
Kommer vara lika jävig här inne som er och irritera så ögonen blöder. Det roligaste i den här historian är den att ni inte är fler än fem tragiska personer som bara hade önskat att det fanns fler som ni som hatade. Riktigt deprimerande att se hur ni ödslar er tid genom att förnedra och trycka ner någon annan. Kommer aldrig finnas ursäkter för att vara feg och gömma sig anonymt bakom en alias! Till skillnad från er så känner jag detta ”wt-par” och dom själva vet hur jävla hårt vi som är runt dom håller i dom. Tillbaka till det jag skrev sist jag hoppas du får närhet och har någon som tycker om dig och bekräftar dig, som får dig att känna dig duglig så du slipper sitta här inne och vara arg på någon du inte ens känner.

Jaha då är du ett av packen som satt och söp i lördags hemma hos dem med små barn kring benen. Bra jobbat, verkligen 😏
Citera
2023-08-21, 19:28
Medlem
Citat:
Kommer vara lika jävig här inne som er och irritera så ögonen blöder. Det roligaste i den här historian är den att ni inte är fler än fem tragiska personer som bara hade önskat att det fanns fler som ni som hatade. Riktigt deprimerande att se hur ni ödslar er tid genom att förnedra och trycka ner någon annan. Kommer aldrig finnas ursäkter för att vara feg och gömma sig anonymt bakom en alias! Till skillnad från er så känner jag detta ”wt-par” och dom själva vet hur jävla hårt vi som är runt dom håller i dom. Tillbaka till det jag skrev sist jag hoppas du får närhet och har någon som tycker om dig och bekräftar dig, som får dig att känna dig duglig så du slipper sitta här inne och vara arg på någon du inte ens känner.

Om det nu aldrig finns ursäkter för att vara feg och gömma sig bakom en alias, precis som både du och jag gör. Vem är du?
Citera
2023-08-21, 19:32
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minionjion
Om det nu aldrig finns ursäkter för att vara feg och gömma sig bakom en alias, precis som både du och jag gör. Vem är du?

HAHHA oooohhh!! Ja snälla trippelsats berätta vem du är om det nu är det enda rätta
Citera
2023-08-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
HAHHA oooohhh!! Ja snälla trippelsats berätta vem du är om det nu är det enda rätta

😂😂😂😂
Citera
2023-08-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit

Haha spänningen är olidlig nu
Citera
2023-08-21, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Jaha då är du ett av packen som satt och söp i lördags hemma hos dem med små barn kring benen. Bra jobbat, verkligen 😏

Vill du ha en kompis kanske? Jag kan dricka vin med dig om du vill. Så slipper du på lördagskvällar sitta på Flashback och önska att du också hade någon att spendera tid med.
Citera
2023-08-21, 23:01
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Vill du ha en kompis kanske? Jag kan dricka vin med dig om du vill. Så slipper du på lördagskvällar sitta på Flashback och önska att du också hade någon att spendera tid med.

Tycker det är så roligt hur du anklagar oss för att hänga för mycket här inne men själv uppdaterar du som en blådåre. Inser du inte att du är lika aktiv i tråden som vi?
Kvittar om du tycker om P eller inte, du håller liv i tråden. Och det kanske du ska undvika om du nu är Ps vän.
Citera
2023-08-22, 03:27
Medlem
Citat:

Beklagar att du känner dessa två, verkligen.
Hur ärliga är dom på en skala 1-10?

Hur kommer det sig att de tycker att det är rimligt att överge ett barn helt och hållet?
Dessutom samtidigt som de avlar fram fler?

Hur kommer det sig att J inte har något eget socialt nätverk förutom P och de personer som kretsar runt henne? Han har ju trots allt bott på andra orter tidigare, det märks inte va? 🤭

Hur fungerar deras ekonomi egentligen? Tänker med alla skulder? Trots de har de råd att leva flott men de har inte råd att ha hand om ett till barn? Vi vet ju såklart redan att det är för att det är J's avkomma med annan kvinna. Intressant dock att det går att fira alla P's barn på födelsedagar, jul m.m. Ta med dom på aktiviteter, semester. Men det finns inte pengar till bensin för att umgås med J's son? (Oj, glömde.. J har ju blivit erbjuden att få bensin betalt men fortfarande inte dykt upp).

