Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-07, 10:05
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Josephsaiiid på instagram exposa analyshasse , analyshasse är inget än en scammer , rekommenderar att ni kollar josephsaiiid på instagram hans videos som finns uppe 👍🏻
Är det borttaget nu?

Frånvarande pappa säger Hasse, men hela familjen har varit skriven under hela uppväxten i samma lägenhet.
Varför förtalar han sin pappa och hyllar sin mamma? Missar jag något?
Både Hasses pappa och mamma är FÖREKOMMANDE enligt Lexbase. Vad har de gjort?
Re em Bu rhan You sef Abu Jaish 50 år Åkersberga FÖREKOMMANDE
Na bil Abd ul Wah ab Ham id 56 år ÅKERSBERGA FÖREKOMMANDE

Hasse är en billig kopia av Felix. Med skillnaden att Hasse scammar folk.
Att Hasse inte skäms. Han blir ett offentligt åtlöje för de småpengar han drar in på scammet.
Citera
2024-02-08, 08:55
Medlem
Idag släpper AH en utbildning. Som vanligt har den föregåtts med enorma mängder reels på IG o säkert andra sociala medier. Jag tittar nu på ett storyinlägg från AH som i skrivande stund postades för 10 timmar sedan. Där står det att han är "sjukt taggad" att släppa utbildningen.

Sedan kommer tre storyinlägg till, också postade för 10 timmar sedan med anonyma meddelanden från AH+ medlemmar för att visa att de ser fram emot utbildningen. Jag får det till ca 52 anonyma meddelanden som Hasse har klippt in. Ca 40 av dessa använder också ordet "taggad Taggad var alltså ordet vid AHs köksbord igårkväll.

För en tid sedan släppte han en video för medlemmarna om något och råkade släppa berömmen direkt. Då insåg han det ologiska och la snappt ut en story där han meddelande att några slumpvisa alltid fick se en utbildning etc i förskott o det var deras omdöme.

Var det så Hasse tänkte att hans liv skulle se ut när han pluggade på KTH? Hitta på fejkkommentarer o spela in reels dagarna i ända för att visa hur framgångsrik han är?
Citera
2024-02-08, 21:36
Medlem
Man kanske borde dra öronen åt sig när marknadsföringen han gör till sina ”kurser” är att flasha med bilar och klockor. Lite varningslampa kanske
Citera
2024-02-11, 11:38
Medlem
Förstår inte varför man ljuger om examen när det är enkelt att kolla och det är offentlig information? Nån som förstår hur man tänker då?
Citera
2024-02-11, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memmelie
Förstår inte varför man ljuger om examen när det är enkelt att kolla och det är offentlig information? Nån som förstår hur man tänker då?
ja det är ju inte en lögn han drar han har samlat på sig en del nu.. jag vet hur hans privatlektioner funkar samt hans + tjänst och det är bara mjölkning han håller på med..
Citera
2024-02-11, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huttsen
ja det är ju inte en lögn han drar han har samlat på sig en del nu.. jag vet hur hans privatlektioner funkar samt hans + tjänst och det är bara mjölkning han håller på med..

Ja exakt, men lögner som man kan ta reda på lätt, hur fungerar hjärnan då?
Är man såpass van med lögner så det inte känns som en ”big deal” ?!
Väldigt konstigt, det är ju liksom inte småsaker han ljuger om…
Citera
2024-02-12, 18:53
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huttsen
https://www.instagram.com/reel/C3LfL...BlNWdnYXZxZjF2

Profilen är privat, finns del 3 ute? Kan man isåfall se den nånstans?

Har som sagt access till AH+ via jobbkollega och sen dessa expose-videos släpptes så har Hasse fortsatt leverera targets som gått i mål, och både hans dagstargets, veckotargets, analyser och hans investeringsmöjligheter har i de allra flesta fall varit legit och gått mot mot eller in i mål. Silver som han tipsade om först har inte gått bra, Investor som var tips 2 har gått som tåget sen han publicerade det tipset. Bitcoin som var nr 3 har gått upp en bit och kommer troligen fortsätta nå nya höjder. Mara som han tipsade om för typ lite mindre än 2 veckor sen har gått upp typ 40% sen dess, så man hade kunnat kamma hem en fet vinst om man köpte vid publicering av tipset.

Man kan säga mycket, och grejerna som har kommit fram om honom att han ljuger sig blå, pressar folk till att betala för fler lektioner än vad som står på hemsidan och det där med farsan är helt sjukt. Men om man endast ser till hans tjänst, analyser och targets så kan jag inte påstå nåt annat än att de har varit legit och pricksäkra... vilket gör hela den här historien ännu sjukare. Får inte ihop varför man ska behöva ljuga om ens trading, investeringar och vinster är legit + att han borde komma ut och försvara sig själv iställte för att vara tyst och försöka sopa allt under mattan medans man får riktigt feta anklagelser riktade mot sig...... men trots allt detta så är hans targets och analyser pricksäkra, senast idag gick ännu en target i mål... Helt sjukt.
Citera
2024-02-12, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Profilen är privat, finns del 3 ute? Kan man isåfall se den nånstans?

