Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2023-05-03, 23:37
Medlem
Igår kväll var första gången jag provade kokain. Innan dess har jag bara rökt cannabis.

Jag lyckades få tag på ett gram och min tjej och jag delade upp det i tio linor, så fem linor var.

Jag tog min första dos och det verkade inte så illa, en liten brännande känsla i näsan. Min tjej bad mig ta lite på fingret och gnida det på tandköttet som man ser på TV, inget i början, men en minut senare var mitt tandkött och tungan bedövad.

Cirka 10 minuter senare märkte jag att det började kicka in, svårt att beskriva, det var en lätt euforisk känsla i hela kroppen. Sedan märkte jag att det droppade ner i baksidan av min hals, äckligt äckligt äckligt. Gjorde baksidan av min hals bedövad och av någon anledning påverkade det min kräkningsreflex. Jag slutade upp med att kräkas lite i toaletten ett par gånger.

När kvällen fortsatte vi att snorta i ca 45 minuter. När jag tog den tredje och fjärde linan kände jag att det blev annorlunda, det var mer njutbart. Jag började förstå hur människor kan göra 18-timmars binge på den här skiten, ju mer du tar desto bättre känner du dig. Jag märkte att "ruset" blev ännu mer intensivt och det kom mindre än 5 minuter efter ett andetag, men i samband med ruset var det känslan i bröstet av ökad hjärtfrekvens. Nergånget var också mycket märkbar för mig, jag skulle börja svettas utan att göra något ansträngande.....men 5 minuter efter en annan lina var allt bra igen.

Jag lyckades somna cirka 2 timmar efter den sista linan. Jag gjorde dock lite forskning och hittade att några av er rekommenderade att ta Tylenol PM mot slutet av din "session" för att hjälpa till med sömnen, och det fungerade.

Så det är nästa dag...jag är trött som fan och har dragit slutsatsen att göra kokain inte är för mig. Jag föredrar cb som varar längre och nedgången är inte så dålig. Jag säger inte att jag aldrig skulle göra det igen....kombinationen av bedövning i baksidan av min hals, den äckliga smaken i min hals och den superkorta varaktigheten av effekten gör inte att det står högt på min lista över saker att festa med. Är det beroendeframkallande? Jag har aldrig varit beroende av något, så jag kan inte föreställa mig att vara beroende av en sådan drog.
Senast redigerad av lateregistration33 2023-05-03 kl. 23:49.
Citera
2023-05-03, 23:39
Medlem
-Läste rubriken och ger dej 1 (ett) råd kliv av medans du kan.
Citera
2023-05-03, 23:42
Medlem
psykoshippiens avatar
"Jag märkte att "ruset" blev ännu mer intensivt och det var över mindre än 5 minuter ibland efter ett andetag"
Mycket bra beskrivning av svenskbankad kola, det får en trea.

Bästa med kola är att man kan gå på det dagligen utan att det varken blir för mycket eller för lite men det kostar som det smakar, 40 gram bra dos i månaden skulle man ha minst för att hålla sig någorlunda nöjd, skulle i Sverige då landa runt 30-50 papp beroende på leverantör.
Senast redigerad av psykoshippien 2023-05-03 kl. 23:45.
Citera
2023-05-03, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso

Första och sista gången förmodligen
Citera
2023-05-03, 23:47
Medlem
Sagodjurs avatar
Kan ju inte stämma, på film så blir dom jätteglada av kola och ingen mår dåligt
Citera
2023-05-04, 00:25
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Beroendepotentialen är kraftigt överdriven.

Majoriteten får inga problem med missbruk och kan ta kokain någon gång ibland.

Sen är det också så att ladd är rätt värdelöst utan alkohol.
Citera
2023-05-04, 00:31
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Beroendepotentialen är kraftigt överdriven.

Majoriteten får inga problem med missbruk och kan ta kokain någon gång ibland.

Sen är det också så att ladd är rätt värdelöst utan alkohol.
=
Sanningen.
De flesta klarar av att party knarka.
Citera
2023-05-04, 00:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XEXXE69
=
Sanningen.
De flesta klarar av att party knarka.
Så är det, på samma sätt dom allra flesta människor kan dricka alkohol utan att bli 24/7 parkbänksalkisar.
Citera
2023-05-04, 00:48
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lateregistration33
Första och sista gången förmodligen

Snyggt! Finns mycket trevligare droger än ladd (cannabis exempelvis, fortsätt med det ).
Citera
2023-05-04, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
"Jag märkte att "ruset" blev ännu mer intensivt och det var över mindre än 5 minuter ibland efter ett andetag"
Mycket bra beskrivning av svenskbankad kola, det får en trea.

Bästa med kola är att man kan gå på det dagligen utan att det varken blir för mycket eller för lite men det kostar som det smakar, 40 gram bra dos i månaden skulle man ha minst för att hålla sig någorlunda nöjd, skulle i Sverige då landa runt 30-50 papp beroende på leverantör.

Får intrycket av att det inte är svenskbankad kola. Skrivet på dålig svenska och ingen i Sverige säger tylenol tex.

10g I veckan är väldigt mycket även om du kör på hårt om det är ok kvalitet alltså. Kommer långt på hälften av det om du inte ska bjuda bort de mesta.
Citera
2023-05-04, 02:23
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Får intrycket av att det inte är svenskbankad kola. Skrivet på dålig svenska och ingen i Sverige säger tylenol tex.

10g I veckan är väldigt mycket även om du kör på hårt om det är ok kvalitet alltså. Kommer långt på hälften av det om du inte ska bjuda bort de mesta.
Smådutta varje dag, dygnets alla vakna timmar. Tveksam att man har små break när man väl bestämt sig att gå all in.
Citera
2023-05-04, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Smådutta varje dag, dygnets alla vakna timmar. Tveksam att man har små break när man väl bestämt sig att gå all in.

Har du bra grejer klarar du dig på 0.5G/dag utan problem om du kör nycklar lite då o då De är ju när man sitter hemma på efterfest och dammar i sig idiotiska mängder de går åt.

Om du inte krökar samtidigt så blir de bara jobbigt om du får i dig för mycket om de är bra grejer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in