2025-01-18, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Någon fler som tror att absolut inte en enda sak som dom sa om klippare Karl stämmer med verkligheten?

Vi fans som har följt Killrådet från dag ett samt fittpodden DSSF vet att klippare Karl kryddar något jävulskt och idag är det payback time garanterat
Jag blev mest chockad över hur mycket den lesbiska kunde om Gloryholes, ”Brukar man inte knacka 3 gånger på väggen? Eller alltså jag vet inte…”

Säkert han som är ”Dennis, 47” som de pratar om!😁
Senast redigerad av Perfecthairline 2025-01-18 kl. 12:41.
Citera
2025-02-21, 18:53
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Jag blev mest chockad över hur mycket den lesbiska kunde om Gloryholes, ”Brukar man inte knacka 3 gånger på väggen? Eller alltså jag vet inte…”

Säkert han som är ”Dennis, 47” som de pratar om!ðŸ˜

I början senaste avsnittet pratar de om att de har en liten beef med en annan podd(are), som tydligen sitter ensam i sin podd och pratar fritt och klagar på att de i Killrådet skrattar för mycket osv.
Någon som vet vem det handlar om?

https://poddtoppen.se/podcast/168332...iga-gotlandska
Citera
2025-02-22, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
I början senaste avsnittet pratar de om att de har en liten beef med en annan podd(are), som tydligen sitter ensam i sin podd och pratar fritt och klagar på att de i Killrådet skrattar för mycket osv.

Ingen aning tyvärr…Låter dock inte så lockande, en snubbe som mumlar för sig själv och klagar på Killrådet!

Skulle för övrigt vara kul att läsa artikeln i Eskilstunatidningen om Killrådet, någon som kommer åt den och vill lägga upp en bild? Den är tydligen bakom en betalvägg…
Citera
2025-02-22, 08:51
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Ingen aning tyvärr…Låter dock inte så lockande, en snubbe som mumlar för sig själv och klagar på Killrådet!

Skulle för övrigt vara kul att läsa artikeln i Eskilstunatidningen om Killrådet, någon som kommer åt den och vill lägga upp en bild? Den är tydligen bakom en betalvägg…
Kan det vara han Frank G Wagner?
Citera
2025-02-22, 08:52
Medlem
Pijaczynas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby

Vill minnas att jag någon gång för länge sedan försökte ge podden/poddaren Frank G. Wagner en chans, efter tips av ett par vänner, och i något av hans tidiga avsnitt så tror jag att han benämnde just Killrådet som ett par grabbar som sitter och skrattar mycket och åt sig själva. Någon som känner igen det?

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500

Du hann före mig med en minut..
Senast redigerad av Pijaczyna 2025-02-22 kl. 08:54.
Citera
2025-02-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500

Citat:
Ursprungligen postat av Pijaczyna
Vill minnas att jag någon gång för länge sedan försökte ge podden/poddaren Frank G. Wagner en chans, efter tips av ett par vänner, och i något av hans tidiga avsnitt så tror jag att han benämnde just Killrådet som ett par grabbar som sitter och skrattar mycket och åt sig själva. Någon som känner igen det?

Edit:

Du hann före mig med en minut..
Aldrig hört namnet ens!
Citera
2025-02-22, 09:03
Medlem
Fel.
Senast redigerad av Perfecthairline 2025-02-22 kl. 09:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in