Visst jag äger en tesla men jag tycker allt Elon Musk är lite trångsynt och konservativ. Han måste tänka lite utanför boxen. Vad som skulle göra mest samhällsnytta. Istället satsar han på snabba bilar å rymdraketer. Å är tio år efter waymo . Det är fel personer som sitter på pengarna tycker jag allt. Fatta en sån sak som att kunna dagspendla till Stockholm å jobba utan problem. Vilken helt annan rörlighet och tillgänglighet på arbetsmarknaden vi skulle få. Vilken helt annan turistnäring vi skulle få om folk kan ta sig vart som helst på en snabbt å smidigt sätt.
FSD v13 är här, och det börjar verkligen se imponerande ut! Av det jag sett hittills har det bara varit ett fåtal tillfällen där föraren behövt ta över. Dessa situationer uppstår oftast i samband med att bilen ska starta eller parkera. Inte kritiska utan bara bilen stannar på fel ställe. Vad förstår ska de komma uppdatering under version ska hantera parkering bättre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!