2024-12-14, 19:47
Medlem
Vad för kryptiskt har hänt nu? Nåt negativt känns det som iaf
Citera
2024-12-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Patricias barndomskompis har nog kollat för långt ner i vinflaskan ikväll, lika barn leka bäst🫣

Vad menas med denna kommentaren ? 🤷🏻‍♀️ är det någon story som tagits bort eller så? *nyfiken*

Har följt P rätt länge, sedan jag också skänkte pengar till insamling vid I. Tycker mer och mer av livet de lever är en skam rent ut sagt, alla skulder, fläka ut barnen, sko sig på I:s död var o varannan dag och samtidigt ge fasad av lyxliv. Tycker lite synd om barnen som får stå mitt i detta och inte direkt har något val.

Däremot virkar hon fint, hade önskat jag också kunnat det 🙂
Citera
2024-12-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutanuuu
Gått tillbaka och kan hitta namn på någon gudmor. Första bokstaven?

Första bokstaven på gudmodern är också M. Vet att hon syntes på både J & Ps storys för ett par veckor sen när dem var ute i skogen och grillade och hade alla barnen med sig, där syntes även hennes yngsta son - som hon har med denne (dömda) man som börjar på T.
Kanske visserligen har separerat då han inte var med framför kameran men ändå, skulle aldrig låta en karl som honom vara nära mina barn, han har liksom dömts för misshandel av flera av sina tidigare sambos😬
Citera
2024-12-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
Första bokstaven på gudmodern är också M. Vet att hon syntes på både J & Ps storys för ett par veckor sen när dem var ute i skogen och grillade och hade alla barnen med sig, där syntes även hennes yngsta son - som hon har med denne (dömda) man som börjar på T.
Kanske visserligen har separerat då han inte var med framför kameran men ändå, skulle aldrig låta en karl som honom vara nära mina barn, han har liksom dömts för misshandel av flera av sina tidigare sambos😬

Då är jag med på vilka. Fy fan
Citera
2024-12-14, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Men gå ö lägg dig för fan.
Störda människor som försvarar ett sånt beteende, ”man blir inte lurad om man inte förlorar pengar” jo men visst tjena team P,
Jag blev lurad en gång på en vara som jag köpte till min son, det var en unik vara som jag hade letat efter, jag fick aldrig varan jag blev lurad.
Jag betalade inga pengar och blev däremot inte lurad på det sättet.
Men lurad blev jag av en oärlig människa som inte brydde sig så mycket om det.
Sonen blev ledsen också pga det beteendet.
Livet består av mer än pengar och man kan bli lurad på många sätt.
Tänk till innan du vädrar ditt unkna synsätt.

Men sluta grina!
Citera
2024-12-14, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det spelar väl för fasen ingen roll om det är "gudfar", morfar, tomten eller någon random gubbe från dumpen- man har väl för fasen kläder på sig när man gosar ner sig med någon annans barn?
Särskilt då man har handen mot en sjuårings bröst samtidigt.

Men men, du tycker säkert Pannans nakenbilder på barnen också är okej att visa offentligt. Märkliga människor det finns 🤮

Nej det tycker jag inte men bilden lär ju vara från någon morgon då de sover i samma säng. Säkert en nära anknytningsperson.

Vet du vad anknytning är, fick du det som barn? Verkar inte så med ditt beteende.
Citera
2024-12-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Nej det tycker jag inte men bilden lär ju vara från någon morgon då de sover i samma säng. Säkert en nära anknytningsperson.

Vet du vad anknytning är, fick du det som barn? Verkar inte så med ditt beteende.

Hade en väldigt fin barndom, tackar som frågar.
Knöt an fint till mina föräldrar och lämnades sällan bort till barnvakt och de få tillfällen det skedde så hade dom kläder på sig, precis som jag förutsätter att mina barns barnvakter har.

Om nu Loui lämnats bort så pass ofta att han inte märker skillnad på sina föräldrar och en barnvakt så kanske soc bör kliva in med mer stöd åt denna familj.
Citera
2024-12-15, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hade en väldigt fin barndom, tackar som frågar.
Knöt an fint till mina föräldrar och lämnades sällan bort till barnvakt och de få tillfällen det skedde så hade dom kläder på sig, precis som jag förutsätter att mina barns barnvakter har.

Om nu Loui lämnats bort så pass ofta att han inte märker skillnad på sina föräldrar och en barnvakt så kanske soc bör kliva in med mer stöd åt denna familj.

Det kanske är bra om han får en till fadersfigur. Han riktiga pappa kanske väljer att göra en repris och lämna honom också. Har man gjort det en gång och visat att man kan så lättvindigt överge ett barn. Vad är det som inte säger att man kan göra det igen?
Citera
2024-12-15, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Det kanske är bra om han får en till fadersfigur. Han riktiga pappa kanske väljer att göra en repris och lämna honom också. Har man gjort det en gång och visat att man kan så lättvindigt överge ett barn. Vad är det som inte säger att man kan göra det igen?

Ja egentligen, tänkte inte så långt..
Citera
2024-12-15, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Notera att Grynets inte kan kommentera eller försvara en enda sak som du lägger fram… För du kommer med sakliga bevis och ifrågasättanden och sånt går inte att försvara eftersom det inte finns några rimliga förklaringar.

Det dröjer väl inte länge innan P har ”stickat alldeles för mycket” och börjar sälja av sitt skit och tjäna pengar på något hon inte heller kommer skatta på, precis som med tavlorna hon målade. När folk började uppmärksamma hur mycket betalt hon tog för tavlorna utan att starta ett officiellt företag där hon kunde redovisa vinster och betala skatt så la hon ner den verksamheten.

Men hur gör hon med alla samarbeten? Influensers är ju sjukt granskade
Citera
2024-12-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Men hur gör hon med alla samarbeten? Influensers är ju sjukt granskade

Det är väl det enda hon skattar för.
Däremot förutsätter jag att Pannan inte skattar för gåvor, pr-bud etc.

Minns inte om Pannan har skatteskulder hos KF men det skulle dessutom inte förvåna mig. Hon skiter ju fullkomligt i sina skulder.
Citera
2024-12-15, 09:22
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Men sluta grina!
Grina?
Ingen som grinar förutom du och team P.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera