Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-10, 18:53
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ja, men det verkar vara andra bokstäver i det ordet.

Ja det ska självklart vara vyerna.. Märkligt fel av mig.
Citera
2023-03-10, 18:58
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag tog upp med en tjej att hon skrev för dåligt. Fick höra att jag en förtryckare och allt som skrevs av mig i vår uppsats raderades och skrevs om av henne, bakom min rygg.

Så nåt säger mig att svartbältarna i offerkofta inte tar det så väl..
Hon sa inte att hon har dyslexi då? Det brukar skyllas på det i alla väder när man inte är bra på svenska.
Citera
2023-03-10, 19:27
  #39
Medlem
Nobben.
(Om det inte bara är sex).
Citera
2023-03-10, 19:37
  #40
Avstängd
Hon behöver då inte veta detta för att jag ska vilja knulla henne?
Citera
2023-03-10, 19:39
  #41
Moderator
Maviels avatar
Rubrik ändrad.

Utgången rubrik: Om er dejt inte skilja på de och dem, lär ni den det eller blir det nobben?

/Moderator
Citera
2023-03-10, 19:52
  #42
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kralnor
Nobben.
(Om det inte bara är sex).

Följdfråga på detta, känner du inte att du vill att hon ska ha lite hjärna även om du bara ska ha sex med henne? Eller är det helt oväsentligt då?
Jag skulle inte ha sex med en man som inte kunde stava vettigt, för hur ska vi då kunna kommunicera om olika saker för att det ska bli bra sex?
Citera
2023-03-10, 19:53
  #43
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurern
Haha vem bryr sig om någon skriver dem istället..
Snarare stör jag mig mer på såna som dig som tror att ni är bättre pga att ni använder de istället för dem.
De är inget man använder istället för dem, det är två olika ord, flaskollon.
Citera
2023-03-10, 20:15
  #44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag har väl blivit snobbig med åren, men det känns svårt att överkomma en tjej som som inte kan skilja på de och dem, särskriver, skriver som en kratta, felstavar. Jag hade nog "vidgat vyarna" så att säga... Relationen är i livsuppehållande tillstånd.


Hur ser ni på det? Kommer ni ta upp elefanten i rummet?
Får man ödmjukt föreslå att du synar dina egna stavfel och underliga ord innan du ger dej på andra? Vad sjutton betyder "överkomma"? Och det heter "vidga vyerna", inte "vyarna". Slarvfel i text är inte heller så roligt ("som som"). Lika barn leka bäst och ni verkar sannerligen ha en del gemensamt.
Citera
2023-03-10, 20:24
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Får man ödmjukt föreslå att du synar dina egna stavfel och underliga ord innan du ger dej på andra? Vad sjutton betyder "överkomma"? Och det heter "vidga vyerna", inte "vyarna". Slarvfel i text är inte heller så roligt ("som som"). Lika barn leka bäst och ni verkar sannerligen ha en del gemensamt.

Det betyder som jag använde det. Det är du som passar ihop med en sådan. Att inte veta vad överkomma betyder i sammanhanget äe värre än dem-synder. https://svenska.se/saol/?id=3694201&pz=5
__________________
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2023-03-10 kl. 21:10.
Citera
2023-03-11, 10:40
  #46
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Det betyder som jag använde det. Det är du som passar ihop med en sådan. Att inte veta vad överkomma betyder i sammanhanget äe värre än dem-synder. https://svenska.se/saol/?id=3694201&pz=5
Hur det nu är med allt så har du skitdålig svenska, din meningsbyggnad känns lite... institution.
Citera
2023-03-11, 10:48
  #47
Medlem
Är hon en 8:a så spelar det ingen större roll. Snygg och knullsugen, ja tack. Bara att dogga och sedan inte höra av sig mer, om det nu inte är för att få lite mer action. Men absolut inga fler dejter med långa samtal.

Är hon en 7:a så blir det nobben direkt. Mindre attraktiva kvinnor måste kompensera mycket med sitt intellekt. Kan hon inte skillnaden på de och dem så är det ju dödfött.
Citera
2023-03-11, 10:56
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag har väl blivit snobbig med åren, men det känns svårt att överkomma en tjej som som inte kan skilja på de och dem, särskriver, skriver som en kratta, felstavar. Jag hade nog "vidgat vyarna" så att säga... Relationen är i livsuppehållande tillstånd.


Hur ser ni på det? Kommer ni ta upp elefanten i rummet?
Jag väljer att prata med min tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in