Citat:
Ursprungligen postat av
DenAndraGrannen
Kan någon förklara vem som skadas av att några säger att dom inte tror på förintelsen?
Jag fattar inte hur intelligenta personer kan tycka att detta "hotet" gör att man ska förstöra yttrandefriheten. I framtiden kan det bli ett sanningsministerium som ger ut en hel bok av sanninger som är "bevisade", "Koranen II".
Vi måste vara styrd av ondska eller idioter. Jag vet inte vilket.
Idioter. Eller snarare, karriärister i grupp. Enfald är ganska ovanligt hos individer, men en regel bland grupper.
Sanningsministerium om fördelarna med massiv flyktinginvandring har vi redan, om det inte nedmonterades efter kritiken.
Håller med om din tes, jag menar, vad är de rädda för? Jag har träffat på ett par förintelseförnekare och det är ju inte direkt de vassaste knivarna i lådan. Att argumentera eller debattera mot sådana idioter är inte svårt alls... Bättre att låta de komma till tals så mycket de vill på sina skumma hemsidor. Om något barn lär sig av sin WT (eller muslimskt trash)-omgivning att förintelsen aldrig inträffade borde deras lärare inte ha några problem att bjuda upp till diskussion, visa hur man faktagraskar osv med praktiska exempel.