Har som sagt access till AH+ via jobbkollega och sen dessa expose-videos släpptes så har Hasse fortsatt leverera targets som gått i mål, och både hans dagstargets, veckotargets, analyser och hans investeringsmöjligheter har i de allra flesta fall varit legit och gått mot mot eller in i mål. Silver som han tipsade om först har inte gått bra, Investor som var tips 2 har gått som tåget sen han publicerade det tipset. Bitcoin som var nr 3 har gått upp en bit och kommer troligen fortsätta nå nya höjder. Mara som han tipsade om för typ lite mindre än 2 veckor sen har gått upp typ 40% sen dess, så man hade kunnat kamma hem en fet vinst om man köpte vid publicering av tipset.

Man kan säga mycket, och grejerna som har kommit fram om honom att han ljuger sig blå, pressar folk till att betala för fler lektioner än vad som står på hemsidan och det där med farsan är helt sjukt. Men om man endast ser till hans tjänst, analyser och targets så kan jag inte påstå nåt annat än att de har varit legit och pricksäkra... vilket gör hela den här historien ännu sjukare. Får inte ihop varför man ska behöva ljuga om ens trading, investeringar och vinster är legit + att han borde komma ut och försvara sig själv iställte för att vara tyst och försöka sopa allt under mattan medans man får riktigt feta anklagelser riktade mot sig...... men trots allt detta så är hans targets och analyser pricksäkra, senast idag gick ännu en target i mål... Helt sjukt.

Ansök om att följ josephsaiiid, han verkar acceptera alla förfrågningar.

Håller med dig att det finns många delar i historien som blir lite motsägelsefulla. Som dagens veckotarget på nasdaq100. 40-50 punkter tills den nåddes. Hans mål var förra veckans högsta i en uppåtgående trend, ganska troligt det nås - och Hasse kan skryta om att hans target nåtts. Men det är ju bara några få punkter han fått rätt på i ett volatilt index.

Investor brukar ju vara bra att tipsa om den ska gå upp, speciellt när börsen var positiv. Silver däremot är en produkt som är ordentligt svår att analysera, tycker jag i vart fall, den brukar röra sig kraftigt och oberäkneligt.

Visar H upp egna trades någon gång? Vore väl intressant om han livetrejdade någon gång för AH+ medlemmarna? Så man kan se när var o hur han tar trades, kanske positionsstorlek etc. Att bara se dyra bilar o flashigt liv tyder ju på att han inte lever på trading utan sälja kurser utbildningar. Jag var på ett event med IG där en trader satt på scen o tradade live hela kvällen. Han var sjukt duktig och det var en sådan upplevelse som gör att honom kunde jag lätt köpt en kurs av.

Tjänar du på medlemskapet är det ju inte så mycket att tveka på. Kan ju vara så enkelt att Hasse sjäv köper signaler som han bara förmedlar vidare? Soppan skall helt klart bli intressant att följa, J Saiiid har ju sagt han skall anmäla Hasse till dubais myndigheter.
Citera
2024-02-12, 20:13
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Ansök om att följ josephsaiiid, han verkar acceptera alla förfrågningar.
Will do.

Citat:
Håller med dig att det finns många delar i historien som blir lite motsägelsefulla. Som dagens veckotarget på nasdaq100. 40-50 punkter tills den nåddes. Hans mål var förra veckans högsta i en uppåtgående trend, ganska troligt det nås - och Hasse kan skryta om att hans target nåtts. Men det är ju bara några få punkter han fått rätt på i ett volatilt index.
Håller med om att många (eller snarare flesta) av hans targets är bara några få punkter som du säger, men sen beror det lite på hur man ser på det. Jag tänker att vad spelar det ens för roll om hans targets bara är ett gäng få punkter och som t.ex. hans senaste veckotarget var förra veckans högsta i en uppåtgående trend och som då är trolig redan från start utan nån komplex analys med massa hokus pokus? Så länge target nås så har man tjänat pengar, så jag ser inte problemet. Det skulle lika gärna kunna vara en strategi att bara gå på såna här targets och med få punkter då risken allt som allt blir lägre. Hur som, i grund och botten så går det i mål och det är det viktigaste.

Citat:
Investor brukar ju vara bra att tipsa om den ska gå upp, speciellt när börsen var positiv. Silver däremot är en produkt som är ordentligt svår att analysera, tycker jag i vart fall, den brukar röra sig kraftigt och oberäkneligt.
Absolut, men även här kan man se det ur olika perspektiv. Som nybörjare kanske man inte ens vet om Investor och hur stabil den egentligen är långsiktigt. Vissa kanske inte har vågat köpa, men fick en push av Hasse där. Vissa kanske redan hade, men fyllde på. Osv osv. Det är ett "dåligt" tips ur perspektivet att Investor "alltid" är en bra och stabil investering, men det har varit ett jävligt bra tips om man går efter avkastningen som Investor har levererat sen videon publicerades. Sen får man inte glömma Mara som har varit ett äckligt bra tips.

