Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-22, 23:26
Medlem
Han kände väl att hn blivit kastad under bussen av både rikshoran Staaf och av Thornberg som tog handen från honom idag i intervjuer.
Citera
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Undrar om hon hade ett s.k. förhållande med honom. Linda behöver omges av kvinnor (förutsatt att hon inte gillar såna också).

Hon skulle säkert lappa mus om det gav karriären en skjuts uppåt, sen har han sig själv att skylla då han tänkt med kuken, då han fuskat duktigt för en snygg psykopatisk kvinna är villig att smaska på den. Sen är dom flesta självmord tragiska.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Oerhört ynkligt om det är självmord. Han var 61 år och skulle ändå gå i pension snart. Det här spektaklet hade ändå varit glömt om något år och han hade kunnat flytta till annat land så länge.

Fruktansvärt onödigt.
Egen erfarenhet av ångest? Depression? Självhat? Skuld skam? Med 10 miljoner åskådare? Han kanske kände att han inte ville bränna mer skattepengar?
Citera
Medlem
Wikipedia var då snabb med att utropa självmord!
Citera
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redberriesyum
Självmord vore ingen högoddsare va?

Nä, självmord är ingen högoddsare särskilt inte bland personer med omfattande psykopatiska och grandiosa personlighets drag. Det brukar bli självmord som är det enkla när sanningen och verkligheten gör sig påmind hos dessa individer.
Citera
Medlem
Det var som fan. Han insåg polisens inkompetens och tog konsekvenserna.

Sveriges polis - EUs mest inkompetenta sett till antalet lösta brott. Ska man vara kriminell så är det Sverige som gäller.

Ärofylld död ändå, det var säkert statens pistol som han sköt sig med.
Citera
2023-02-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AF11
Förbannad. Dessa drev som driver människor till självmord. Var lite förlåtande i hanteringen av människors misstag

Hade han erkänt misstaget och avgått så hade han förlåtits på så sätt att vi glömt bort honom snabbt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Förklara hur han förlorat "allt". Jag har träffat så många som varit med om saker som är hundra gånger värre som inte tagit livet av sig...
Han var en svag människa, därför han enkelt blev utnyttjad av Staaf.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Jag antar att Mats också lyssnade på dagens Studio Ett.
Vad sas där?
Citera
Medlem
helt sjukt att folk här inne tror på fullaste allvar att poliser på kontoret bär vapen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ittepa
+1

De ska även ha styrkan och stabiliteten att inte vara otrogna mot sina fruar, som Micael Byden.

Nu är ÖB Blygdbén mellan benen på Linda. Hoppas inte att han är lika svag mentalt och det slutar med ett skott i tinningen även för Micael. När Linda gör slut och tidningarna börjar göra sitt jobb, som med Löving.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Tjänstefel är inte min definition på att vara kriminell. Ibland åker jag i 95 på en 90-väg också, det gör inte mig till en kriminell människa t.ex enligt min definition och det gör inte heller Löfving till en kriminell person pga att han har begått tjänstefel när han har varit kär i sin underchef.

Självklart måste man ta tag i jävsituationer som i Löfving och Staaf, det är illa när det sker på den nivån framförallt inom polisen. Men att kalla honom kriminell är rätt överdrivet.

Som sagt inte det ord jag själv använt. Men att kalla honom kriminell betyder inte att användaren som gjorde det är polishatare. Av allt att döma är, eller kanske snarare var, Löfving en skam för den svenska poliskåren, framförallt för att han var tidigare RPC Dan Eliassons närmaste man i "den nya polismyndigheten".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in