2023-04-17, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Exakt det här!! Är det äckligaste av allt i deras familj. Att dom, om det beror på J eller P kvittar det är lika sjukt oavsett, väljer bort Js barn.
Att T inte räknas som familj. Att J övergivit sin förstfödda. Att J engagerar sig i och tar hand om en annan kvinnas barn.
Jag kräks.

Ja det kvittar vem, det är så illa och det borde båda som är föräldrar ändå förstå…
Citera
2023-04-17, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxfelllan
+1! Kan för mitt liv inte förstå hur man kan överge sin förstfödda för ett nytt barn & liv med sin nya.
Mycket skit i den här tråden har spårat och gått över styr men kritiken mot J som ”pappa” till T är 100% befogad.

Ja jag tycker också mycket här har spårat men håller med att kritiken mot J verkligen är befogad. Det är fruktansvärt!
Citera
2023-04-17, 16:45
Medlem
Nu ska de bli veganer, dock bara hel&halvfabrikat. Hur länge håller detta i sig? 1 månad?
Citera
2023-04-17, 17:09
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Nu ska de bli veganer, dock bara hel&halvfabrikat. Hur länge håller detta i sig? 1 månad?

Blir väl några veckor som vanligt
Också att P ba ”jag åt veganskt när jag ammade L”. I call bullshit.

Edit: hon gjorde reklam för ARLA när hon ammade L! Den här kvinnan ljuger och förskönar verkligen allt? Smått som stort. Mytoman?
Senast redigerad av tivolit 2023-04-17 kl. 17:24.
Citera
2023-04-17, 17:13
Medlem
Kan hon hålla i nått intresse längre än typ 1-2 månader? Förra årets planterade hon som en galning, nu har hon börjat och slutat måla tavlor, börjat träna crossfit, ska bli vegan? 🙄
Citera
2023-04-17, 17:25
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Kan hon hålla i nått intresse längre än typ 1-2 månader? Förra årets planterade hon som en galning, nu har hon börjat och slutat måla tavlor, börjat träna crossfit, ska bli vegan? 🙄

Och så inser hon inte själv att det bara är damp hon har. Det är inga ”nya roliga spännande intressen”.
Citera
2023-04-17, 19:44
Medlem
Citat:
Blir väl några veckor som vanligt
Också att P ba ”jag åt veganskt när jag ammade L”. I call bullshit.

Edit: hon gjorde reklam för ARLA när hon ammade L! Den här kvinnan ljuger och förskönar verkligen allt? Smått som stort. Mytoman?

Hahahha. Vet hon skillnaden på vegetarian och vegan?
Citera
2023-04-18, 15:36
Medlem
tivolits avatar
Nu börjar dom båda två jobba/plugga igen. Heja heja.
Citera
2023-04-18, 20:15
Medlem
Citat:
Starkt av dom tycker jag!
Citera
2023-04-18, 20:17
Medlem
Citat:

Ja verkligen heja heja!
Citera
2023-04-18, 23:10
Medlem
tivolits avatar
Men nu undrar vi alla hur länge P kommer stanna på sitt nuvarande jobb. Hur länge har hon varit på ett och samma jobb? Några månader? Ett halvår? Någon som vet?
Citera
2023-04-19, 12:15
Medlem
Citat:
Men nu undrar vi alla hur länge P kommer stanna på sitt nuvarande jobb. Hur länge har hon varit på ett och samma jobb? Några månader? Ett halvår? Någon som vet?

Antagligen inte speciellt länge eftersom hon föder barn vartannat år 😅
Men hon är ju duktig på inredning iaf tycker jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in