Citat:
Visar H upp egna trades någon gång? Vore väl intressant om han livetrejdade någon gång för AH+ medlemmarna? Så man kan se när var o hur han tar trades, kanske positionsstorlek etc. Att bara se dyra bilar o flashigt liv tyder ju på att han inte lever på trading utan sälja kurser utbildningar. Jag var på ett event med IG där en trader satt på scen o tradade live hela kvällen. Han var sjukt duktig och det var en sådan upplevelse som gör att honom kunde jag lätt köpt en kurs av.

Tyvärr inte, men han har nämnt innan att han kanske skulle kunna streama när han livetrejdar nångång i mån av tid. Har dock inte kommit på tal om några konkreta planer på det än. Men det vore absolut en tillitsboost om han gjorde det. Jag är väääldigt skeptisk när det kommer till sånt här och hade aldrig betalat 1500 i månaden för hans tjänst. Det som ändå övertygade mig till slut var kollegans gapande om honom nästan varje dag, fick se targets som gick i mål, analyser som gick i mål, höra hans tankesätt osv. Sen körde vi att jag swishar en femhundring i månaden och får access. Har sagt i mitt förrförra inlägg varit medlem sen typ juli 2023 och kan med handen på hjärtat säga att han sätter sina targets och analyser i de flesta fall. Vissa veckor sätter han hälften av targets, vissa veckor sätter han alla, vissa fall något enstaka mer fel än rätt men allt som allt har han fan haft rätt.

Citat:
Tjänar du på medlemskapet är det ju inte så mycket att tveka på. Kan ju vara så enkelt att Hasse sjäv köper signaler som han bara förmedlar vidare? Soppan skall helt klart bli intressant att följa, J Saiiid har ju sagt han skall anmäla Hasse till dubais myndigheter.
Kör med ett litet konto då jag fortfarande fokuserar på att lära mig och vill inte köpa blint, men med facit i hand så hade jag tjänat ordentligt med $$ om jag hade satsat ett bra gäng med tusenlappar + hävstång på hans targets.

Yes, ska bli intressant att följa och se vad som händer. Hela grejen är väldigt skum med pusselbitar som inte riktigt går ihop. Hur bra Hasses facit än ser ut så kan man inte ignorera det som kommit upp, men samtidigt så är det ändå resultaten som är viktigast... jaja, får se vad som händer.
Senast redigerad av C0w 2024-02-12 kl. 20:15.
Citera
2024-02-12, 20:37
Medlem
[quote=C0w|87351523]Will do.

Håller med om att många (eller snarare flesta) av hans targets är bara några få punkter som du säger, men sen beror det lite på hur man ser på det. Jag tänker att vad spelar det ens för roll om hans targets bara är ett gäng få punkter och som t.ex. hans senaste veckotarget var förra veckans högsta i en uppåtgående trend och som då är trolig redan från start utan nån komplex analys med massa hokus pokus? Så länge target nås så har man tjänat pengar, så jag ser inte problemet. Det skulle lika gärna kunna vara en strategi att bara gå på såna här targets och med få punkter då risken allt som allt blir lägre. Hur som, i grund och botten så går det i mål och det är det viktigaste.
.[/QUOTE

Det finns några genomgångar tidigare i tråden som visar hur mycket rörelse man missar om man nöjt sig med hans targets. Kanske extrema veckor men ändå. Det rimmar också illa med hans kaxiga attityd att han har helt unika kunskaper om att läsa av marknaden. Det måste ändå vara bättre om att kunna ta många punkter i stället för några få.

Som sagt, blir intressant att följa.
Citera
2024-02-12, 20:54
Medlem
C0ws avatar
[quote=Enuddafigur|87351768]
Citat:
Ursprungligen postat av C0w

Det finns några genomgångar tidigare i tråden som visar hur mycket rörelse man missar om man nöjt sig med hans targets. Kanske extrema veckor men ändå. Det rimmar också illa med hans kaxiga attityd att han har helt unika kunskaper om att läsa av marknaden. Det måste ändå vara bättre om att kunna ta många punkter i stället för några få.

Som sagt, blir intressant att följa.

Absolut, du har inte fel i det du säger och det finns inte något att säga emot egentligen. Min tanke är bara att ja, targetsen är rätt små, och man behöver kanske inte vara en grym och erfaren analytiker med en massa koncept i bagaget för att kunna sätta dem, och det är naturligtvis mycket bättre att kunna ta fler punkter än färre, och är man en så grym analytiker som Hasse påstår sig vara, så ska man inte kontinuerligt missa så mycket rörelse men en target i mål är en target i mål.
Citera
2024-02-13, 10:52
Medlem
C0ws avatar
Ny dag, ny dagstarget som gått i mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in