Kram till dig som känner dessa starka, fina och ärliga personerna. Beundrar dig.
Citera
2023-08-22, 07:49
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Beklagar att du känner dessa två, verkligen.
Hur ärliga är dom på en skala 1-10?

Hur kommer det sig att de tycker att det är rimligt att överge ett barn helt och hållet?
Dessutom samtidigt som de avlar fram fler?

Hur kommer det sig att J inte har något eget socialt nätverk förutom P och de personer som kretsar runt henne? Han har ju trots allt bott på andra orter tidigare, det märks inte va? 🤭

Hur fungerar deras ekonomi egentligen? Tänker med alla skulder? Trots de har de råd att leva flott men de har inte råd att ha hand om ett till barn? Vi vet ju såklart redan att det är för att det är J's avkomma med annan kvinna. Intressant dock att det går att fira alla P's barn på födelsedagar, jul m.m. Ta med dom på aktiviteter, semester. Men det finns inte pengar till bensin för att umgås med J's son? (Oj, glömde.. J har ju blivit erbjuden att få bensin betalt men fortfarande inte dykt upp).

Kram till dig som känner dessa starka, fina och ärliga personerna. Beundrar dig.

Ett otroligt svar!

Ja, Trippelsats? Hur ska du nu försvara det vembryrsig- skriver?

Att dom övergett lilla T och prioriterar sina (lånade) kronor enbart på Ps barn kan du inte komma runt. Hade J VELAT ha lilla T i sitt liv hade han löst det men svaret är enkelt; han vill inte. Det är så jävla sorgligt och det vet du med. Men visst har råttan till pappa ett hjärta av guld ändå? Något fint om att J övergett sin son ska du nog kunna komma på.
Citera
2023-08-22, 10:24
Medlem
Gick in och kollade igenom hela js Instagram. Jag uttalar mig inte huruvida lämpligt det är för ett autistiskt barn med vv boende, som dom hävdar. Men efter att ha haft så mycket kontakt som det ser ut till typ obefintligt kan knappast ha med autismen att göra.
Tycker verkligen att han eller du om du läser detta, ska kämpa för din son oavsett vad nån säger.
Det kan inte finnas nån vettig person som rekommenderat noll kontakt med sitt barn pga funktionsnedsättningar. Som det ser ut utåt iaf.
Senast redigerad av granskottet80 2023-08-22 kl. 10:33.
Citera
2023-08-22, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Gick in och kollade igenom hela js Instagram. Jag uttalar mig inte huruvida lämpligt det är för ett autistiskt barn med vv boende, som dom hävdar. Men efter att ha haft så mycket kontakt som det ser ut till typ obefintligt kan knappast ha med autismen att göra.
Tycker verkligen att han eller du om du läser detta, ska kämpa för din son oavsett vad nån säger.
Det kan inte finnas nån vettig person som rekommenderat noll kontakt med sitt barn pga autismen. Jag har själv ett autistiskt barn.

Här är vi åter igen, Lilla T har ingen diagnos. Det är J som har självdiagnoserat för att ha någonting att skylla på. Precis som han använder deras "dåliga ekonomi" att skylla på och även alla andra dåliga ursäkter som lyser igenom.

Lilla T har genomgått den utredning angående diagnos som har gått att göra (som inte visade någon diagnos). Om en diagnos skulle visas vid senare utredning när pojken är äldre så får det vara så.

Det är heller inte påtal om vv boende för lilla T om jag har förstått det rätt utan kanske varannan helg? Eller nån helg? Nån gång? Nått tillfälle? J kunde inte ens ha sin son ett dygn denna sommar. Behöver jag berätta hur många månader sedan de är han ens såg sin son?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in