2023-10-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hur kan en patient som ligger i koma face tima med någon? 😮

någon från sjukhuset startade en facetime..........Någon som hälsade på, det är mot reglerna på sjukhuset
Citera
2023-10-23, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseBetong
Det var inte familjen som tipsade Expressen, det vet jag med säkerhet. Jag tror att insamlingen från början var riktad till närmast sörjande hästfolk. Det finns cash i dom kretsarna.

Men varför använde inte familjen sin egen cash istället för att tigga av andra? Helt oavsett om hästälskare har gott om cash eller ej.
Citera
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Vi vet att Felicia har huvudrollen. Du och några andra vill skifta focus mot familjen eller Flashback.

Med största sannolikhet befinner hon sig på KS och i dåligt skick, orsaken är oklar. Tror du själv att familjen skulle vädja via Expressen för att få folk att donera en sketen miljon utan att räkna med uppföljning? Tråden drivs av två kategorier användare. De som vill sänka Flashback och de som vill sänka familjen.

Kan man ljuga värre än en häst travar för Expressen så är man kapabel till vad som helst.

Morbrodern har nu t.o.m börjat ringa upp folk (Daniel) och hota dessa, är det så man agerar när man nyss fått över 1 miljon av vilseleda givare.

Familjen måste vara fullständigt sinnessjuka hela högen!

(Men för att bli så förtappad som Felicia Sky blivit måste ju gener och uppfostran vara bedrövliga.)
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-10-23 kl. 21:50.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Builder123
Det stämmer. Jag printade sidan tidigare idag och då var saldot 742 136 kr.

Bra då hade jag inte blivit knäpp nu heller
Citera
2023-10-23, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
någon från sjukhuset startade en facetime..........Någon som hälsade på, det är mot reglerna på sjukhuset

Är det ngn som har sett det eller är det bara rykten?

(Här kan man inte lita på ngt eller någon - utan bevis.)
Citera
2023-10-23, 21:48
Medlem
Citat:
Är det ngn som har sett det eller är det bara rykten?

(Här kan man inte lita på ngt eller någon - utan bevis.)

Det va något troll från den andra sidan av historien som gick in och försvarade det som hade hänt och hade haft facetime, enligt egen utsago

inlägg 2065
Citat:
Ursprungligen postat av Okand1236
Jag har sätt henne på FaceTime….
Citera
2023-10-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Builder123
Det stämmer. Jag printade sidan tidigare idag och då var saldot 742 136 kr.

Fattas 170kr.

Kan man begära sin donation tillbaka om man själv misstänker bedrägeri?
Citera
2023-10-23, 21:49
Medlem
LemPicas avatar
Kan någon som är insatt ge någon slags sammanfattning av vad som (tros) ha hänt?
Har försökt sätta mej in litegrann men det är svårt när det är 2.600+ inlägg att få något rimligt sammanhang.

Det lilla jag tror mej förstått är att en insamling startats på falska grunder.
Betyder det att tjejen inte är skadad överhuvudtaget och att det är rent bedrägeri eller är folk sura för att familjen inte gått ut med att hon försörjer sej på OF o dyl?

Mycket tacksam om någon orkar ge någon input.
Citera
2023-10-23, 21:51
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Alltså NÅN borde ha sett familjen på Arlanda och KS!
Citera
2023-10-23, 21:52
Medlem
BosseBetongs avatar
Citat:
Men varför använde inte familjen sin egen cash istället för att tigga av andra? Helt oavsett om hästälskare har gott om cash eller ej.

Ingen aning, känner inte någon i familjen. Andras pengar är skönare, kanske
Citera
2023-10-23, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HocKusPucKos
Alltså NÅN borde ha sett familjen på Arlanda och KS!

Dom på flighten borde ha sätt en ambulans och räddningsbilen som lyfter ur patienter, dom kommer inte efter alla gått av direkt
Citera
2023-10-23, 21:54
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Håller familjen Cedergren på fortfarande?

Den 24/9 finns Felicia på en video när hon rider på stranden. Olyckan måste ha hänt efter det, och ridningen i Thailand kostade också kosing.

https://m.facebook.com/Samuihorseriding

Kan någon stordonator ha pröjsat fakturorna direkt så det är därför de inte har kvittenser? Annars är det obegripligt.

Våra riktigt förmögna är företagsledare och finansfolk. Osannolikt att någon på topp 100-listan surfar på dekadenta WT-sajter som expressen och aftonbladet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in